ik was niet bijzonder onder de indruk, maar ik lag dan ook in het gras te luisteren, stond niet vooraanquote:
Die heb ik dan weer gemist.. eigenlijk heb ik helemaal geen één optreden gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Skunk anansie echter... Holy fucking crap!!
Hm ok. Misschien meer een CD-artiest dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja en nee. Begon traag. Werd beter. Einde was mooi, samen met t publiek samplen en een nummer maken. Erg vet!
Maar dat was de enige interactie. Hij heeft echt 0,0 stage presence, op z'n zwoele stem na. En op een openlucht podium verlies je wel wat van de "intimiteit".
Ik geef t een ... 7,5.
Skunk Anansiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Skunk anansie echter... Holy fucking crap!!
quote:
Heb je t Pukkelpop filmpje gezien met haar? Ze stond op te treden toen de storm begon en moesten stoppen omdat t gewoon niet meer te doen was. Scary stuff. Op lowlands heeft ze er nog kort iets over gezegd.quote:
Ik heb en het filmpje van Pukkelpop én het optreden van Lowlands gezien... wat een geweldig sterk wijf is hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je t Pukkelpop filmpje gezien met haar? Ze stond op te treden toen de storm begon en moesten stoppen omdat t gewoon niet meer te doen was. Scary stuff. Op lowlands heeft ze er nog kort iets over gezegd.
Damn wat een kracht heeft dat wijf zeg. En geen angst! Gewoon staan op de handen van t publiek, laten vallen, crowdsurfen, lopen over de ruggen.... En lekker door blijven zingen.
Ja dat klopt maar toen speelde ze toch ook wel een hoop Skunk-liedjes hoor tussendoor...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Skin solo is toch echt een stuk minder. Die heb ik een aantal jaar geleden op Pinkpop gezien. Dat verbleekte in alle opzichten bij dit!
Ik heb een heerlijk weekend gehad, enorm genotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:56 schreef Peter het volgende:
TMM wel een leuk weekend gehad na het eerste wonder?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe "vrij veilig" reclame:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje
Seriously?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuwe "vrij veilig" reclame:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje
Ook geen Solar?quote:
Eh? Ja?!quote:
Het zijn dan ook de kindertjes die zonder condoom neuken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Jasses
Wat een debiele kinderlijke slogan.
D'r zit er altijd eentje bij...quote:Westlife-zanger Mark Feehily heeft bekend gemaakt dat hij homo is
Dat heeft 'ie tijden geleden al bekend gemaakt toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r zit er altijd eentje bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |