Oh je wist het alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef Ang3l het volgende:
Yessss!!!! Nieuw album op 6 Nov en eerste nummer:
Haar eerste album is voor mij denk ik een van de beste albums ooit. Na 2 jaar kan ik dat album nog steeds van voor tot achter luisteren zonder er genoeg van te hebben, en dat zegt wat
Jah! Hij is fijn he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Nieuw nummer van Florence & the machine, van het komende album. Ik vind het een gaaf nummer.
Waarom zeg je het niet gewoon, ik vroeg het uit oprechte interesse hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Ik denk dat menig homo hier redelijk verbaast zal zijn over m'n muzieksmaak. Maar ik laat jullie lekker verder in de waan dat ik naar Anita Meyer luister.
Hangt wel compleet van m'n stemming af, maar dat muziek ook zo mooi. Uiteenlopend van modern klassiek (Joe Hisaishi, Einaudi) tot jaren '70/'80 rock/pop. Denk aan bijvoorbeeld Phil Collins of Toto bij dat laatste. Daarnaast kan Britse muziek me over het algemeen ook wel bekoren, en dan met name de singer/songwriters, al luister ik daar de laatste tijd wat minder naar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon, ik vroeg het uit oprechte interesse hoor.
Ja, tussen 60.000 manquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze whatsappte al dat ze TMM gezien had en toen zei ik dat jij ook ergens rondhuppelde. Grappig dat jullie elkaar gevonden hadden
.
Zijn rik en jij nou de enige jongens daarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Erik.... workshop Het Nationaal Ballet.... stuk choreografie van het Zwanemmeer
Neuh dat niet..... maar het was wel voornamelijk vrouwvolk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn rik en jij nou de enige jongens daar?
Ik was er ook, heb de warming up mee gedaan en daarna foto's gemaakt en gefilmdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn rik en jij nou de enige jongens daar?
Ik kan je z'n last.fm wel geven?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon, ik vroeg het uit oprechte interesse hoor.
Jij hebt dan ook een muziekbestand waar Buma/Stemra jaloers op zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Steve het volgende:
Ik ben met Ang3l, TV, Vlarp, Erik en Tomasso super compatible op last.fm..
quote:
Ja ik heb dat heel snel met mensne omdat ik echt erg uiteenlopende dingen luister... lijkt wel of ie SUPER geeft als je bv 50 nummers gemeen hebt, of 10 artiesten of zo... en dat heb ik met bijna iedereen welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Steve het volgende:
Die heb ik gisteren opnieuw geïnstalleerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:29 schreef Steve het volgende:
Ah, homo's hoeven dus geen condooms te gebruikenquote:
Nee joh, waarom toch ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, homo's hoeven dus geen condooms te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |