SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Lambo of Rekt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Dit radiostation schreeuwt om een PSB uur
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Het topic was ook geweldig tijdens het programma.
Het topic gaat dan vastlopen van alle alarmgifjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
ik ga binnenkort wel een MJ show doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Het topic gaat dan vastlopen van alle alarmgifjes.
Jamoriqaui - Virtual insanity.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoe heette dat nummer nou van net?
quote:
Hoe zeg jequote:
Niet?quote:
Mooi Warkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
SkikEnige goede dat Drenthe heeft voortgebracht.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, vriendin is aanwezig?
[..]
Ik ga voor LL1220e Lowlands, daar moet ik bij zijn!
Met mijn aanstaande natuurlijk
En bekend met de taalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
En als je een beetje bekend bent in de buurt kun je dat stuk zo nafietsen.
LL12 ga ik ook zorgen dat ik daar bij benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik wil ook naar LL12, maar ook sziget, dan maar door!
Ik heb dik tien jaar in Drenthe gewoond, ik volg het wel, maar als het niet kent kan ik me dat wel voorstellen inderdaad.quote:
Dit. Ik versta er dus helemaal geen flikker van. De eerste keer dacht ik ook dat het Engels was ofzoquote:
Wij gaan keihard door volgend jaar!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik wil ook naar LL12, maar ook sziget, dan maar door!
Mehquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah.
Oh en ik vergeet Westerbork. Semi Godwin gemacht!!
Dat had ik bij de kast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit. Ik versta er dus helemaal geen flikker van. De eerste keer dacht ik ook dat het Engels was ofzo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit. Ik versta er dus helemaal geen flikker van. De eerste keer dacht ik ook dat het Engels was ofzo
Da's dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Plork en de aannemers is 10 keer beter dan GBTTZ
quote:
Plorkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Plork en de aannemers is 10 keer beter dan GBTTZ
quote:
Heb je die ?quote:
Jij daar, in de radioquote:
Michiel.quote:
En bij de shows altijd hopen op de gouden bouwhelmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij daar, in de radioWat doe je daar van binnen?
.
.
op de meet, toen ik had aangevraagd bij youtubedj robquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij daar, in de radioWat doe je daar van binnen?
.
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb anders wel het origineel
Nee, maar ik wil alles van plork wel hebben dus die gooi ik vandaag of morgen even in de download.quote:
IK HEB ER EENquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En bij de shows altijd hopen op de gouden bouwhelm![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil alles van plork wel hebben dus die gooi ik vandaag of morgen even in de download.
Ik ben geen downloadnazi hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Het woord "downloaden" niet melden waar Samzz bij is
quote:
Mag wel als het legaal isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Het woord "downloaden" niet melden waar Samzz bij is
quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Meneer de DJ wilt u iets van onze grote vriend Slim Shady draaien?
De volgende keer dat ik draai, komt Plork gegarandeerd langs!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Maar gaan we Plork en de Aannemers nog wel draaien?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik draai, komt Plork gegarandeerd langs!
And thenquote:
Joaaah.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Of de radio edit van de Sjalala medley
( 10 minuten
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik draai, komt Plork gegarandeerd langs!
Oh hij gaat vreemd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu al zin in m'n bullshitshow met Viro.
Jankerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hij gaat vreemd.![]()
* heloef jankt in een hoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Jaaa dat is echt briljantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Of de radio edit van de Sjalala medley
( 10 minuten
)
quote:
quote:
Eerste schoolfeestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
Herinneringen dit nummer, eerste schoolfeesten enzo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand van jullie Plork wel eens live gezien?.
Nee maar dat lijkt me wel heel gaafquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand van jullie Plork wel eens live gezien?.
Ik woonde toen nog in Eibergen, en daar kwamen ze "toevallig" een keer langsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
Is ook echt een aanrader. Lui maken er zo'n mooi feest vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me wel heel gaaf
Ik heb ze drie keer gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik woonde toen nog in Eibergen, en daar kwamen ze "toevallig" een keer langs
dat lijkt me sowieso wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is ook echt een aanrader. Lui maken er zo'n mooi feest van
Welterustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga toch pitten. Welterusten allemaal, en geniet van deshow
.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Heb ze nu 2x gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze drie keer gezien. Twee keer in de Radstake en op 't Bevrijdingsfestival,
quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom ze nobody's wife is
Owww dit nummer
Deze moesten wij met muziekles altijd nazingen en spelen op de gitaar en zo.quote:
Heel jammer dat ze gestopt zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt een zwak voor Gwen Stefani en No Doubt, muzikaal gezien.
Haha wij ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze moesten wij met muziekles altijd nazingen en spelen op de gitaar en zo.
Ik kon er uiteraard niks van, maar dat mocht de pret niet drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn typeHaar smaak is er wel enorm op vooruit gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn typeBirgit fappert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik hou me in.quote:
Hoe? Ik vraag me bij die blik af of ze ziek isquote:
Eens met der Hansie.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Onmogelijk geil he. Ook die vinger zo in haar mond godverdomme zeg![]()
Tschüssquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben nog ff weg.
Spreek u straks weer![]()
En fijne muziek JJH
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben nog ff weg.
Spreek u straks weer![]()
En fijne muziek JJH
En Didoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef JJH het volgende:
Dit is een snelmeepraatnummer, nou ja, snel.
Daar gaat die in mogen ontbreken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
Oeh en soort ultieme uit je plaat show zou ook wel tof zijn
Faye wil mij daar naar mee nemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind eigenlijk, dat we eens met z'n allen naar de Radstake moeten, wat een bazentent.
Ik zie het al voor me: Guano Apes, Foo Fighters, RATM, Bloody Beetroots, Blur, Chumbawamba etc.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind eigenlijk, dat we eens met z'n allen naar de Radstake moeten, wat een bazentent.
Ik zeg doen! Dat'is ECHT een geweldige tent! Ik wil meequote:
in de facebook commentaar bij een foto over lowlands, oidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Dat'is ECHT een geweldige tent! Ik wil mee.
Waar is Fee?
Sowiesoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nummer wat ze hier zingt is ook een mooi nummer zonder Slim Shady.
Ik luister! Als ik niet aan het werk ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Guano Apes, Foo Fighters, RATM, Bloody Beetroots, Blur, Chumbawamba etc.
Het meisje heeft een nieuwe verslaving, hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de facebook commentaar bij een foto over lowlands, oid
Ik werd geroepen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Dat'is ECHT een geweldige tent! Ik wil mee.
Waar is Fee?
Waar wij heel gezellig aan het kletsen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de facebook commentaar bij een foto over lowlands, oid
seks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het meisje heeft een nieuwe verslaving, he.
De Staat, Goose, Babylon Circus, C-Mon & Kypski, Turn up the Bassquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Guano Apes, Foo Fighters, RATM, Bloody Beetroots, Blur, Chumbawamba etc.
Ik ben echt helemaal weg van Goose sinds Lowlandsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat, Goose, Babylon Circus, C-Mon & Kypski, Turn up the Bass
En iedereen hier! Dat is echt de ideale tent voor een meet! Voor ieder wat wilsquote:
Dat was ik al sinds Rock Werchter. En van the subs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal weg van Goose sinds Lowlands
jaaaa! En anders is er drank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En iedereen hier! Dat is echt de ideale tent voor een meet! Voor ieder wat wils.
Ik vraag mij nu af of je er al eens geweest bentquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat, Goose, Babylon Circus, C-Mon & Kypski, Turn up the Bass
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af of je er al eens geweest bent. Jij hebt vast de paardenstal niet van dichtbij bekeken
.
Hihihihiquote:
Ik ga niet uit. 1 keer gedaan, vond er niets aan, ga niet weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af of je er al eens geweest bent. Jij hebt vast de paardenstal niet van dichtbij bekeken
.
Jaa tof tof tof!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihihi.
Dat moeten we eens regelen, ik ben er al te lang niet meer geweest.
Met mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga niet uit. 1 keer gedaan, vond er niets aan, ga niet weer.
Ik heb 1 keer gezoend in radstake, dat faalde hard, want het was net uit en alles en en was ineens zonder gevoel en zo intens kut.quote:
Maar nooit in de Radstakequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging een keer uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat zei je ook niet even, dan waren we toch gewoon naar huis gegaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die 1e keer was met jou, ik dacht: misschien maakt dat het leuker, maar nee.
Oh, dat is minder. Het heeft wel wat, zo in het hooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gezoend in radstake, dat faalde hard, want het was net uit en alles en en was ineens zonder gevoel en zo intens kut.
Ik kwam klaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nooit in de Radstake. Hell, ze hebben hun eigen friettent, 't brouwhuis waar alleen maar stampmuziek wordt gedraaid, de jachthut (
), de Apres-ski, live bands, top 40, alles
.
Een beetje tent heeft tegenwoordig zijn eigen snackbar hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nooit in de Radstake. Hell, ze hebben hun eigen friettent, 't brouwhuis waar alleen maar stampmuziek wordt gedraaid, de jachthut (
), de Apres-ski, live bands, top 40, alles
.
Nou en? Dit is de Radstakequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje tent heeft tegenwoordig zijn eigen snackbar hoor.
Dat was zo hilarischquote:
Jij bent dan ook geen Tukker/Achterhoeker. Maar daar kan je ook niks aan doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken het geeneens, zelfs niet van naam!
Nope,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen Tukker/Achterhoeker. Maar daar kan je ook niks aan doen.
Bill's Bar is ook leuk. Lucky ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope,
Maar Bills Bar en Lucky's ken ik wel weer van naam.(Kom er zelfs wel eens, voor m'n werk.
Ga gewoon een keertje meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Nou ja ik zie het wel.
Al klinkt dat Radstake nou niet echt geweldig.
Jij bent ook echt pessimist tot in het graf he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
Nou ja ik zie het wel.
Al klinkt dat Radstake nou niet echt geweldig.
En dit is allemaal uit, of van net voor de tijd dat ik zo'n beetje meer muziek leerde kennen dan kinderen voor kinderen enzo.quote:
Okee dan. Omdat jij het bent.quote:
Hoho ik ben de laatste tijd enorm positief geweest, vooral over mezelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook echt pessimist tot in het graf he?.
Ik heb dit wel iets later leren kennen en waarderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En dit is allemaal uit, of van net voor de tijd dat ik zo'n beetje meer muziek leerde kennen dan kinderen voor kinderen enzo.
Preciesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doetinchem, Enschede, Almeloooo, Venlo
Ik heb ook nog een filmpje van dat feest, zal straks eens kijken of ik die kan uploadenquote:
Dude, Enschede en Almelo is Overijssel en Venlo ligt de hele andere kant opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doetinchem, Enschede, Almeloooo, Venlo
Dit is ook wel wat ouder zie ik nu, '92. Toen was ik 7.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb dit wel iets later leren kennen en waarderen.
Terwijl jij niet eens zoveel ouder bent dan ik
Ik 4quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dit is ook wel wat ouder zie ik nu, '92. Toen was ik 7.
Ze hadden het over Duitsers. Venlo en Enschede liggen pal aan de Duitse grensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, Enschede en Almelo is Overijssel en Venlo ligt de hele andere kant op.
WAAR IS DE HEMA?quote:
Almelo niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hadden het over Duitsers. Venlo en Enschede liggen pal aan de Duitse grens
Erik!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
'92, toen was ik nog 2 jaar in het land van de onlevenden...
Dat is ook veel toffer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet nog niet of ik de hele show ga uitzitten
Morgen met de meiden naar Drievliet
Almelo is geen voorstad van Enschede. Hengelo ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Almelo is een voorstad van Enschede dus die nam ik voor het gemak even mee
Why so seriousquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Almelo is geen voorstad van Enschede. Hengelo ook niet..
Omdat je mijn stad belachelijk maaktquote:
HIER STAAT HET ALLEMAAL DUITSERS DAARquote:
Midden Nederlandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je mijn stad belachelijk maakt.
Stomme reserve-Belg.
Wat deze man zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen dat klote accent staat een paar centimeter te hoog
Wat is daar dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef JJH het volgende:
Ik zie pas dat de NO-polder gewoon niets is op dat kaartje.
juist,mijn woongebied, wij zijn niet raar ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:03 schreef JJH het volgende:
Ik zie pas dat de NO-polder gewoon niets is op dat kaartje.
Het is niet andersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb van huis uit een klote accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |