quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
18+ forum waarin alle FOK!chicks en hunks naaktfoto's posten.
Dus dan krijg ik naaktfoto's van dikke emo-wijfen en graatmagere zolder-autisten. Hoezo zou ik toegang willen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
18+ forum waarin alle FOK!chicks en hunks naaktfoto's posten.
Leedvermaak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dan krijg ik naaktfoto's van dikke emo-wijfen en graatmagere zolder-autisten. Hoezo zou ik toegang willen?
Als ik leedvermaak wil kijk ik wel bij mij op school rond.quote:
Jij ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef Plastic_zak het volgende:
coban heeft ook pics in KPD staan![]()
![]()
Ja maar daar lopen ze niet nakend rond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik leedvermaak wil kijk ik wel bij mij op school rond.
Ik wil mijn ogen toch niet branden. Ik heb het over de persoonlijkheid en gedrag van sommige mensen bij mij op school, zo triest dat het grappig is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar daar lopen ze niet nakend rond.
Ja, jou hersenspinsels zijn inderdaad geheim, daarom strooi je ze rond op het internet.quote:
Ik heb tenminste hersens jij nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jou hersenspinsels zijn inderdaad geheim, daarom strooi je ze rond op het internet.
Ook weer zó flauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb tenminste hersens jij niet_!
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook weer zó flauw.Doe eens wat moeite, ik weet dat je betere opmerkingen dan dit kan maken.
Nee, ik wil verandering zien!quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil verandering zien!
Zei ik dat nou echt?
Pitbull.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:49 schreef coban het volgende:
Pass at me - david guetta pitbull timbaland
Pitbull is een mislukte creatie die denkt dat hij iets is. Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pitbull.Ik ben hem zo zat.
Wonderman - Tinie Tempah ft. Ellie Goulding.
Oké, even luisteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef coban het volgende:
[..]
Pitbull is een mislukte creatie die denkt dat hij iets is. Eens.
Maar het lied is wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |