Geen wonder, want jullie hebben mij ook nauwelijks gezien vanaf mijn 16'de. Volgens mij hebben jullie nog steeds het beeld dat ik dat jochie ben dat kusjes geven aan tantes vies vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben het anders niet van je gewend en zij ook niet
Yay voor vakantie!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij Jumbo werken
Over 3 weken weer![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Liefjes, ik ga verder Glee kijkenNog 4 afleveringen en dan heb ik seizoen 1 in 36 uur gekeken
Daaaaag, Jumboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij J. werken
Over 3 weken weer![]()
Sterktequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Liefjes, ik ga verder Glee kijkenNog 4 afleveringen en dan heb ik seizoen 1 in 36 uur gekeken
Zozo, das vroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff niet meer bij J. werken
Over 3 weken weer![]()
Kom dan ook eens wat vaker deze kant opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen wonder, want jullie hebben mij ook nauwelijks gezien vanaf mijn 16'de. Volgens mij hebben jullie nog steeds het beeld dat ik dat jochie ben dat kusjes geven aan tantes vies vind.
Wat is vroegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Zozo, das vroeg
[..]
Kom dan ook eens wat vaker deze kant op
Maak je geen zorgen. Als ik afgestudeerd bent wil ik wel weer in de achterhoek gaan wonen waarschijnlijk. Dat, of New York.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom dan ook eens wat vaker deze kant op
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als ik afgestudeerd bent wil ik wel weer in de achterhoek gaan wonen waarschijnlijk. Dat, of New York.
quote:
/sarcasmequote:
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als ik afgestudeerd bent wil ik wel weer in de achterhoek gaan wonen waarschijnlijk. Dat, of New York.
Zo makkelijk krijg je ons hier niet wegquote:
Hey Yukiquote:
Kom maar eens naar hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo makkelijk krijg je ons hier niet weg
Ik wil niet in the middle of nowhere wonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan?
Ik blij dat mijnnaar deze kant van het land wil
Doe maar gewoon ruimquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil niet in the middle of nowhere wonen
Of het moet een super super super groot en mooi huis zijn
Kan ik eindelijk eens winnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij ga ik heel erg verliezen met wordfeud.
Wil ik ook in mijn huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik ben heul geen nerd hoor
![]()
Morgen wordt de keuken geplaatst en ga ik meerwerk inspecteren
Ja, anders wordt het zo'n zooitjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Mooie gedachte om aan vast te houden.
is heus waarquote:
Ik snap er geen hol van, maar tofquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |