quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:19 door iBenny:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "http://forum.fok.nl/topic/1701146"
Eigenlijk moet je niets.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk moet je [UDOWU] #<deelnummer> - <tt>
Partypooper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk moet je [UDOWU] #<deelnummer> - <tt>
*proest*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OKE
[..]
Zal ik me even stilhouden over Chuck-N0rr1s?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:19 schreef PP. het volgende:
[FOK! MEET] Zwolle! #5
BB, FOK! meet in je achtertuin...
Gebruik planken hout, gaat wat snellerquote:
Gelooft iedereen dat écht?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat notes ook positief kunnen zijn?
Jawel ik moet morgen naar werk.quote:
Ahja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruik planken hout, gaat wat sneller
Alleen jouw 2 notes waren negatief de rest was positief.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat notes ook positief kunnen zijn?
Het ontstaan van de SCquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Kakpizza het volgende:
Wil iemand me vertellen wat de neuk gaande is?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wel... Anders zou ik niet weten waarvoor ik er 2 bij heb.
Hopen doen we alleen nog op de WCquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven.
"The Greatest Hits"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
ze doet mij meezingen. welke cd luister jij nu?
[Ideeën] voor een ONZ-SC...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef Kakpizza het volgende:
Wil iemand me vertellen wat de neuk gaande is?
Ik zal je ook een positieve note geven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alleen jouw 2 notes waren negatief de rest was positief.
Zulke mensen geloven ook nog in Sinterklaas, en Slash.quote:
Operating Systemquote:
Omg echt fantastisch gelijk trauma weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je ook een positieve note geven.
Eindelijk! Kan ik rustig sterven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg echt fantastisch gelijk trauma weg.
Opvallende Sausijsjes.quote:
Wat vreemd dat het daar staat, dan.quote:
17 september zit ik in Turkije/het vliegtuig terug....quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:23 schreef Bosbeetle het volgende:
PP ga je mee fokmeet crashen dan, ik kan wel een biertje gebruiken en omdat het zwolle is kan ik thuis kotsen!
Dat is het toch?!quote:
VVreemd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat het daar staat, dan.
Ah dat is dan lastiger hèquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:23 schreef PP. het volgende:
[..]
17 september zit ik in Turkije/het vliegtuig terug....
Oh, wat, waar zit jij in die periode?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:23 schreef PP. het volgende:
[..]
17 september zit ik in Turkije/het vliegtuig terug....
quote:
VVergane tijden :[quote:
Ik heb helemaal niksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik had wel een paar positieve notes.
That's my name, si? Of ik maffia ben? Natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aight!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef aight1 het volgende:
VVeet echt niet waar jullie het over hebben, maar doe gezellig mee.
opaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
/\/\aar het gaat \/ee/ te s/\/e/_
Inderdaad lastig om ondertussen ook nog een msn gesprek te voeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
/\/\aar het gaat \/ee/ te s/\/e/_
Nee, gewoon zwaaienquote:
Komt wel goedquote:
Neen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik verklaar dit topic nu voor gesloten.
quote:
Broquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef ValHallen het volgende:
Waarom posten hier mensen waarmee ik het goed kan vinden. Tijd om te unfrienden.
Nee, maar ik weet het nog vvelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja dat zwaaien was ook iets van de VV reeks maar ik was nooit onderdeel van die reeks ...
En dan loop ik het na te doen zonder er bij na te denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, dat zwaaien zag ik ook in de Oldbie FAQ, ik wist niet waar het vandaan kwam
Zie, nuttige reeks dit!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, dat zwaaien zag ik ook in de Oldbie FAQ, ik wist niet waar het vandaan kwam
msn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad lastig om ondertussen ook nog een msn gesprek te voeren.
True thatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Over 5 jaar is er weer een nieuwe SC en zullen deze users allemaal dolgelukkig aan dit moment terugdenken.
Dat was heul niet. Komt allemaal omdat yvonne dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja dat zwaaien was ook iets van de VV reeks maar ik was nooit onderdeel van die reeks ...
Zo gaat dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Over 5 jaar is er weer een nieuwe SC en zullen deze users allemaal dolgelukkig aan dit moment terugdenken.
Ik hoop over 5 jaar niet nog steeds op FOK! te zitten, eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
net als aan deel 1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
droog je tranen opa.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoop over 5 jaar niet nog steeds op FOK! te zitten, eigenlijk.
Dit zei ik 5 jaar geleden in de ONZ-SC.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoop over 5 jaar niet nog steeds op FOK! te zitten, eigenlijk.
ICQquote:
Over 5 jaar hoop ik meer dan sc's volspammen te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Ik kan als een blij mens tegen mijn kleinkinderen later zeggen dat ik aanwezig was bij #1 en #2quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Een duitse collega van me gebruikt het nog..quote:
Dat is er nog steeds man, #FOK!crew dit dat. Idlen als een ekte.quote:
ZIT!quote:
Geen idee, ik heb het nog wel.quote:
En tegen de newbies dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan als een blij mens tegen mijn kleinkinderen later zeggen dat ik aanwezig was bij #1 en #2
Tja, Duitsers..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:31 schreef PP. het volgende:
[..]
Een duitse collega van me gebruikt het nog..
Jij was toch diegene zonder positieve notesquote:
De onwetendheid. Het is dat ik het vijf jaar lang niet aangeraakt hebt en ik geen idee meer heb hoe ik hier moet komen, anders was ik nu onderweg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is er nog steeds man, #FOK!crew dit dat. Idlen als een ekte.
Yvonne|afk|kuthoerechelloquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
Over 5 jaar, dan ben ik 22, dan zit ik te fokken zoals liesje nu doet met spec (als ik me niet vergis) Laptops naast elkaar en samen fokken
Vroeger, toen #ONZ nog in onze handen was...quote:
sowieso yvonne|afk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Yvonne|afk|kuthoerechello
of iets in die strekking
irc.fok.nl in je adresbalk, in FOK kun je toegangscode vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De onwetendheid. Het is dat ik het vijf jaar lang niet aangeraakt hebt en ik geen idee meer heb hoe ik hier moet komen, anders was ik nu onderweg.
Over 5 jaar ben ik 28quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je 2 jaar jonger dan ik nu ben. Nu ben ik depressief.
Is dat een paardenplaatje?quote:
Ziet mijn toekomst er zo uit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
Over 5 jaar, dan ben ik 22, dan zit ik te fokken zoals liesje nu doet met spec (als ik me niet vergis) Laptops naast elkaar en samen fokken
Hoeft nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan. IRC is meer met vreemden.
Toen ik mijn post las werd ik opeens vrolijk, 5 jaar man, dat duurt gewoon nog best wel lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je 2 jaar jonger dan ik nu ben. Nu ben ik depressief.
Ik ben bang van wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ziet mijn toekomst er zo uit?
Memories!quote:
en dan doodgespamd worden met the white stripes - jolenequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Vroeger, toen #ONZ nog in onze handen was...
* GGMM onderweg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
irc.fok.nl in je adresbalk, in FOK kun je toegangscode vinden.
Even zoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
irc.fok.nl in je adresbalk, in FOK kun je toegangscode vinden.
Morgen al.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
Over 5 jaar kunnen er best een aantal van ons dood zijn. Dat zou kut zijn.
Dit staat vast.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Over vijf jaar ben ik nog steeds awesome.
Ookal ken je ze niet zo goed, het blijft een raar gevoel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
gekwoot voor nagesl8quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
Over vijf jaar ben ik nog steeds awesome.
VACquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en dan doodgespamd worden met the white stripes - jolene
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef Stranger het volgende:
Kan je met Mirc meerdere servers tegelijk joinen?
Als de laptop uitgaatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En wanneer hebben we dan tijd voor elkaar?
Wat een eng idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Het kerkhof forum is al vaker voorgesteld als er wat meer bekende fokkers overlijden is dat niet eens zo'n heel raar idee!
JJ72 - serpent sky !quote:
quote:
Bij mij kan naatje_1 het meldenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
Dat je dan dood gaat, en niemand die dat weet en dat mensen later vragen van, waarom post [insert username] niet meer?
Naatje mag ook gewoon hoor, niet zo houterig doen tegen lunaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij mij kan naatje_1 het melden
En dat iemand er dan een puntkloon van maakt en net doet of hij/zij weer leeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
Dat je dan dood gaat, en niemand die dat weet en dat mensen later vragen van, waarom post [insert username] niet meer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naatje mag ook gewoon hoor, niet zo houterig doen tegen luna
Morgen weer?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef Stranger het volgende:
Lekkere buzzkill, ik ga er wel weer vandoor.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef Dalando het volgende:
Is dit slowchat genoeg of moet er nog een echte IRC chat bij voor UDOWU?
Ik kliktequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
hmm deze is oud:
[ afbeelding ]
450 jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
hmm deze is oud:
[ afbeelding ]
Probeer maar eens te bewijzen dat je het niet bent zonder een kloonscan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat iemand er dan een puntkloon van maakt en net doet of hij/zij weer leeftik weet nog steeds niet wie bosbeetIe heeft gemaakt maar het was wel een eikel
Iets met #Damnyouautocorrectquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naatje mag ook gewoon hoor, niet zo houterig doen tegen luna
Heet die Jarno van voren?quote:
Trusten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Naja ga zo slapen slaap lekker allemaal
Oke ik vroeg het gewoon af omdatquote:
quote:
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...quote:
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heet die Jarno van voren?
Hmm?
Nou?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...
Ik weet niet, die vraag deed me refereren aan een youtube filmpje en oh, wat ben ik zwak, ik zou inmiddels al 2 minuten moeten zwaaien en dan echt met de intentie om dag te zeggen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heet die Jarno van voren?
Hmm?
Nou?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.
Binnen 20 minuten een banquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
En dan dat geplingplong omdat je naam gehighlight was.quote:
quote:
Jij zit in forum, hij in crewquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je zit nog niet in de crewchannel anders.
Je vergeet word met dt te schrijven zodat we spellingnazi kunnen spelen.quote:
sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Je vergeet word met dt te schrijven zodat we spellingnazi kunnen spelen.
Zelfs ik? Nou wat mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
Dag lieve vriendjes, julliue zijn m'n familie
Slaap zachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
Maarja stel nou dat er dan ook users worden uitgekotst.quote:
ben je nou nog niet uit gekotstquote:
Trustenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
Op IRC wordt het anders steeds gezelliger.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Het topic is wel een beetje dood nu hè ....
Yvonne is weg, das't. Smaakmaker eerste klas..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Beetje jammer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog steeds haten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef BBQSausage het volgende:
Dit topic is wel op het perfecte moment dood, bijna het eind van dit deel, geen nieuw deel nodig.
Oja whehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef Furdinand het volgende:
udowu.... sudowudo ofzo.... snap je um???
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef Furdinand het volgende:
Nee, nooit pokemon gekeken/gespeeld...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef Furdinand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |