Heb je nou al weer lopen roddelen?quote:
Alles gaat langs me heen, ik heb niks te roddelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Heb je nou al weer lopen roddelen?
Dat ALLES langs je heen gaat lijkt me al genoeg gesprekstof... vond je het fijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Alles gaat langs me heen, ik heb niks te roddelen..
Maar het slaat wel aan geloof ik. Dit is seizoen 2quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vermoeiende serie is dat In Therapie zeg
Da's echt gemaakt om elitair te willen scoren
geen idee... het staat nu voor het eest op hier maar ik krijg de neiging om iets door mijn scherm te gooien van dat gezemelquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het slaat wel aan geloof ik. Dit is seizoen 2
Ik heb ook alleen een keer een begin gezien en had toen ook al zoiets van WTFquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geen idee... het staat nu voor het eest op hier maar ik krijg de neiging om iets door mijn scherm te gooien van dat gezemel
Ah, ik was dus niet de enigequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geen idee... het staat nu voor het eest op hier maar ik krijg de neiging om iets door mijn scherm te gooien van dat gezemel
Ha, ik wist het welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het programma het "In Therapie" en in het tweede seizoen speelt Peter Blok de therapeut.
ja daar werd ik hier ook wakker van vannacht!quote:
het was allemaal veel te jeukerig cultureel verantwoord neergezet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, ik was dus niet de enigeIk hou van Peter Blok maar jezus
Ja. Heel erg VPRO.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het was allemaal veel te jeukerig cultureel verantwoord neergezet!
WTFquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef Peter het volgende:
Wakker! ( en ik ging gister om 14.30u slapen)
Was om 12:15 thuis van lowlands, toen kwam de loodgieter nog en daarna gaan slapenquote:
Ja dat zijn wel de toppers (kutwoord sinds you know who) van de NL acteurs ja, qua theater (en film)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ha, ik wist het wel![]()
Hij hoort wel bij de nederlandse top vind ik
Nu heb ik zin om Cloaca te kijken. Pierre BokmaGijs Scholten van Aschat
Anneke Blok is trouwens ook geweldig.
Mijn tent ligt buiten te drogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt hetzelfde weer als wat ze op Pukkelpop hadden vandeweek.... liters water die hier naar beneden komen en hele zware windstoten
Hup Moeder Natuurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap, Moeder Natuur is hier de oorlog aangegaan in Eindhoven
quote:Ze doen het licht uit buiten, het lijkt wel nacht!
quote:Hey wie doet het licht uit? Of is het alweer nacht?
quote:Keep on dancing 'till the world ends....Wat een hels weer war...the end of days
quote:Jeetje is het nu al avond? Het is ineens zo donker...
quote:Wie heeft het licht uitgedaan? #040 #noodweer
quote:Me verwonderen over de 'black sky' over Waalre-city... nachtelijk donker....
quote:Nacht?
quote:Wajooo dit weer is echt niet normaal. Het lijkt gewoon nacht!
quote:WOW, wat is het donker buiten!!! Het lijkt wel nacht! Ziet er toch wat onheilspellend uit
Godscrisis.... zo donker heb ik t overdag ook echt nog nooit gezienquote:Lijkt wel avond zo...
Die lucht!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Steve het volgende:
Het is al aan het opklaren hier, regenbui is ook al redelijk voorbij.
Moet jij niet slapen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die lucht!
http://www.nufoto.nl/fotos/230981/noodweer-in-eindhoven.html
Echt ZWART gewoon
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Steve het volgende:
Het is al aan het opklaren hier, regenbui is ook al redelijk voorbij.
O... dit was t hoogtepunt nog niet?!quote:EINDHOVEN - Zwaar onweer heeft Brabant dinsdagochtend bereikt. Het weerinstituut KNMI heeft een waarschuwing uitgegeven met code 'oranje'. De waarschuwing blijft ten minste tot halftwee dinsdagmiddag gelden. Het hoogtepunt van het onweer wordt rond kwart over twaalf verwacht. Vanavond wordt het noodweer volgens MeteoConsult nog meer extreem.
Welneequote:
ik was niet bijzonder onder de indruk, maar ik lag dan ook in het gras te luisteren, stond niet vooraanquote:
Die heb ik dan weer gemist.. eigenlijk heb ik helemaal geen één optreden gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Skunk anansie echter... Holy fucking crap!!
Hm ok. Misschien meer een CD-artiest dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja en nee. Begon traag. Werd beter. Einde was mooi, samen met t publiek samplen en een nummer maken. Erg vet!
Maar dat was de enige interactie. Hij heeft echt 0,0 stage presence, op z'n zwoele stem na. En op een openlucht podium verlies je wel wat van de "intimiteit".
Ik geef t een ... 7,5.
Skunk Anansiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Skunk anansie echter... Holy fucking crap!!
quote:
Heb je t Pukkelpop filmpje gezien met haar? Ze stond op te treden toen de storm begon en moesten stoppen omdat t gewoon niet meer te doen was. Scary stuff. Op lowlands heeft ze er nog kort iets over gezegd.quote:
Ik heb en het filmpje van Pukkelpop én het optreden van Lowlands gezien... wat een geweldig sterk wijf is hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je t Pukkelpop filmpje gezien met haar? Ze stond op te treden toen de storm begon en moesten stoppen omdat t gewoon niet meer te doen was. Scary stuff. Op lowlands heeft ze er nog kort iets over gezegd.
Damn wat een kracht heeft dat wijf zeg. En geen angst! Gewoon staan op de handen van t publiek, laten vallen, crowdsurfen, lopen over de ruggen.... En lekker door blijven zingen.
Ja dat klopt maar toen speelde ze toch ook wel een hoop Skunk-liedjes hoor tussendoor...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Skin solo is toch echt een stuk minder. Die heb ik een aantal jaar geleden op Pinkpop gezien. Dat verbleekte in alle opzichten bij dit!
Ik heb een heerlijk weekend gehad, enorm genotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:56 schreef Peter het volgende:
TMM wel een leuk weekend gehad na het eerste wonder?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe "vrij veilig" reclame:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje
Seriously?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe "vrij veilig" reclame:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje
Ook geen Solar?quote:
Eh? Ja?!quote:
Het zijn dan ook de kindertjes die zonder condoom neuken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Jasses
Wat een debiele kinderlijke slogan.
D'r zit er altijd eentje bij...quote:Westlife-zanger Mark Feehily heeft bekend gemaakt dat hij homo is
Dat heeft 'ie tijden geleden al bekend gemaakt toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r zit er altijd eentje bij...
Oh je wist het alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Yessss!!!! Nieuw album op 6 Nov en eerste nummer:
Haar eerste album is voor mij denk ik een van de beste albums ooit. Na 2 jaar kan ik dat album nog steeds van voor tot achter luisteren zonder er genoeg van te hebben, en dat zegt wat
Jah! Hij is fijn he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Nieuw nummer van Florence & the machine, van het komende album. Ik vind het een gaaf nummer.
Waarom zeg je het niet gewoon, ik vroeg het uit oprechte interesse hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Ik denk dat menig homo hier redelijk verbaast zal zijn over m'n muzieksmaak. Maar ik laat jullie lekker verder in de waan dat ik naar Anita Meyer luister.
Hangt wel compleet van m'n stemming af, maar dat muziek ook zo mooi. Uiteenlopend van modern klassiek (Joe Hisaishi, Einaudi) tot jaren '70/'80 rock/pop. Denk aan bijvoorbeeld Phil Collins of Toto bij dat laatste. Daarnaast kan Britse muziek me over het algemeen ook wel bekoren, en dan met name de singer/songwriters, al luister ik daar de laatste tijd wat minder naar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon, ik vroeg het uit oprechte interesse hoor.
Ja, tussen 60.000 manquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze whatsappte al dat ze TMM gezien had en toen zei ik dat jij ook ergens rondhuppelde. Grappig dat jullie elkaar gevonden hadden
.
Zijn rik en jij nou de enige jongens daarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Erik.... workshop Het Nationaal Ballet.... stuk choreografie van het Zwanemmeer
Neuh dat niet..... maar het was wel voornamelijk vrouwvolk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn rik en jij nou de enige jongens daar?
Ik was er ook, heb de warming up mee gedaan en daarna foto's gemaakt en gefilmdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn rik en jij nou de enige jongens daar?
Ik kan je z'n last.fm wel geven?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon, ik vroeg het uit oprechte interesse hoor.
Jij hebt dan ook een muziekbestand waar Buma/Stemra jaloers op zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Steve het volgende:
Ik ben met Ang3l, TV, Vlarp, Erik en Tomasso super compatible op last.fm..
quote:
Ja ik heb dat heel snel met mensne omdat ik echt erg uiteenlopende dingen luister... lijkt wel of ie SUPER geeft als je bv 50 nummers gemeen hebt, of 10 artiesten of zo... en dat heb ik met bijna iedereen welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Steve het volgende:
Die heb ik gisteren opnieuw geïnstalleerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Steve het volgende:
Ah, homo's hoeven dus geen condooms te gebruikenquote:
Nee joh, waarom toch ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, homo's hoeven dus geen condooms te gebruiken
een goede pakkende slogan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh, waarom toch ook?
Sorry, maar hier heb ik echt een hekel aan. Het is alsof er gelijk die "slachtofferrol" opgepakt zou moeten worden. Er komt een goede, pakkende, slogan en dan mag die niet omdat ie alleen betrekking zou hebben op een hetero stel? Ik denk dat de boodschap voor een homo stel net zo duidelijk is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |