Ik heb 1 keer gezoend in radstake, dat faalde hard, want het was net uit en alles en en was ineens zonder gevoel en zo intens kut.quote:
Maar nooit in de Radstakequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga niet uit. 1 keer gedaan, vond er niets aan, ga niet weer.
Ik ging een keer uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga niet uit. 1 keer gedaan, vond er niets aan, ga niet weer.
En dat zei je ook niet even, dan waren we toch gewoon naar huis gegaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die 1e keer was met jou, ik dacht: misschien maakt dat het leuker, maar nee.
Oh, dat is minder. Het heeft wel wat, zo in het hooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gezoend in radstake, dat faalde hard, want het was net uit en alles en en was ineens zonder gevoel en zo intens kut.
Ik kwam klaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nooit in de Radstake. Hell, ze hebben hun eigen friettent, 't brouwhuis waar alleen maar stampmuziek wordt gedraaid, de jachthut (
), de Apres-ski, live bands, top 40, alles
.
Een beetje tent heeft tegenwoordig zijn eigen snackbar hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar nooit in de Radstake. Hell, ze hebben hun eigen friettent, 't brouwhuis waar alleen maar stampmuziek wordt gedraaid, de jachthut (
), de Apres-ski, live bands, top 40, alles
.
Nou en? Dit is de Radstakequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje tent heeft tegenwoordig zijn eigen snackbar hoor.
Dat was zo hilarischquote:
Jij bent dan ook geen Tukker/Achterhoeker. Maar daar kan je ook niks aan doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken het geeneens, zelfs niet van naam!
Nope,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen Tukker/Achterhoeker. Maar daar kan je ook niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |