Doe virusscannen enzo dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haal me com nog een keer deze kant op . hij is traag... ben klaar met me zin typen en me scherm is nog bezig met de eerste 2 woorden
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doe virusscannen enzo dan.
zekers ?!?!?! dan is ie nog veel traagerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is dus nog trager dan de pc van mijn moeder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haal me com nog een keer deze kant op . hij is traag... ben klaar met me zin typen en me scherm is nog bezig met de eerste 2 woorden
Hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Dat had ik ook een keer, had ik een probleem met m'n HP laptop ging ie die besturen.
Dus ik zo aan de telefoon van 'heey dat doen hackers ook'![]()
Ja, scannen op virussen en malware oid en alle zooi verwijderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
zekers ?!?!?! dan is ie nog veel traager
Malwarebytes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel voor je checken van de week.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haha ik doe gewoon teveel op sit kleine ding. film kijken, muziek programma aan, 3 site openquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, scannen op virussen en malware oid en alle zooi verwijderen.
Dan nog kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:59 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
haha ik doe gewoon teveel op sit kleine ding. film kijken, muziek programma aan, 3 site openmail en msn er ook nog eens bij
Als hij bezig is dan is-ie traag ja. Daarna(als hij wat heeft gevonden) zou het wat sneller moeten zijn. Defragmenteren zou ook kunnen helpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
Sommige laptops zijn niet dualcore (zo heet dat geloof ik) dan kunnrn ze meerdere dingen tegelijk niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan nog kan het geen kwaad.
ik ook niet. net 56 cookies verwijderd verder niks gevondenquote:
Cookies verwijderd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
ik ook niet. net 56 cookies verwijderd verder niks gevonden
Wauw. Cookies verwijderen. Een hele verbetering idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:01 schreef Pandomonium het volgende:
[..]
ik ook niet. net 56 cookies verwijderd verder niks gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |