Sowiesoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat nummer wat ze hier zingt is ook een mooi nummer zonder Slim Shady.
Ik luister! Als ik niet aan het werk ben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Guano Apes, Foo Fighters, RATM, Bloody Beetroots, Blur, Chumbawamba etc.
Het meisje heeft een nieuwe verslaving, hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de facebook commentaar bij een foto over lowlands, oid
Ik werd geroepen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Dat'is ECHT een geweldige tent! Ik wil mee.
Waar is Fee?
Waar wij heel gezellig aan het kletsen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de facebook commentaar bij een foto over lowlands, oid
seks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het meisje heeft een nieuwe verslaving, he.
De Staat, Goose, Babylon Circus, C-Mon & Kypski, Turn up the Bassquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: Guano Apes, Foo Fighters, RATM, Bloody Beetroots, Blur, Chumbawamba etc.
Ik ben echt helemaal weg van Goose sinds Lowlandsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat, Goose, Babylon Circus, C-Mon & Kypski, Turn up the Bass
En iedereen hier! Dat is echt de ideale tent voor een meet! Voor ieder wat wilsquote:
Dat was ik al sinds Rock Werchter. En van the subs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal weg van Goose sinds Lowlands
jaaaa! En anders is er drank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En iedereen hier! Dat is echt de ideale tent voor een meet! Voor ieder wat wils.
Ik vraag mij nu af of je er al eens geweest bentquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Staat, Goose, Babylon Circus, C-Mon & Kypski, Turn up the Bass
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af of je er al eens geweest bent. Jij hebt vast de paardenstal niet van dichtbij bekeken
.
Hihihihiquote:
Ik ga niet uit. 1 keer gedaan, vond er niets aan, ga niet weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af of je er al eens geweest bent. Jij hebt vast de paardenstal niet van dichtbij bekeken
.
Jaa tof tof tof!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihihi.
Dat moeten we eens regelen, ik ben er al te lang niet meer geweest.
Met mij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga niet uit. 1 keer gedaan, vond er niets aan, ga niet weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |