Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee. Ik stap namelijk meestal niet uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mis jij nooit de trein als je uitstapt om te fotograferen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al verteld dat Thijs mijn lippenbalsem had gebruikt?
Voor over zijn hele lijf?
Dat is zeker een mooie oogstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
En zoals te doen gebruikelijk: de oogst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al verteld dat Thijs mijn lippenbalsem had gebruikt?
Voor over zijn hele lijf?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik stap namelijk meestal niet uit
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Let vooral op die knie (en die klodder die daar vanaf lekt)
[ afbeelding ]
Een trein gemist doordat ik uitstapte voor een foto? Kan me niet herinneren nee. Zou ook wel een gloeiende fout zijn trouwens. Als er geen tijd is om uit te stappen dan stap je niet uit. Meestal kan het goed genoeg vanuit de trein zelf, en anders jammer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nooit gebeurt dus? Ik stapte vroeger (toen het rookverbod net in was gegaan) altijd uit om snel even een paar hijsjes te nemen
Respect voor je cameraquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een trein gemist doordat ik uitstapte voor een foto? Kan me niet herinneren nee. Zou ook wel een gloeiende fout zijn trouwens. Als er geen tijd is om uit te stappen dan stap je niet uit. Meestal kan het goed genoeg vanuit de trein zelf, en anders jammer.
Ik schiet ook vaak zat bordjes van stations waar mijn trein niet eens stopt trouwens
Nou, doe hier eerst maar wat regen. Benauwde plakbendequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Doe me nog maar een beetje onweer please.
Is zijn knie nu net zo zacht als jouw lippen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Let vooral op die knie (en die klodder die daar vanaf lekt)
[ afbeelding ]
Vakmanschap is meesterschapquote:
We kunnen ook gewoon een orkaan aanvragen. Overal onweer en een teringbende.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, doe hier eerst maar wat regen. Benauwde plakbende
Zozo, wat hoorde ik vandaag ineensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Doe me nog maar een beetje onweer please.
er was niet echt meer wat over voor mijn lippenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is zijn knie nu net zo zacht als jouw lippen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is zijn knie nu net zo zacht als jouw lippen?
Vertel eens wat je hoorde?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, wat hoorde ik vandaag ineens
Ik kreeg wel middenin de supermarkt zo'n dikke kus van hem vanuit het zitje in het karretje, dat het karretje achteruit reedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Thijs mama kusje??
![]()
*BAM knie tegen je kanis![]()
Als er nog meer was zat hij ongetwijfeld compleet onder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er was niet echt meer wat over voor mijn lippen
Visuals.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Thijs mama kusje??
![]()
Zo boos ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een orkaan aanvragen. Overal onweer en een teringbende.
Nah, maar dan koelt het wel lekker af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo boos ben ik nou ook weer niet
Ook goeieavond.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Thijs mama kusje??
![]()
Maar zo kussen met andere meidenquote:
Thijsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel middenin de supermarkt zo'n dikke kus van hem vanuit het zitje in het karretje, dat het karretje achteruit reed
Hey JJHquote:
Er zitten nog wat restjes in het blikje, met gaatjes van vingers er inquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als er nog meer was zat hij ongetwijfeld compleet onder.
[..]
Visuals.
Kusje voor WWquote:
*Bumpquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel middenin de supermarkt zo'n dikke kus van hem vanuit het zitje in het karretje, dat het karretje achteruit reed
Ik weet niet hoe dat in de achterhoek gaat, maar hier in Twente doen we drie kussen op de wang als begroeting en afscheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo kussen met andere meiden
In de achterhoek doen ze een lik geven, net als een koequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in de achterhoek gaat, maar hier in Twente doen we drie kussen op de wang als begroeting en afscheid.
Dan was er dus nog wel wat over voor je lippen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zitten nog wat restjes in het blikje, met gaatjes van vingers er in![]()
Wat ben jij hier ineens vaak, trouwens
Eindelijk iemand die het eens begrijpt.quote:
Hai prinses.quote:
Nee, dat heb ik alleen jou wijsgemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
In de achterhoek doen ze een lik geven, net als een koe
Ik ben het anders niet van je gewend en zij ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in de achterhoek gaat, maar hier in Twente doen we drie kussen op de wang als begroeting en afscheid.
Je bent aan het inburgerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
In de achterhoek doen ze een lik geven, net als een koe
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik alleen jou wijsgemaakt.
Zo SJLUUUUUUUUUUURPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar het kan best wel lekker zijn door de juiste persoon
Geen wonder, want jullie hebben mij ook nauwelijks gezien vanaf mijn 16'de. Volgens mij hebben jullie nog steeds het beeld dat ik dat jochie ben dat kusjes geven aan tantes vies vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het anders niet van je gewend en zij ook niet
Yay voor vakantie!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij Jumbo werken
Over 3 weken weer![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Liefjes, ik ga verder Glee kijkenNog 4 afleveringen en dan heb ik seizoen 1 in 36 uur gekeken
Daaaaag, Jumboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij J. werken
Over 3 weken weer![]()
Sterktequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Liefjes, ik ga verder Glee kijkenNog 4 afleveringen en dan heb ik seizoen 1 in 36 uur gekeken
Zozo, das vroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij J. werken
Over 3 weken weer![]()
Kom dan ook eens wat vaker deze kant opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen wonder, want jullie hebben mij ook nauwelijks gezien vanaf mijn 16'de. Volgens mij hebben jullie nog steeds het beeld dat ik dat jochie ben dat kusjes geven aan tantes vies vind.
Wat is vroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Zozo, das vroeg
[..]
Kom dan ook eens wat vaker deze kant op
Maak je geen zorgen. Als ik afgestudeerd bent wil ik wel weer in de achterhoek gaan wonen waarschijnlijk. Dat, of New York.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom dan ook eens wat vaker deze kant op
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als ik afgestudeerd bent wil ik wel weer in de achterhoek gaan wonen waarschijnlijk. Dat, of New York.
quote:
/sarcasmequote:
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als ik afgestudeerd bent wil ik wel weer in de achterhoek gaan wonen waarschijnlijk. Dat, of New York.
Zo makkelijk krijg je ons hier niet wegquote:
Hey Yukiquote:
Kom maar eens naar hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo makkelijk krijg je ons hier niet weg
Ik wil niet in the middle of nowhere wonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan?
Ik blij dat mijnnaar deze kant van het land wil
Doe maar gewoon ruimquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil niet in the middle of nowhere wonen
Of het moet een super super super groot en mooi huis zijn
Kan ik eindelijk eens winnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij ga ik heel erg verliezen met wordfeud.
Wil ik ook in mijn huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ben heul geen nerd hoor
![]()
Morgen wordt de keuken geplaatst en ga ik meerwerk inspecteren
Ja, anders wordt het zo'n zooitjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Mooie gedachte om aan vast te houden.
is heus waarquote:
Ik snap er geen hol van, maar tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
www.twitter.com ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Nie goed? Mijn telefoon doet nog steeds gek, dus geen twitter op het moment.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Nie goed? Mijn telefoon doet nog steeds gek, dus geen twitter op het moment.
Gaat niet goed met Cryothic, ze komen morgen naar huisquote:
Dat is crap, echt balen voor zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet goed met Cryothic, ze komen morgen naar huis
Sinds zondagavond kan J. zich nauwelijks bewegen door pijn in z'n rug. Dokter is geweest, injectie en medicatie gekregen maar het helpt niet genoeg. Nu komen ze dus naar huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er dan mis, ik heb geen FB
Ik zie het ja. Dat zuigt hard...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet goed met Cryothic, ze komen morgen naar huis
Herkenbaar hoor, als ik iets tweet doe ik het altijd via telefoon, ook al zit ik achter de laptopquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tweetdeck geinstalleerd, maar dat vergeet ik altijd.
Dat is zeker zwaar vervelendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sinds zondagavond kan J. zich nauwelijks bewegen door pijn in z'n rug. Dokter is geweest, injectie en medicatie gekregen maar het helpt niet genoeg. Nu komen ze dus naar huis
What you never thought possiblequote:
Waarom niet Canarische eilanden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi, hoi![]()
Kan iemand me helpen met een vakantietip?
Vertrek 3 sept
Vervoer: vliegtuig
Accommodatie: appartement
NIET Turkije, Egypte, Mallorca of Canarische eilanden of supertoeristische plaatsen als Salou, Chersonissos, Benidorm, Lloret etc
Wel warm (zo'n graadje of 25)
Niet te afgelegen, liefst dichtbij stand én dichtbij leuk dorpje (korte loopafstand)
Redelijke prijs (geen ¤ 1500,- pp oid)
Max 8 dagen
Te ver vliegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet Canarische eilanden?
Nooit geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is een van de Italiaanse meren niet goed dan?
Dat eerste, okee, maar La Palmaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te ver vliegen![]()
En ik wil niet naar z'n standaardtoeristengedoe (zoals Playa del Ingles ed)
Wel meertjes hoor. Ook flink grote merenquote:
Malpensa, vliegveld bij Milaan en op kleine afstand van de merenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit geweest![]()
Maar moet echt op 3 sept + heb maar 8 dagen dus erheen rijden is geen optie
Anders ik welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel meertjes hoor. Ook flink grote merenIk ben daar graag
![]()
Shot in the blind dan maar. Noorwegen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit geweest![]()
Maar moet echt op 3 sept + heb maar 8 dagen dus erheen rijden is geen optie
daar is het geen 25 gradenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Shot in the blind dan maar. Noorwegen?
En alcohol is duur tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar is het geen 25 graden
fort Deventer komt eindelijk tot levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
What you never thought possibleHet gaat echt gebeuren
heel duurquote:
iidquote:
Alweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iid![]()
vandaag toch maar eens proberen om een beetje op tijd te gaan slapen
Hup ga danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iid![]()
vandaag toch maar eens proberen om een beetje op tijd te gaan slapen
It is time. High time.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fort Deventer komt eindelijk tot leven
Dat is niet fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, toch weer lichte allergische reactie... maar minder hevig dan gisteren, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |