Jeetje, wat voor muziek draai jijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef Pandomonium het volgende:
duivels, Helse goden. lawaai, allemaal van dat soort dingen
Waaromdan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
IK WACHT AL 4 UUR OP EEN TELEFOONTJEWAT IS DEZE
Daar gaat de SC. Het bestaat nog niet eens een dag en er wordt nu al gebaggerd. Doe dat nou niet..quote:
Goeien taktiekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar gaat de SC. Het bestaat nog niet eens een dag en er wordt nu al gebaggerd. Doe dat nou niet..
He bah.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef Pandomonium het volgende:
duivels, Helse goden. lawaai, allemaal van dat soort dingen
Omdat ik iemands PC thuis een probleem heeft, en ik kan hem dan op afstand besturen maar dan moet er wel eerst een programma op worden geïnstalleerdquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik iemands PC thuis een probleem heeft, en ik kan hem dan op afstand besturen maar dan moet er wel eerst een programma op worden geïnstalleerd
haal me com nog een keer deze kant op . hij is traag... ben klaar met me zin typen en me scherm is nog bezig met de eerste 2 woordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Haha die langzame laptop van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |