quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voorspel een korte FOK!carrière voor TS.
Ah, netjes. Zelf heb ik daar niet eens gepost, ik had immers geen vakantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, omdat ze de vakantie SC hebben verpest.
Nee het is een gaylord die op een gaylord valt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom noemen jullie TS haar ? Is het een vrouw?
Ja leuk weer, lekker gniffelen achter je toetsenbordje tijdens het typen van deze aids. HiHaHoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Bieberfever94 het volgende:
Hou ns op jaa... eerst een beetjre gaan zijken over OOHH ze is belieber beliebers zijn dom ja en nu gaan jullie helemaal zo van troll enzo. Jullie zijn gewoon jaloers
Ik heb met JBquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Bieberfever94 het volgende:
Hou ns op jaa... eerst een beetjre gaan zijken over OOHH ze is belieber beliebers zijn dom ja en nu gaan jullie helemaal zo van troll enzo. Jullie zijn gewoon jaloers
XDDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja leuk weer, lekker gniffelen achter je toetsenbordje tijdens het typen van deze aids. HiHaHo
Shitman. ZE HEEFT ONS DOOR. TERUGTREKKEN IEDEREEN.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Bieberfever94 het volgende:
Geen van die dingen zal een user uit 49 ooit doen. Wij zijn het liefste subforum dat er isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:55 schreef yvonne het volgende:
Niet haten
Niet baggeren
Niet kutklonen
Niet verzieken.
Hé ik had gelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voorspel een korte FOK!carrière voor TS.
Niet altijd maar best wel vaak jaquote:
Neem alsjeblieft een andere UI, ik denk steeds dat je SwJ bentquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:56 schreef Stink-ui het volgende:
dit topic krijgt leuke wending TipVoorPenis
trolololo?quote:
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft een andere UI, ik denk steeds dat je SwJ bent
Die heb ik nooit op msn gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die dit soort UI's op msn hebben![]()
Iets van vroeger.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die dit soort UI's op msn hebben![]()
bang voor SwJ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oke als er een leuke ui komt..of zal het tog een topic worden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon vervelend als 2 users dezelfde UI hebben
Onleesbaar dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:07 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
oke als er een leuke ui komt..of zal het tog een topic worden?
Dit! Heel belangrijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door dit soort posts ging de vakantie SC dichtStoppen dus
Oke oke, sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door dit soort posts ging de vakantie SC dichtStoppen dus
Jeetje, wat voor muziek draai jijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef Pandomonium het volgende:
duivels, Helse goden. lawaai, allemaal van dat soort dingen
Waaromdan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
IK WACHT AL 4 UUR OP EEN TELEFOONTJEWAT IS DEZE
Daar gaat de SC. Het bestaat nog niet eens een dag en er wordt nu al gebaggerd. Doe dat nou niet..quote:
Goeien taktiekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar gaat de SC. Het bestaat nog niet eens een dag en er wordt nu al gebaggerd. Doe dat nou niet..
He bah.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef Pandomonium het volgende:
duivels, Helse goden. lawaai, allemaal van dat soort dingen
Omdat ik iemands PC thuis een probleem heeft, en ik kan hem dan op afstand besturen maar dan moet er wel eerst een programma op worden geïnstalleerdquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik iemands PC thuis een probleem heeft, en ik kan hem dan op afstand besturen maar dan moet er wel eerst een programma op worden geïnstalleerd
haal me com nog een keer deze kant op . hij is traag... ben klaar met me zin typen en me scherm is nog bezig met de eerste 2 woordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haha die langzame laptop van jou
Doe virusscannen enzo dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haal me com nog een keer deze kant op . hij is traag... ben klaar met me zin typen en me scherm is nog bezig met de eerste 2 woorden
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doe virusscannen enzo dan.
zekers ?!?!?! dan is ie nog veel traagerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is dus nog trager dan de pc van mijn moeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haal me com nog een keer deze kant op . hij is traag... ben klaar met me zin typen en me scherm is nog bezig met de eerste 2 woorden
Hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Dat had ik ook een keer, had ik een probleem met m'n HP laptop ging ie die besturen.
Dus ik zo aan de telefoon van 'heey dat doen hackers ook'![]()
Ja, scannen op virussen en malware oid en alle zooi verwijderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
zekers ?!?!?! dan is ie nog veel traager
Malwarebytes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel voor je checken van de week.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haha ik doe gewoon teveel op sit kleine ding. film kijken, muziek programma aan, 3 site openquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, scannen op virussen en malware oid en alle zooi verwijderen.
Dan nog kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haha ik doe gewoon teveel op sit kleine ding. film kijken, muziek programma aan, 3 site openmail en msn er ook nog eens bij
Als hij bezig is dan is-ie traag ja. Daarna(als hij wat heeft gevonden) zou het wat sneller moeten zijn. Defragmenteren zou ook kunnen helpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
Sommige laptops zijn niet dualcore (zo heet dat geloof ik) dan kunnrn ze meerdere dingen tegelijk niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan nog kan het geen kwaad.
ik ook niet. net 56 cookies verwijderd verder niks gevondenquote:
Cookies verwijderd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
ik ook niet. net 56 cookies verwijderd verder niks gevonden
Wauw. Cookies verwijderen. Een hele verbetering idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
ik ook niet. net 56 cookies verwijderd verder niks gevonden
ja echt super lol alleen nog even wat programma uit flikeren en dan is ie wel weer snel... hoop ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wauw. Cookies verwijderen. Een hele verbetering idd.
VVat zijn dit nou weer voor beperkingen van onze VVrijheidquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:55 schreef yvonne het volgende:
Niet haten
Niet baggeren
Niet kutklonen
Niet verzieken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
ja echt super lol alleen nog even wat programma uit flikeren en dan is ie wel weer snel... hoop ik
Ontvang jij mijn DM's wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Pandomonium het volgende:
middag eten wat stat er vandaag op het menu
Boterham met kaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Pandomonium het volgende:
middag eten wat stat er vandaag op het menu
Ik wist het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ontvang jij mijn DM's wel?
Broodje kaas by the way
nee ik ontvang niks ?!?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ontvang jij mijn DM's wel?
Broodje kaas by the way
Vreemd, dan zou ik bovenaan in DM kijken. Hele lijst gestuurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:10 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
nee ik ontvang niks ?!?
ik lekker ham kaas croissant
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef Pandomonium het volgende:
het lekkerste van een kaas croisssant is de gesmolte kaas aan de zijkant
Haten op gesmolten kaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Begh. Nee... Kaas moet niet gesmolten
Verbrande producten sowieso.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gesmolten kaas![]()
Verbrande kaas![]()
![]()
x 901
Vrouwen die het vlees laten aanbrandenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verbrande producten sowieso.
Klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe de fok zit dat met DM instellingen? Ik kan me niet herinneren dat ik iets hoefde in te stellen om een melding op het scherm te krijgen.
Niet haten op mijn kookkunstenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verbrande producten sowieso.
Mijn hart, wat doe je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die bij je komen eten en doen alsof ze het lekker vinden.
Jouw DM gister kwam wel gwn aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er is iets mis met jouw browser ofzo hoor.
Dat moet ik vaak doen als ik bij mijn zus eetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die bij je komen eten en doen alsof ze het lekker vinden.
Whehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat moet ik vaak doen als ik bij mijn zus eet
Ja maar haar PC is een traag ding. Zo'n Enet book o.i.d.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jouw DM gister kwam wel gwn aan.
Wist niet dat het een meisje was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja maar haar PC is een traag ding. Zo'n Enet book o.i.d.
Maar ik wel...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wist niet dat het een meisje was.!
IRL vrienden uitnodigen op FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij kent d'r.Wij niet.
Ohw, dat heb ik wel hoor. Sterker nog, daar ontkom ik niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen contact met allochtonen hebben.
Je weet niet wat je mist.
Inderdaad. Hoewel mijn oude vrienden wel zeiden dat ze aan Ramadan deden bijvoorbeeld, maar vraten ze toch stiekem broodjes frikandel stiekem in een hoekje. Moest ik het halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen contact met allochtonen hebben.
Je weet niet wat je mist.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat heb ik wel hoor. Sterker nog, daar ontkom ik niet aan.
Ik was het alleen vergeten, sorry
Hypocrieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel mijn oude vrienden wel zeiden dat ze aan Ramadan deden bijvoorbeeld, maar vraten ze toch stiekem broodjes frikandel stiekem in een hoekje. Moest ik het halen![]()
Frikandel was een haram soort ook nog![]()
Helft van mijn islamitische vrienden doen datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel mijn oude vrienden wel zeiden dat ze aan Ramadan deden bijvoorbeeld, maar vraten ze toch stiekem broodjes frikandel stiekem in een hoekje. Moest ik het halen![]()
Frikandel was een haram soort ook nog![]()
En alle Turken terug naar Marokko?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Alle Marokkanen terug naar Turkije
twitter:KHtweets twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 20:45:17ff uit mijn anus oxideren. gr gr beatrix reageer retweet
Welke FOK!ker is ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
twitter:KHtweets twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 20:45:17ff uit mijn anus oxideren. gr gr beatrix reageer retweet
Laatste nieuws over Koningin Beatrix, de Prins van Oranje en Prinses Máxima en andere KH-informatie. Redactie wordt gevoerd door de Rijksvoorlichtingsdienst.quote:
coban is een huisvrouw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Rezania het volgende:
Hey iedereen!
Wat gaat deze reeks snel zeg, zeker alleen maar posts van Coban? Coban zoek eens werk joh!
Turkije aight gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Alle Marokkanen terug naar Turkije
wifi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ze heeft een computer in de keuken?
Een telefoon met internet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ze heeft een computer in de keuken?
Ik ben een herder. Die werkt relaxt en wanneer zij zelf wilt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Rezania het volgende:
Hey iedereen!
Wat gaat deze reeks snel zeg, zeker alleen maar posts van Coban? Coban zoek eens werk joh!
quote:
Anders weet iedereen dat ik 24/7 online ben en geen leven heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom heb jij je status verborgen?
Net alsof we dat nog niet wisten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Anders weet iedereen dat ik 24/7 online ben en geen leven heb.
Om diezelfde reden heb jij dat ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof we dat nog niet wisten.
Kan ik er wat aan doen dat ik niks beters heb te doen op school.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Om diezelfde reden heb jij dat ook.
Gewoon powerknop 10 seconden ingedrukt houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:39 schreef Oerbeer het volgende:
ZO HE! PC net gecrashed niet normaal man.
Stekker er uit moeten trekken, zelfs de powerknop deed het niet meer.
Booterrors als de malle
Gedaan, helemaal niks noppes nada.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon powerknop 10 seconden ingedrukt houden.
Eng.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gedaan, helemaal niks noppes nada.
Dan maar de stekker er uit, dat werkt tenminste altijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gedaan, helemaal niks noppes nada.
+1 voor de correcte spelling van SwJ.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je haast hebt: douch. Als je rustig aan kan doen: bad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef Furdinand het volgende:
Zal ik in bad gaan of gewoon onder de douche?
Nieuwe UI.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
+1 voor de correcte spelling van SwJ.
Ja inderdaad! Dat is gewoon eng.quote:
Heb je moeite met veranderingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Dat is gewoon eng.Verandering!
![]()
Ja, echt wel. Ik ga al helemaal trippen iedere keer als er een nieuwe post wordt geplaatst. Dan veranderd het forum namelijk en dat is eng!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je moeite met veranderingen?
verandertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ik ga al helemaal trippen iedere keer als er een nieuwe post wordt geplaatst. Dan veranderd het forum namelijk en dat is eng!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik krijg hier een déjà vu gevoel van
Middelbare scholierquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
ben ik nou iegenlijk de enigstee die vandag naar schol moesd? heft iederen behalfe ik nog frij?
Limburg!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Rezania het volgende:
ben ik nou iegenlijk de enigstee die vandag naar schol moesd? heft iederen behalfe ik nog frij?
Overschat meiske die nog tot nu toe niks meer dan een havodiploma heeft en dan ook nog eens het pretpakket.quote:
Je trapt niet eens in mijn val.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Limburg!![]()
Volgende week pas beginnen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Overschat meiske die nog tot nu toe niks meer dan een havodiploma heeft en dan ook nog eens het pretpakket.
[..]
Je trapt niet eens in mijn val.
En waarheidverspreiders blijven de waarheid verspreiden.quote:
Wanneer is het niet tijd voor FOK! bij jou?quote:
Wanneer ik slaap.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer is het niet tijd voor FOK! bij jou?
Boeie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Collega omdat ik haar pc op afstand moet overnemen.
HBOquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Limburg!![]()
Volgende week pas beginnen
Dan moet je naar KPDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oooooo, ik dacht Users Die Ontmaagdingen Willen Uitvoeren.
Ik zit hier dus verkeerd?
Kan gebeuren hoor, ik dacht eerst ook dat het; Users Die Oerbeer Willen Uitwonen was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oooooo, ik dacht Users Die Ontmaagdingen Willen Uitvoeren.
Ik zit hier dus verkeerd?
Watje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik durfde niet naar de wc daardoor
Ik nog 10.5 maandenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Same here.
Nog 6 maanden._!
Wel stormloop voor hem danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan gebeuren hoor, ik dacht eerst ook dat het; Users Die Oerbeer Willen Uitwonen was.
Ik dacht 12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is KPD?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je al toegang door KPD ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht 12Flauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij kan veel betere grappen maken dan deze MocroKip, doe eens wat moeite.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
18+ forum waarin alle FOK!chicks en hunks naaktfoto's posten.
Dus dan krijg ik naaktfoto's van dikke emo-wijfen en graatmagere zolder-autisten. Hoezo zou ik toegang willen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
18+ forum waarin alle FOK!chicks en hunks naaktfoto's posten.
Leedvermaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dan krijg ik naaktfoto's van dikke emo-wijfen en graatmagere zolder-autisten. Hoezo zou ik toegang willen?
Als ik leedvermaak wil kijk ik wel bij mij op school rond.quote:
Jij ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef Plastic_zak het volgende:
coban heeft ook pics in KPD staan![]()
![]()
Ja maar daar lopen ze niet nakend rond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik leedvermaak wil kijk ik wel bij mij op school rond.
Ik wil mijn ogen toch niet branden. Ik heb het over de persoonlijkheid en gedrag van sommige mensen bij mij op school, zo triest dat het grappig is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ze niet nakend rond.
Ja, jou hersenspinsels zijn inderdaad geheim, daarom strooi je ze rond op het internet.quote:
Ik heb tenminste hersens jij nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jou hersenspinsels zijn inderdaad geheim, daarom strooi je ze rond op het internet.
Ook weer zó flauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb tenminste hersens jij niet_!
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook weer zó flauw.Doe eens wat moeite, ik weet dat je betere opmerkingen dan dit kan maken.
Nee, ik wil verandering zien!quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil verandering zien!
Zei ik dat nou echt?
Pitbull.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef coban het volgende:
Pass at me - david guetta pitbull timbaland
Pitbull is een mislukte creatie die denkt dat hij iets is. Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pitbull.Ik ben hem zo zat.
Wonderman - Tinie Tempah ft. Ellie Goulding.
Oké, even luisteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef coban het volgende:
[..]
Pitbull is een mislukte creatie die denkt dat hij iets is. Eens.
Maar het lied is wel
Bruno gaat nog wel, maar het is niet echt mijn genre. Ik vond 'Lighters' dan wel weer mooi.quote:
Nee, gewoon nee.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef coban het volgende:
Tevens: koreaanse muziek
Bigbang-tonight
Shinee-hello
bigbang-everything
Etcik begrijp maar een klein beetje maar nice beats enzo
wuutquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef coban het volgende:
Tevens: koreaanse muziek
Bigbang-tonight
Shinee-hello
bigbang-everything
Etcik begrijp maar een klein beetje maar nice beats enzo
Dit dus.quote:
Ik weet nog niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus.
Japanse muziek is het gewoon echt helemaal:
Die mag 9 nekschotjes van mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef speedking het volgende:
mensen die lil wayne niet hard vinden
i cant dance?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ohja. Dit lied: LMFAO ft dirt nasty - i can't dance![]()
Zit die gozer niet in de bak?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef speedking het volgende:
mensen die lil wayne niet hard vinden
Het is een debiel liedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i cant dance?doet me denken aan genesis
Ik luister het nuquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ohja. Dit lied: LMFAO ft dirt nasty - i can't dance![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |