Ohw, dat heb ik wel hoor. Sterker nog, daar ontkom ik niet aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen contact met allochtonen hebben.
Je weet niet wat je mist.
Inderdaad. Hoewel mijn oude vrienden wel zeiden dat ze aan Ramadan deden bijvoorbeeld, maar vraten ze toch stiekem broodjes frikandel stiekem in een hoekje. Moest ik het halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen contact met allochtonen hebben.
Je weet niet wat je mist.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat heb ik wel hoor. Sterker nog, daar ontkom ik niet aan.
Ik was het alleen vergeten, sorry
Hypocrieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel mijn oude vrienden wel zeiden dat ze aan Ramadan deden bijvoorbeeld, maar vraten ze toch stiekem broodjes frikandel stiekem in een hoekje. Moest ik het halen![]()
Frikandel was een haram soort ook nog![]()
Helft van mijn islamitische vrienden doen datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel mijn oude vrienden wel zeiden dat ze aan Ramadan deden bijvoorbeeld, maar vraten ze toch stiekem broodjes frikandel stiekem in een hoekje. Moest ik het halen![]()
Frikandel was een haram soort ook nog![]()
En alle Turken terug naar Marokko?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Alle Marokkanen terug naar Turkije
twitter:KHtweets twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 20:45:17ff uit mijn anus oxideren. gr gr beatrix reageer retweet
Welke FOK!ker is ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
twitter:KHtweets twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 20:45:17ff uit mijn anus oxideren. gr gr beatrix reageer retweet
Laatste nieuws over Koningin Beatrix, de Prins van Oranje en Prinses Máxima en andere KH-informatie. Redactie wordt gevoerd door de Rijksvoorlichtingsdienst.quote:
coban is een huisvrouw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Rezania het volgende:
Hey iedereen!
Wat gaat deze reeks snel zeg, zeker alleen maar posts van Coban? Coban zoek eens werk joh!
Turkije aight gezellig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Alle Marokkanen terug naar Turkije
wifi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ze heeft een computer in de keuken?
Een telefoon met internet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ze heeft een computer in de keuken?
Ik ben een herder. Die werkt relaxt en wanneer zij zelf wilt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef Rezania het volgende:
Hey iedereen!
Wat gaat deze reeks snel zeg, zeker alleen maar posts van Coban? Coban zoek eens werk joh!
quote:
Anders weet iedereen dat ik 24/7 online ben en geen leven heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom heb jij je status verborgen?
Net alsof we dat nog niet wisten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Anders weet iedereen dat ik 24/7 online ben en geen leven heb.
Om diezelfde reden heb jij dat ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof we dat nog niet wisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |