Boeie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Collega omdat ik haar pc op afstand moet overnemen.
HBOquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Limburg!![]()
Volgende week pas beginnen
Dan moet je naar KPDquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oooooo, ik dacht Users Die Ontmaagdingen Willen Uitvoeren.
Ik zit hier dus verkeerd?
Kan gebeuren hoor, ik dacht eerst ook dat het; Users Die Oerbeer Willen Uitwonen was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oooooo, ik dacht Users Die Ontmaagdingen Willen Uitvoeren.
Ik zit hier dus verkeerd?
Watje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik durfde niet naar de wc daardoor
Ik nog 10.5 maandenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Same here.
Nog 6 maanden._!
Wel stormloop voor hem danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan gebeuren hoor, ik dacht eerst ook dat het; Users Die Oerbeer Willen Uitwonen was.
Ik dacht 12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is KPD?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je al toegang door KPD ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht 12Flauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij kan veel betere grappen maken dan deze MocroKip, doe eens wat moeite.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |