Wat een eng idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Het kerkhof forum is al vaker voorgesteld als er wat meer bekende fokkers overlijden is dat niet eens zo'n heel raar idee!
JJ72 - serpent sky !quote:
quote:
Bij mij kan naatje_1 het meldenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
Dat je dan dood gaat, en niemand die dat weet en dat mensen later vragen van, waarom post [insert username] niet meer?
Naatje mag ook gewoon hoor, niet zo houterig doen tegen lunaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bij mij kan naatje_1 het melden
En dat iemand er dan een puntkloon van maakt en net doet of hij/zij weer leeftquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:36 schreef DeLuna het volgende:
Dat je dan dood gaat, en niemand die dat weet en dat mensen later vragen van, waarom post [insert username] niet meer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naatje mag ook gewoon hoor, niet zo houterig doen tegen luna
Morgen weer?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef Stranger het volgende:
Lekkere buzzkill, ik ga er wel weer vandoor.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef Dalando het volgende:
Is dit slowchat genoeg of moet er nog een echte IRC chat bij voor UDOWU?
Ik kliktequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
hmm deze is oud:
[ afbeelding ]
450 jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
hmm deze is oud:
[ afbeelding ]
Probeer maar eens te bewijzen dat je het niet bent zonder een kloonscan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat iemand er dan een puntkloon van maakt en net doet of hij/zij weer leeftik weet nog steeds niet wie bosbeetIe heeft gemaakt maar het was wel een eikel
Iets met #Damnyouautocorrectquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naatje mag ook gewoon hoor, niet zo houterig doen tegen luna
Heet die Jarno van voren?quote:
Trusten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Naja ga zo slapen slaap lekker allemaal
Oke ik vroeg het gewoon af omdatquote:
quote:
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...quote:
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heet die Jarno van voren?
Hmm?
Nou?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Die heeft me nog een ban gekost, een user aangemaakt met de naam Dumbledore_gaat_dood o.i.d toen je niet mocht spoileren toen er een nieuw HP boek uitkwam...
Ik weet niet, die vraag deed me refereren aan een youtube filmpje en oh, wat ben ik zwak, ik zou inmiddels al 2 minuten moeten zwaaien en dan echt met de intentie om dag te zeggen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heet die Jarno van voren?
Hmm?
Nou?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.
Binnen 20 minuten een banquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:40 schreef PP. het volgende:
[..]
En dan dat geplingplong omdat je naam gehighlight was.quote:
quote:
Jij zit in forum, hij in crewquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je zit nog niet in de crewchannel anders.
Je vergeet word met dt te schrijven zodat we spellingnazi kunnen spelen.quote:
sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:45 schreef PP. het volgende:
[..]
Je vergeet word met dt te schrijven zodat we spellingnazi kunnen spelen.
Zelfs ik? Nou wat mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
Dag lieve vriendjes, julliue zijn m'n familie
Slaap zachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
Maarja stel nou dat er dan ook users worden uitgekotst.quote:
ben je nou nog niet uit gekotstquote:
Trustenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:46 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik echt zwaaien.
Op IRC wordt het anders steeds gezelliger.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Het topic is wel een beetje dood nu hè ....
Yvonne is weg, das't. Smaakmaker eerste klas..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Beetje jammer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog steeds haten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef BBQSausage het volgende:
Dit topic is wel op het perfecte moment dood, bijna het eind van dit deel, geen nieuw deel nodig.
Oja whehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef Furdinand het volgende:
udowu.... sudowudo ofzo.... snap je um???
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef Furdinand het volgende:
Nee, nooit pokemon gekeken/gespeeld...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:52 schreef Furdinand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |