Tja, Duitsers..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:31 schreef PP. het volgende:
[..]
Een duitse collega van me gebruikt het nog..
Jij was toch diegene zonder positieve notesquote:
De onwetendheid. Het is dat ik het vijf jaar lang niet aangeraakt hebt en ik geen idee meer heb hoe ik hier moet komen, anders was ik nu onderweg.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is er nog steeds man, #FOK!crew dit dat. Idlen als een ekte.
Yvonne|afk|kuthoerechelloquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
Over 5 jaar, dan ben ik 22, dan zit ik te fokken zoals liesje nu doet met spec (als ik me niet vergis) Laptops naast elkaar en samen fokken
Vroeger, toen #ONZ nog in onze handen was...quote:
sowieso yvonne|afk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Yvonne|afk|kuthoerechello
of iets in die strekking
irc.fok.nl in je adresbalk, in FOK kun je toegangscode vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De onwetendheid. Het is dat ik het vijf jaar lang niet aangeraakt hebt en ik geen idee meer heb hoe ik hier moet komen, anders was ik nu onderweg.
Over 5 jaar ben ik 28quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je 2 jaar jonger dan ik nu ben. Nu ben ik depressief.
Is dat een paardenplaatje?quote:
Ziet mijn toekomst er zo uit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
Over 5 jaar, dan ben ik 22, dan zit ik te fokken zoals liesje nu doet met spec (als ik me niet vergis) Laptops naast elkaar en samen fokken
Hoeft nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan. IRC is meer met vreemden.
Toen ik mijn post las werd ik opeens vrolijk, 5 jaar man, dat duurt gewoon nog best wel lang.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je 2 jaar jonger dan ik nu ben. Nu ben ik depressief.
Ik ben bang van wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ziet mijn toekomst er zo uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |