quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Aanvulling:
- Zie het maar als een soort van Nachtbagger
- We willen de andere SC'S niet kapen
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nog steeds voor die Rinus suggestie!
Ja. Rinus van coban.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
Ik ben nog steeds voor die Rinus suggestie!
ja maar ik ben dislectiesquote:
True that.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Belofte: als er een sc komt zullen MarokkaanseKip en ik noooooooooit meer slowchatten in andere topics. ECHT!
Ja en daar zou ik serieus mee kappen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Graag , dan hoeven we geen topics meer te kapen om er een sc van te maken
Ja, inderdaad. Die hebben een bepaald onderwerp en sommige mensen willen gewoon een SC waarin over alles en nog wat kan worden gepraat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die zijn meestal al een soort van 'besloten' enzo.
Dit moet ik qouten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Belofte: als er een sc komt zullen MarokkaanseKip en ik noooooooooit meer slowchatten in andere topics. ECHT!
Ik pas in geen enkele van die.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef murp het volgende:
Enschede-topic #345: altijd weekend.
1476 Gijsjes gewoon de laatste
rokershoekske #218 met a Guido named PeZu.... smelt O+
I.R. Baboons Semibikkeltijd - Deel 124 :P
GPD [CDLXIX] - "Kuttopic, Slotje"
[BeF] #994 Big Brother-praktijken en frituur.
[oldbies] Hij doet het liever met een cavia met jesters!
[ARG7] #398 Waar het groener is
Eindhoven 1960 - Verwend jong
[HOMO] #3036 Homosapiens :9
[Radio 49] #938 Gristenen, seks en Belgische muziekjens
Genoeg SC toch?
Ik snap je punt, maar dat alles kan verleden tijd zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja en daar zou ik serieus mee kappen.
Diegene die een DM hebben gehad weten het wel.
Derhalve gaat een SC ook nooit door op die manier.
Want als je op die manier je punt wilt maken ben je niet slim bezig.
Ik ben opeens voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zoiets als de nachtbagger, daarin kan óók iedereen posten zonder dat er al een soort van 'clubje' is.
Je kunt met z'n allen afspreken in elke sc je gaat. Nou, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik pas in geen enkele van die.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik pas in geen enkele van die.
Ik pas er ook niet in nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef murp het volgende:
Genoeg SC toch?
Valt je niks op? Ze hebben allemaal een bepaald onderwerp. Ik wil gewoon een SC waar ik over alles en nog wat kan slowchatten en er zijn wel meer mensen die dat willen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef murp het volgende:
Genoeg SC toch?
Zie je ons al in Oldbies? Of het rokershoekske?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt met z'n allen afspreken in elke sc je gaat. Nou, probleem opgelost.
ook leuk:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt je niks op? Ze hebben allemaal een bepaald onderwerp. Ik wil gewoon een SC waar ik over alles en nog wat kan slowchatten en er zijn wel meer mensen die dat willen.
Heb je wel eens in de topics gekeken of dat ontopic gaat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt je niks op? Ze hebben allemaal een bepaald onderwerp. Ik wil gewoon een SC waar ik over alles en nog wat kan slowchatten en er zijn wel meer mensen die dat willen.
Dus er is al een kliek?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt met z'n allen afspreken in elke sc je gaat. Nou, probleem opgelost.
Dat weet ik, maar het voelt wel goed weetje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas voor jou heb ik hier 0,0 inspraak in.
Ja waarom niet? En sinds wanneer heeft dat jullie tegen gehouden. Jullie leven zowat op haatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zie je ons al in Oldbies? Of het rokershoekske?
Dan kunnen er trouwens ook weer users gaan klagen, en worden we ONZ fags genoemd.
Ook moeten we dan 'opflikkeren' naar ONZ.
Waar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef smegmanus het volgende:
Pak dan het rokershoekje en blaas het nieuw leven in. Daar word toch niet zo vaak meer gepost.
Maak er iets leuks van en ga niet lopen kutten en dan kijken we later eens verder.
Haat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja waarom niet? En sinds wanneer heeft dat jullie tegen gehouden. Jullie leven zowat op haat
Heb je de post van murp wel gelezen?quote:
Hey ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja waarom niet? En sinds wanneer heeft dat jullie tegen gehouden. Jullie leven zowat op haat
Ws half. Even teruglezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je de post van murp wel gelezen?
Ik doelde op de vaste mensen die posten in ONZ en ook in dit topic. Dat kun je inderdaad als kliek zien, ja.quote:
Klopt, en waarom is wel een Nacht-SC (de Nachtbagger) als er geen overdagSC kan zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
Snap niet waarom we dit gewoon niet een shot geven. Wat moeten we nou in al die andere SC's.
In ONZ past een SC gewoon...
Nou in de Vakantie-SC kwam er geen haat voor hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, jij wel en jij opent ook geen kuttopics
Ja, en ik wil het ook niet gaan kapen, daarvoor ben ik net op de vingers getikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef coban het volgende:
In dat rokershoektopic wordt gewoon gepost.
Ik vind dat een vreemd idee om daar te slowchatten...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef coban het volgende:
In dat rokershoektopic wordt gewoon gepost.
dusdatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en ik wil het ook niet gaan kapen, daarvoor ben ik net op de vingers getikt.
Ja dus? Daar heb ik het ook helemaal niet over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou in de Vakantie-SC kwam er geen haat voor hoor.
In de Nachtbagger ook niet dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Daar heb ik het ook helemaal niet over.
Idd. En ik rook niet want ik ben een goed moslimmeisjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en ik wil het ook niet gaan kapen, daarvoor ben ik net op de vingers getikt.
Goedzak!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil het nog wel eens overleggen.
Let dus op: ik beloof niets.
Aaaight.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Alvast bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Dat ook niet. Ik had het over het aansluiten van een bestaande SC. Toen begon TS over eventuele negatieve reacties van de oorspronkelijke users. Vandaar mijn 'jullie leven zowat op haat' opmerkingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In de Nachtbagger ook niet dan.
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Maar hey het is ook leuk als jij mee komt slowchattenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Daar heb ik het ook helemaal niet over.
Oke, bij dezen haten we niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat ook niet. Ik had het over het aansluiten van een bestaande SC. Toen begon TS over eventuele negatieve reacties van de oorspronkelijke users. Vandaar mijn 'jullie leven zowat op haat' opmerking
Niet echt, ik vind het alleen overbodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel een goede reden om tegen te zijn?
Bemoei je er niet mee. Het is niet jouw forum, ook niet dat van mij.quote:
Gun de anderen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het alleen overbodig.
Omdat ik een andere mening hierover heb, moet ik maar gewoon m'n mond houden. Oke, prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Het is niet jouw forum, ook niet dat van mij.
Derhalve vragen we het aan diegene die er wel over gaan. Snapt U dat?
Alsof dat niet op een andere manier op te lossen is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef coban het volgende:
KIJK DAN DE VOORDELEN:
- ik en MK (die veel praten) zullen nooit meer een topic vervuilen, PROFIT VOOR DE MODS want: zij hoeven minder werk te doen.
- opgeruimd staat netjes.
- we zullen lief doen tegen (ja echt) alle moderators.
Etc etc
Het is maar hoe je het wilt lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening hierover heb, moet ik maar gewoon m'n mond houden. Oke, prima.
Nou oke, duidelijk toch... Je mag gewoon je mening geven hoor. Jeez.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het alleen overbodig.
Aanvulling:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef coban het volgende:
KIJK DAN DE VOORDELEN:
- ik en MK (die veel praten) zullen nooit meer een topic vervuilen, PROFIT VOOR DE MODS want: zij hoeven minder werk te doen.
- opgeruimd staat netjes.
- we zullen lief doen tegen (ja echt) alle moderators.
Etc etc
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aanvulling:
Waarom maak je dan een motherfucking poll aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Seriously.. De mensen die op 'tegen' stemmen.Als je er tegen bent kijk je er gewoon niet in?
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wel grappig dit topic. En ook duidelijk dat het vooral newbies zijn. Anders wisten ze allang dat Yvonne dit niet goed gaat keuren. Ze was er de laatste keer al heel erg tegen. Tenzij ze 180 graden is gedraaid zie ik geen doorgang.
Die laatste is echt een kut-aanvulling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aanvulling:
ok. doei.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom maak je dan een motherfucking poll aanAls je niet wil weten hoeveel er voor en hoeveel er tegen zijn hoef je die poll niet te maken hoor, bespaar jezelf de moeite
[..]
Dit dus.
FYI, ER IS AL EEN SLOWCHAT IN ONZ, KIJK MAAR EVEN GOED IN HET LIJSTJE VAN MURP
Fucking mongolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |