450 jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
hmm deze is oud:
[ afbeelding ]
Probeer maar eens te bewijzen dat je het niet bent zonder een kloonscan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat iemand er dan een puntkloon van maakt en net doet of hij/zij weer leeftik weet nog steeds niet wie bosbeetIe heeft gemaakt maar het was wel een eikel
Iets met #Damnyouautocorrectquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naatje mag ook gewoon hoor, niet zo houterig doen tegen luna
Heet die Jarno van voren?quote:
Trusten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Naja ga zo slapen slaap lekker allemaal
Oke ik vroeg het gewoon af omdatquote:
quote:
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...quote:
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heet die Jarno van voren?
Hmm?
Nou?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...
Ik weet niet, die vraag deed me refereren aan een youtube filmpje en oh, wat ben ik zwak, ik zou inmiddels al 2 minuten moeten zwaaien en dan echt met de intentie om dag te zeggen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heet die Jarno van voren?
Hmm?
Nou?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.
Binnen 20 minuten een banquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |