Heb je nou al weer lopen roddelen?quote:
Alles gaat langs me heen, ik heb niks te roddelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Heb je nou al weer lopen roddelen?
Dat ALLES langs je heen gaat lijkt me al genoeg gesprekstof... vond je het fijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Alles gaat langs me heen, ik heb niks te roddelen..
Maar het slaat wel aan geloof ik. Dit is seizoen 2quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vermoeiende serie is dat In Therapie zeg
Da's echt gemaakt om elitair te willen scoren
geen idee... het staat nu voor het eest op hier maar ik krijg de neiging om iets door mijn scherm te gooien van dat gezemelquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar het slaat wel aan geloof ik. Dit is seizoen 2
Ik heb ook alleen een keer een begin gezien en had toen ook al zoiets van WTFquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geen idee... het staat nu voor het eest op hier maar ik krijg de neiging om iets door mijn scherm te gooien van dat gezemel
Ah, ik was dus niet de enigequote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
geen idee... het staat nu voor het eest op hier maar ik krijg de neiging om iets door mijn scherm te gooien van dat gezemel
Ha, ik wist het welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het programma het "In Therapie" en in het tweede seizoen speelt Peter Blok de therapeut.
ja daar werd ik hier ook wakker van vannacht!quote:
het was allemaal veel te jeukerig cultureel verantwoord neergezet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, ik was dus niet de enigeIk hou van Peter Blok maar jezus
Ja. Heel erg VPRO.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het was allemaal veel te jeukerig cultureel verantwoord neergezet!
WTFquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef Peter het volgende:
Wakker! ( en ik ging gister om 14.30u slapen)
Was om 12:15 thuis van lowlands, toen kwam de loodgieter nog en daarna gaan slapenquote:
Ja dat zijn wel de toppers (kutwoord sinds you know who) van de NL acteurs ja, qua theater (en film)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ha, ik wist het wel![]()
Hij hoort wel bij de nederlandse top vind ik
Nu heb ik zin om Cloaca te kijken. Pierre BokmaGijs Scholten van Aschat
Anneke Blok is trouwens ook geweldig.
Mijn tent ligt buiten te drogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt hetzelfde weer als wat ze op Pukkelpop hadden vandeweek.... liters water die hier naar beneden komen en hele zware windstoten
Hup Moeder Natuurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap, Moeder Natuur is hier de oorlog aangegaan in Eindhoven
quote:Ze doen het licht uit buiten, het lijkt wel nacht!
quote:Hey wie doet het licht uit? Of is het alweer nacht?
quote:Keep on dancing 'till the world ends....Wat een hels weer war...the end of days
quote:Jeetje is het nu al avond? Het is ineens zo donker...
quote:Wie heeft het licht uitgedaan? #040 #noodweer
quote:Me verwonderen over de 'black sky' over Waalre-city... nachtelijk donker....
quote:Nacht?
quote:Wajooo dit weer is echt niet normaal. Het lijkt gewoon nacht!
quote:WOW, wat is het donker buiten!!! Het lijkt wel nacht! Ziet er toch wat onheilspellend uit
Godscrisis.... zo donker heb ik t overdag ook echt nog nooit gezienquote:Lijkt wel avond zo...
Die lucht!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Steve het volgende:
Het is al aan het opklaren hier, regenbui is ook al redelijk voorbij.
Moet jij niet slapen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die lucht!
http://www.nufoto.nl/fotos/230981/noodweer-in-eindhoven.html
Echt ZWART gewoon
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Steve het volgende:
Het is al aan het opklaren hier, regenbui is ook al redelijk voorbij.
O... dit was t hoogtepunt nog niet?!quote:EINDHOVEN - Zwaar onweer heeft Brabant dinsdagochtend bereikt. Het weerinstituut KNMI heeft een waarschuwing uitgegeven met code 'oranje'. De waarschuwing blijft ten minste tot halftwee dinsdagmiddag gelden. Het hoogtepunt van het onweer wordt rond kwart over twaalf verwacht. Vanavond wordt het noodweer volgens MeteoConsult nog meer extreem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |