That's my name, si? Of ik maffia ben? Natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aight!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef aight1 het volgende:
VVeet echt niet waar jullie het over hebben, maar doe gezellig mee.
opaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
/\/\aar het gaat \/ee/ te s/\/e/_
Inderdaad lastig om ondertussen ook nog een msn gesprek te voeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
/\/\aar het gaat \/ee/ te s/\/e/_
Nee, gewoon zwaaienquote:
Komt wel goedquote:
Neen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik verklaar dit topic nu voor gesloten.
quote:
Broquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef ValHallen het volgende:
Waarom posten hier mensen waarmee ik het goed kan vinden. Tijd om te unfrienden.
Nee, maar ik weet het nog vvelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja dat zwaaien was ook iets van de VV reeks maar ik was nooit onderdeel van die reeks ...
En dan loop ik het na te doen zonder er bij na te denkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, dat zwaaien zag ik ook in de Oldbie FAQ, ik wist niet waar het vandaan kwam
Zie, nuttige reeks dit!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, dat zwaaien zag ik ook in de Oldbie FAQ, ik wist niet waar het vandaan kwam
msn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad lastig om ondertussen ook nog een msn gesprek te voeren.
True thatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Over 5 jaar is er weer een nieuwe SC en zullen deze users allemaal dolgelukkig aan dit moment terugdenken.
Dat was heul niet. Komt allemaal omdat yvonne dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:27 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja dat zwaaien was ook iets van de VV reeks maar ik was nooit onderdeel van die reeks ...
Zo gaat dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Over 5 jaar is er weer een nieuwe SC en zullen deze users allemaal dolgelukkig aan dit moment terugdenken.
Ik hoop over 5 jaar niet nog steeds op FOK! te zitten, eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
net als aan deel 1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
droog je tranen opa.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoop over 5 jaar niet nog steeds op FOK! te zitten, eigenlijk.
Dit zei ik 5 jaar geleden in de ONZ-SC.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hoop over 5 jaar niet nog steeds op FOK! te zitten, eigenlijk.
ICQquote:
Over 5 jaar hoop ik meer dan sc's volspammen te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Ik kan als een blij mens tegen mijn kleinkinderen later zeggen dat ik aanwezig was bij #1 en #2quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:29 schreef GGMM het volgende:
Een duitse collega van me gebruikt het nog..quote:
Dat is er nog steeds man, #FOK!crew dit dat. Idlen als een ekte.quote:
ZIT!quote:
Geen idee, ik heb het nog wel.quote:
En tegen de newbies dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan als een blij mens tegen mijn kleinkinderen later zeggen dat ik aanwezig was bij #1 en #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |