www.twitter.com ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Nie goed? Mijn telefoon doet nog steeds gek, dus geen twitter op het moment.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Nie goed? Mijn telefoon doet nog steeds gek, dus geen twitter op het moment.
Gaat niet goed met Cryothic, ze komen morgen naar huisquote:
Dat is crap, echt balen voor zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet goed met Cryothic, ze komen morgen naar huis
Sinds zondagavond kan J. zich nauwelijks bewegen door pijn in z'n rug. Dokter is geweest, injectie en medicatie gekregen maar het helpt niet genoeg. Nu komen ze dus naar huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er dan mis, ik heb geen FB
Ik zie het ja. Dat zuigt hard...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet goed met Cryothic, ze komen morgen naar huis
Herkenbaar hoor, als ik iets tweet doe ik het altijd via telefoon, ook al zit ik achter de laptopquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tweetdeck geinstalleerd, maar dat vergeet ik altijd.
Dat is zeker zwaar vervelendquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sinds zondagavond kan J. zich nauwelijks bewegen door pijn in z'n rug. Dokter is geweest, injectie en medicatie gekregen maar het helpt niet genoeg. Nu komen ze dus naar huis
What you never thought possiblequote:
Waarom niet Canarische eilanden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi, hoi![]()
Kan iemand me helpen met een vakantietip?
Vertrek 3 sept
Vervoer: vliegtuig
Accommodatie: appartement
NIET Turkije, Egypte, Mallorca of Canarische eilanden of supertoeristische plaatsen als Salou, Chersonissos, Benidorm, Lloret etc
Wel warm (zo'n graadje of 25)
Niet te afgelegen, liefst dichtbij stand én dichtbij leuk dorpje (korte loopafstand)
Redelijke prijs (geen ¤ 1500,- pp oid)
Max 8 dagen
Te ver vliegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom niet Canarische eilanden?
Nooit geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is een van de Italiaanse meren niet goed dan?
Dat eerste, okee, maar La Palmaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te ver vliegen![]()
En ik wil niet naar z'n standaardtoeristengedoe (zoals Playa del Ingles ed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |