Jaaa dat is echt briljantquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Of de radio edit van de Sjalala medley
( 10 minuten
)
quote:
quote:
Eerste schoolfeestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
Herinneringen dit nummer, eerste schoolfeesten enzo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand van jullie Plork wel eens live gezien?.
Nee maar dat lijkt me wel heel gaafquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand van jullie Plork wel eens live gezien?.
Ik woonde toen nog in Eibergen, en daar kwamen ze "toevallig" een keer langsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
Is ook echt een aanrader. Lui maken er zo'n mooi feest vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me wel heel gaaf
Ik heb ze drie keer gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik woonde toen nog in Eibergen, en daar kwamen ze "toevallig" een keer langs
dat lijkt me sowieso wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is ook echt een aanrader. Lui maken er zo'n mooi feest van
Welterustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga toch pitten. Welterusten allemaal, en geniet van deshow
.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Heb ze nu 2x gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze drie keer gezien. Twee keer in de Radstake en op 't Bevrijdingsfestival,
quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom ze nobody's wife is
Owww dit nummer
Deze moesten wij met muziekles altijd nazingen en spelen op de gitaar en zo.quote:
Heel jammer dat ze gestopt zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt een zwak voor Gwen Stefani en No Doubt, muzikaal gezien.
Haha wij ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze moesten wij met muziekles altijd nazingen en spelen op de gitaar en zo.
Ik kon er uiteraard niks van, maar dat mocht de pret niet drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn typeHaar smaak is er wel enorm op vooruit gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mijn typeBirgit fappert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik hou me in.quote:
Hoe? Ik vraag me bij die blik af of ze ziek isquote:
Eens met der Hansie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |