quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Probeer je nu zo vaak als je kunt fufr te benoemen als nijlpaard, zodat het niet meer opvalt dat je SQ net een nijlpaard hebt genoemd?...
Ik kan het ook wel hebben, maar ik zie het liever in een context die wel ergens op slaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, maar hij weet dat ik het kan hebben.
Jij bent al verder dan ik hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef r8v2 het volgende:
Jullie zijn nu zeurende nijlpaarden. En Inu is onderweg.
Qua nijlpaard, jij zeurt niet, maar mieptquote:
wil je een bijtring?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Qua nijlpaard, jij zeurt niet, maar miept
Hier nog een zeur van mij; mn verstandskies is aan het doorkomen en het doet PIJN! ik snap nu waarom die baby's zo janken als ze tanden krijgen
Het bijt zo lastig daar achterinquote:
ik denk niet dat ik je verder kan helpen, ik beheers alleen de swaffeltherapie. Das meer voor keelpijn en zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Het bijt zo lastig daar achterin
Maar het is vooral irritant omdat de pijn doorgaat naar boven en mn hele kaak en hoofd pijn doet
of officiele waarschuwingkroepoekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:56 schreef r8v2 het volgende:
Whehe, bedrijf hier gaat outsourcen naar India. Voortaan ga ik dat dus stug <bedrijfsnaam> kroepoek noemen. Of <bedrijfsnaam> tandoori. Of <bedrijfsnaam> curry.
bedoel je mij spekkie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:48 schreef r8v2 het volgende:
Ah, de grootste huilie is gearriveerd.
Is Levi niet toevallig gestikt in een portie roti ofzo?.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag kreeg mijn collega een e-mail van de indiase helpdesk, met als afzendernaam: Reply, N. (No)
nigga please!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |