quote:
Anders weet iedereen dat ik 24/7 online ben en geen leven heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom heb jij je status verborgen?
Net alsof we dat nog niet wisten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Anders weet iedereen dat ik 24/7 online ben en geen leven heb.
Om diezelfde reden heb jij dat ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof we dat nog niet wisten.
Kan ik er wat aan doen dat ik niks beters heb te doen op school.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Om diezelfde reden heb jij dat ook.
Gewoon powerknop 10 seconden ingedrukt houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:39 schreef Oerbeer het volgende:
ZO HE! PC net gecrashed niet normaal man.
Stekker er uit moeten trekken, zelfs de powerknop deed het niet meer.
Booterrors als de malle
Gedaan, helemaal niks noppes nada.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon powerknop 10 seconden ingedrukt houden.
Eng.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gedaan, helemaal niks noppes nada.
Dan maar de stekker er uit, dat werkt tenminste altijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gedaan, helemaal niks noppes nada.
+1 voor de correcte spelling van SwJ.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft een andere UI, ik denk steeds dat je SwJ bent
Als je haast hebt: douch. Als je rustig aan kan doen: bad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef Furdinand het volgende:
Zal ik in bad gaan of gewoon onder de douche?
Nieuwe UI.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
+1 voor de correcte spelling van SwJ.
Ja inderdaad! Dat is gewoon eng.quote:
Heb je moeite met veranderingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Dat is gewoon eng.Verandering!
![]()
Ja, echt wel. Ik ga al helemaal trippen iedere keer als er een nieuwe post wordt geplaatst. Dan veranderd het forum namelijk en dat is eng!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Heb je moeite met veranderingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |