Mooi Warkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
SkikEnige goede dat Drenthe heeft voortgebracht.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, vriendin is aanwezig?
[..]
Ik ga voor LL1220e Lowlands, daar moet ik bij zijn!
Met mijn aanstaande natuurlijk
En bekend met de taalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
En als je een beetje bekend bent in de buurt kun je dat stuk zo nafietsen.
LL12 ga ik ook zorgen dat ik daar bij benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik wil ook naar LL12, maar ook sziget, dan maar door!
Ik heb dik tien jaar in Drenthe gewoond, ik volg het wel, maar als het niet kent kan ik me dat wel voorstellen inderdaad.quote:
Dit. Ik versta er dus helemaal geen flikker van. De eerste keer dacht ik ook dat het Engels was ofzoquote:
Wij gaan keihard door volgend jaar!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik wil ook naar LL12, maar ook sziget, dan maar door!
Mehquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah.
Oh en ik vergeet Westerbork. Semi Godwin gemacht!!
Dat had ik bij de kast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit. Ik versta er dus helemaal geen flikker van. De eerste keer dacht ik ook dat het Engels was ofzo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit. Ik versta er dus helemaal geen flikker van. De eerste keer dacht ik ook dat het Engels was ofzo
Da's dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Plork en de aannemers is 10 keer beter dan GBTTZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |