Jij bent al verder dan ik hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef r8v2 het volgende:
Jullie zijn nu zeurende nijlpaarden. En Inu is onderweg.
Qua nijlpaard, jij zeurt niet, maar mieptquote:
wil je een bijtring?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Qua nijlpaard, jij zeurt niet, maar miept
Hier nog een zeur van mij; mn verstandskies is aan het doorkomen en het doet PIJN! ik snap nu waarom die baby's zo janken als ze tanden krijgen
Het bijt zo lastig daar achterinquote:
ik denk niet dat ik je verder kan helpen, ik beheers alleen de swaffeltherapie. Das meer voor keelpijn en zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Het bijt zo lastig daar achterin
Maar het is vooral irritant omdat de pijn doorgaat naar boven en mn hele kaak en hoofd pijn doet
of officiele waarschuwingkroepoekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef r8v2 het volgende:
Whehe, bedrijf hier gaat outsourcen naar India. Voortaan ga ik dat dus stug <bedrijfsnaam> kroepoek noemen. Of <bedrijfsnaam> tandoori. Of <bedrijfsnaam> curry.
bedoel je mij spekkie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:48 schreef r8v2 het volgende:
Ah, de grootste huilie is gearriveerd.
Is Levi niet toevallig gestikt in een portie roti ofzo?.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag kreeg mijn collega een e-mail van de indiase helpdesk, met als afzendernaam: Reply, N. (No)
nigga please!quote:
Ik dis je!quote:
Ik heb al een plantenbakquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef FUFR het volgende:
iemand behoefte aan een suzuki alto voor weinig?
Meteen de prijs verdubbelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:11 schreef FUFR het volgende:
deze niet, deze wilde zelfs ongeziens afdingen
hebben ze al een simpc?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef ArTiC het volgende:
Pa belt: kan je ff komen, de DVD speler doet het niet en we hebben ook geen beeld meer op de TV *lichte paniek*
Kom je er binnen...geen idee wat ie gedaan had maar de tv gaf echt geen beeld meer. Stekker erui en erin, tv doet het weer. Dvd speler aan....euh pa....je hebt een cd in de dvd speler gestopt
dat wel, maar het gaf geen beeld meer hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef FUFR het volgende:
die cd had het trouwens toch gewoon moeten doen?
but ze noise!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wel, maar het gaf geen beeld meer he
een waterlamp? Apart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme toch een lek. Het water komt uit de lamp boven ons bed
Ik ben geen familie van amarantaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
but ze noise!
ben wel benieuwd wat het was..Frans Duijts of misschien de verzamelde werken van Lenny Kuhr
heb ik ook gehad 2 jaar terug...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme toch een lek. Het water komt uit de lamp boven ons bed
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:45 schreef ArTiC het volgende:
De grote blonde leider komt vandaag naar Helmond
een stuk fijner dan karton iigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:53 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat de Heistraat bibbert op zn fundering
Heb trouwens een nieuw dekbedovertrek gevondenEen linnen, schijnt heel fijn te zijn
77 vanmorgen..quote:
Omdat ik Nederlander ben is mij gevraagd de stad te verlaten omdat dat anders het beeld van de islamisering van Nederland zou verpesten.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlander ben is mij gevraagd de stad te verlaten omdat dat anders het beeld van de islamisering van Nederland zou verpesten.
Je ziet er sloom uitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
eh?
We hebben wel een plan van aanpak gemaakt voor na de vakantie, zodat ik het wat drukker ga krijgen.
Verklaring van mijn teamlead: je bent zo veel sneller in alles dan we gedacht hadden dat we even opnieuw moeten kijken naar de invulling van je functie![]()
*pocht*
ik loldequote:
*zoekt nijlpaard plaatje*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef r8v2 het volgende:
Ha.Stroopwafeltjes gevonden in het magazijn.
nijlpaarden welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
Misschien zijn het wel stroopwafeltjes als lokmiddel voor ratten en zit er vergif in
Je eet toch geen eten op dat je vindt in een random magazijn?
Het is het soep/koffie/roerstaafjes/suiker/melkpoeder-magazijn. En het is een complete doos vol en op de doos staat "Stroopwafeltjes" samen met het logo, huisstijl en t.h.t.-datum van de fabrikant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
Misschien zijn het wel stroopwafeltjes als lokmiddel voor ratten en zit er vergif in
Je eet toch geen eten op dat je vindt in een random magazijn?
Oh, dus het zijn koekjes voor bezoekers? Die zijn dus niet voor jou bedoeldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Het is het soep/koffie/roerstaafjes/suiker/melkpoeder-magazijn. En het is een complete doos vol en op de doos staat "Stroopwafeltjes" samen met het logo, huisstijl en t.h.t.-datum van de fabrikant.
Zo goed?.
Er komen hier vrijwel nooit bezoekers. Daarbij hebben ze ook niet gezien dat ik met die doos naar boven liepquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dus het zijn koekjes voor bezoekers? Die zijn dus niet voor jou bedoeld
Het zal vast een blanke bestuurder zijn geweestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)manoeuvre-vrouw.html
Ik wilde een heel andere reply typen maar ik zal voor de goede sfeer dat niet doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:03 schreef Inu het volgende:
Ja, en al die dingen worden netjes bijgehouden door de boekhouder. Daarin staat niet 'Een doos stroopwafeltjes voor de systeembeheerder'.
Dat fruit is voor jou, dat mag je pakken
Wel netjes trouwens, zou ik bij ons ook wel willen, gratis fruit
fuk, mijn 'bezoekerskoekjes"doos staat nog in de gangquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dus het zijn koekjes voor bezoekers? Die zijn dus niet voor jou bedoeld
denk dat die doos nu achterin een Volvo ligtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
fuk, mijn 'bezoekerskoekjes"doos staat nog in de gang
Wat zal de dag fijn zijn als jij achterin een Volvo ligtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
denk dat die doos nu achterin een Volvo ligt
dat gaat m niet lukken, de pitbull is thuisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
denk dat die doos nu achterin een Volvo ligt
Na batsen achterin een Civic moet vingeren achterin een Volvo ook wel lukken iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat zal de dag fijn zijn als jij achterin een Volvo ligt.
Ik mag toch aannemen dat je op je kind of FrauFUFR doelt want die opgevoerde hamster past 2x onder mijn maat 48quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat gaat m niet lukken, de pitbull is thuis
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na batsen achterin een Civic moet vingeren achterin een Volvo ook wel lukken idd
Mooie ladaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde meer deze.
doe not underestiemeet ze torn of ze boeffie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je op je kind of FrauFUFR doelt want die opgevoerde hamster past 2x onder mijn maat 48.
radio wat harder voor de sopgeluiden ende squirtsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:47 schreef ArTiC het volgende:
Wel handig dat die gordijntjes dicht kunnen tijdens het vingeren.
Het enige wat ie komt doen is zieltjes winnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef FUFR het volgende:
psies, onze Grote Witte Leider komt ons tenminste helpen!
Dat moet ik zienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef FUFR het volgende:
En terecht!
ik heb een HM'der naast me op de camping, die marokjes moeten nog even zo doorgaan en die knokploeg gaat aan de gang.
Niet vingeren voor het huwelijk r8quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef r8v2 het volgende:
Een meisje met een Volvo 144 op Discovery. En ik wil met haar trouwen.
Ze was vegetarischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet vingeren voor het huwelijk r8
Ja en? De vorige was pot, dat hield je ook niet tegen.quote:
Volgens mij noemen ze dat dan bi, maar goed. En pot kan ik wel handelen, vegetarisch ga ik niet aan beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja en? De vorige was pot, dat hield je ook niet tegen.
een vingerplant?quote:
kan geen toeval zijn...r8 wordt volgende week uitgeroepen tot kantoormedewerker van het jaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de vingerplant is vorige week uitgeroepen tot kantoorplant van het jaar
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan geen toeval zijn...r8 wordt volgende week uitgeroepen tot kantoormedewerker van het jaar
22 december 2012quote:
Baasjes hadden al wel vakantie geboekt dus mama van baasje en ik gaan voor beest zorgenquote:
idd, hopelijk trekt ze zich er door!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Baasjes hadden al wel vakantie geboekt dus mama van baasje en ik gaan voor beest zorgen.
Hopen alleen dat ik niet de laatste trip naar de DA mag doen.
ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Och gossie poes...
Mn collega is nu ondertussen in NY aangekomen. Ik wil ook op vakantie
Touchéquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je hebt wel vaak uit kunnen slapen!
Oh, dat valt wel mee ja... Maar waarom moet je dan nog tot kerst door? Hoe weinig vakantiedagen heb je dan?...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Een hele week eind juni, en afgelopen vrijdag en maandag. Nou, poewee.
je vergeet dat r8al nogal wat baaldagen / uitslaapochtenden op heeft genomen hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee ja... Maar waarom moet je dan nog tot kerst door? Hoe weinig vakantiedagen heb je dan?...
Das echt schraal, stel je hebt 3 weken vakantie geboekt en je komt dus inderdaad 1 juli in dienst. Dan sta je meteen in de minquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vergeet dat r8al nogal wat baaldagen / uitslaapochtenden op heeft genomen he
En als je geen vol jaar werkt krijg je ook geen vol jaar aan vakantie.
Ik heb van Flips 100 uur gekregen voor 2011, want ben 1 juli in dienst gekomen.
Na 2 weken vakantie hou je dan dus nog 2,5 dag over, waarvan ik er al 1 heb moeten opnemen wegens familieverplichting, dus met kerst zit ik ook gewoon op kantoor.
Fijn kantje van ome frits: je mag wel 20 vakantiedagen bijkopen per jaar
Maar hij is toch gewoon in dienst bij OGD? Dan heeft ie toch een vol jaar gewerkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vergeet dat r8al nogal wat baaldagen / uitslaapochtenden op heeft genomen he
En als je geen vol jaar werkt krijg je ook geen vol jaar aan vakantie.
Ik heb van Flips 100 uur gekregen voor 2011, want ben 1 juli in dienst gekomen.
Na 2 weken vakantie hou je dan dus nog 2,5 dag over, waarvan ik er al 1 heb moeten opnemen wegens familieverplichting, dus met kerst zit ik ook gewoon op kantoor.
Fijn kantje van ome frits: je mag wel 20 vakantiedagen bijkopen per jaar
18 dagen heb je dan nog over. Das anderhalve dag per maand. Die krijg ik wel op hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hij is toch gewoon in dienst bij OGD? Dan heeft ie toch een vol jaar gewerkt?
En stel, je hebt 25 vakantiedagen, dan heeft ie wel errug veel baaldagen opgenomen als het al bijna op is na 7 vrije dagen....
Ik heb tussen kerst en O&N al ingeplandEn dan nog heb ik nog 11 dagen over
edit: oh, en dat wij er zoveel hebben komt omdat we meer werken dan in het contract staat en dus alles extra als vakantie op mogen nemen
Dus het is geen ambtenaren-luiigheid
je moet niet janken zeg, wat een ongelooflijke huilzak ben je ook. Nee, we nemen met zijn allen lekker altijd vrij wanneer we d'r zin in hebben, en het geld blijft even hard binnen stromen. Hoezee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Das echt schraal, stel je hebt 3 weken vakantie geboekt en je komt dus inderdaad 1 juli in dienst. Dan sta je meteen in de min. Of je moet met het vakantiegeld van je eerdere job weer vakantiedagen kopen (
) bij je huidige werkgever. Wat hebben we toch met z'n allen een fijne levensgelukstandaard opgebouwd
.
dat weet ik niet, heeft ie een vol jaar fulltime gewerkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hij is toch gewoon in dienst bij OGD? Dan heeft ie toch een vol jaar gewerkt?
En stel, je hebt 25 vakantiedagen, dan heeft ie wel errug veel baaldagen opgenomen als het al bijna op is na 7 vrije dagen....
Ik heb tussen kerst en O&N al ingeplandEn dan nog heb ik nog 11 dagen over
edit: oh, en dat wij er zoveel hebben komt omdat we meer werken dan in het contract staat en dus alles extra als vakantie op mogen nemen
Dus het is geen ambtenaren-luiigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |