Klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hoe de fok zit dat met DM instellingen? Ik kan me niet herinneren dat ik iets hoefde in te stellen om een melding op het scherm te krijgen.
Niet haten op mijn kookkunstenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verbrande producten sowieso.
Mijn hart, wat doe je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die bij je komen eten en doen alsof ze het lekker vinden.
Jouw DM gister kwam wel gwn aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er is iets mis met jouw browser ofzo hoor.
Dat moet ik vaak doen als ik bij mijn zus eetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die bij je komen eten en doen alsof ze het lekker vinden.
Whehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat moet ik vaak doen als ik bij mijn zus eet
Ja maar haar PC is een traag ding. Zo'n Enet book o.i.d.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jouw DM gister kwam wel gwn aan.
Wist niet dat het een meisje was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja maar haar PC is een traag ding. Zo'n Enet book o.i.d.
Maar ik wel...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wist niet dat het een meisje was.!
IRL vrienden uitnodigen op FOK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij kent d'r.Wij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |