Er komen hier vrijwel nooit bezoekers. Daarbij hebben ze ook niet gezien dat ik met die doos naar boven liepquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dus het zijn koekjes voor bezoekers? Die zijn dus niet voor jou bedoeld
Het zal vast een blanke bestuurder zijn geweestquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)manoeuvre-vrouw.html
Ik wilde een heel andere reply typen maar ik zal voor de goede sfeer dat niet doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:03 schreef Inu het volgende:
Ja, en al die dingen worden netjes bijgehouden door de boekhouder. Daarin staat niet 'Een doos stroopwafeltjes voor de systeembeheerder'.
Dat fruit is voor jou, dat mag je pakken
Wel netjes trouwens, zou ik bij ons ook wel willen, gratis fruit
fuk, mijn 'bezoekerskoekjes"doos staat nog in de gangquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dus het zijn koekjes voor bezoekers? Die zijn dus niet voor jou bedoeld
denk dat die doos nu achterin een Volvo ligtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
fuk, mijn 'bezoekerskoekjes"doos staat nog in de gang
Wat zal de dag fijn zijn als jij achterin een Volvo ligtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
denk dat die doos nu achterin een Volvo ligt
dat gaat m niet lukken, de pitbull is thuisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
denk dat die doos nu achterin een Volvo ligt
Na batsen achterin een Civic moet vingeren achterin een Volvo ook wel lukken iddquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat zal de dag fijn zijn als jij achterin een Volvo ligt.
Ik mag toch aannemen dat je op je kind of FrauFUFR doelt want die opgevoerde hamster past 2x onder mijn maat 48quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat gaat m niet lukken, de pitbull is thuis
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na batsen achterin een Civic moet vingeren achterin een Volvo ook wel lukken idd
Mooie ladaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde meer deze.
doe not underestiemeet ze torn of ze boeffie!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je op je kind of FrauFUFR doelt want die opgevoerde hamster past 2x onder mijn maat 48.
radio wat harder voor de sopgeluiden ende squirtsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:47 schreef ArTiC het volgende:
Wel handig dat die gordijntjes dicht kunnen tijdens het vingeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |