quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:45 schreef ArTiC het volgende:
De grote blonde leider komt vandaag naar Helmond
een stuk fijner dan karton iigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:53 schreef Inu het volgende:
Ik denk dat de Heistraat bibbert op zn fundering
Heb trouwens een nieuw dekbedovertrek gevondenEen linnen, schijnt heel fijn te zijn
77 vanmorgen..quote:
Omdat ik Nederlander ben is mij gevraagd de stad te verlaten omdat dat anders het beeld van de islamisering van Nederland zou verpesten.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlander ben is mij gevraagd de stad te verlaten omdat dat anders het beeld van de islamisering van Nederland zou verpesten.
Je ziet er sloom uitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
eh?
We hebben wel een plan van aanpak gemaakt voor na de vakantie, zodat ik het wat drukker ga krijgen.
Verklaring van mijn teamlead: je bent zo veel sneller in alles dan we gedacht hadden dat we even opnieuw moeten kijken naar de invulling van je functie![]()
*pocht*
ik loldequote:
*zoekt nijlpaard plaatje*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef r8v2 het volgende:
Ha.Stroopwafeltjes gevonden in het magazijn.
nijlpaarden welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
Misschien zijn het wel stroopwafeltjes als lokmiddel voor ratten en zit er vergif in
Je eet toch geen eten op dat je vindt in een random magazijn?
Het is het soep/koffie/roerstaafjes/suiker/melkpoeder-magazijn. En het is een complete doos vol en op de doos staat "Stroopwafeltjes" samen met het logo, huisstijl en t.h.t.-datum van de fabrikant.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
Misschien zijn het wel stroopwafeltjes als lokmiddel voor ratten en zit er vergif in
Je eet toch geen eten op dat je vindt in een random magazijn?
Oh, dus het zijn koekjes voor bezoekers? Die zijn dus niet voor jou bedoeldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Het is het soep/koffie/roerstaafjes/suiker/melkpoeder-magazijn. En het is een complete doos vol en op de doos staat "Stroopwafeltjes" samen met het logo, huisstijl en t.h.t.-datum van de fabrikant.
Zo goed?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |