abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:54:07 #1
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101103936

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek velddokter
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek dorp
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek SPION
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek
18. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek dorp
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek ZOMBIE
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979

Belangrijke posts:
Dag 1 (BM-uitslag)
Nacht 1

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 24-08-2011 19:46:25 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101103945
Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:

• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:

• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush

Nou.. Dit heb ik gevonden! Er zitten ook echt slechte hints tussen, maar het is het eerste verhaaltje dus je weet niks van de stijl van schrijven en het is voor de SL's ook aftasten en ik ga niet riskeren dat ik iets had gevonden, wegwuifde en het later juist bleek te zijn!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:55:14 #3
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101104008
SL mogen alle doden weggestreept worden?
pi_101104022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:

• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:

• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush

Nou.. Dit heb ik gevonden! Er zitten ook echt slechte hints tussen, maar het is het eerste verhaaltje dus je weet niks van de stijl van schrijven en het is voor de SL's ook aftasten en ik ga niet riskeren dat ik iets had gevonden, wegwuifde en het later juist bleek te zijn!
En aangevuld met kill 1:
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

aanvulling:

Verdachte Honkeytonk.

Mogelijke bewijzen:
FB *O* Feescht!
ONZ Hoemoe Tjevliegen!
ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
ONZ Het grote bierdrink topic
ONZ De politie zoekt me
ONZ Jip de vlieg!
In de Ondertitel staat de tekst monkeys


Uitleg voor mijn hints:
het zin hebben in een drankje, hij vlucht voor een auto die achter hem aankomt (politie die zoekt), Het meters vliegen nadat hij geraakt is door de draad. en Monkeys komen vaak voor in bossen

Dik gedrukt mijn bewijslast
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:55:50 #5
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101104047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:

• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:

• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush

Nou.. Dit heb ik gevonden! Er zitten ook echt slechte hints tussen, maar het is het eerste verhaaltje dus je weet niks van de stijl van schrijven en het is voor de SL's ook aftasten en ik ga niet riskeren dat ik iets had gevonden, wegwuifde en het later juist bleek te zijn!
Wil je de hints van de rest er ook bij zetten?
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:55:59 #6
169210 liesje1979
pi_101104059
Vriendelijk verzoek van de SL, omdat we morgen niet helemaal compleet zijn willen we jullie vragen om jullie rollen zo vroeg mogelijk te PM'en. Van de Maffia zou het fijn zijn als we al vroeg de daders hebben.
pi_101104079
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Vriendelijk verzoek van de SL, omdat we morgen niet helemaal compleet zijn willen we jullie vragen om jullie rollen zo vroeg mogelijk te PM'en. Van de Maffia zou het fijn zijn als we al vroeg de daders hebben.
de daders? die weten jullie toch al :)
als je ze dan ook naar ons toe stuurt, scheelt ons weer zoeken naar de maffia :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101104146
Kill 2
Dat stomme feest is niets voor mij, dacht IJsdraakje, ik ben veel liever in mijn groentetuintje aan het werk. Dus ze verliet het feest al vroeg om te controleren hoe haar plantjes erbij stonden. Ze knipte het licht in de kas aan en keek beteuterd om zich heen. Weer geen planten, dacht ze, er is iets mis met deze zaden en bollen! Tevergeefs, maar meer uit gewoonte dan omdat het helpt, pakte zij haar roze gieter om de grond nat te maken. Ze keek hoe de aarde het water opzoog toen hij opeens een stem hoorde. “HEY HEY! Wat denk jij wel niet? Beetje sip in de grond zitten en je nergens mee bemoeien, jij verdient het niet om te leven! Onderkruipsel!” De figuur in zwart gehuld kwam dichterbij en graaide in zijn zak op zoek naar zijn wapen. Niks te vinden. “Kut, ik ben mijn pistool en messen vergeten!” Hij keek om zich heen, om te zien of er nog iets anders was waarmee hij schade aan de arme vrouw kon toebrengen. Deze stond met het gietertje nog tegen haar borst gedrukt in haar broek te plassen van angst. De duistere figuur pakte een steen die hij tussen de aarde zag liggen en mikte… niet op de man maar op het glazen kasdak. Honderdduizenden scherven vielen naar beneden, op de vrouw. Zij ging tegen de vloer en toen elke laatste scherf gevallen was stapte de dader op ‘r af.IJsdraakje (velddokter) was nog in leven. De dader schudde meewarig het hoofd en liep weg. De arme vrouw op de grond bleef zeker nog enkele uren in vreselijke pijn liggen, tot uiteindelijk zij haar ogen sloot in verband met te veel bloedverlies

Breezerslet17:

Agrische aanwijzingen:

ARG7#398 Waar het groener is

Favo forum: Buitenlands Fruit

Roze gieter - verwijzing naar HOMO-topics
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101104160
Als iedere deze aanvult!!

Kill 1:

Honkeytonk
• FB *O* Feescht!
• ONZ Hoemoe Tjevliegen!
• ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
• ONZ Het grote bierdrink topic
• ONZ De politie zoekt me
• ONZ Jip de vlieg!
• In de Ondertitel staat de tekst monkeys

08gnoT:
• begon nog harder te trappen -> Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA

Kill 2:

Breezerslet17:
• Agrische aanwijzingen:
• ARG7#398 Waar het groener is
• Favo forum: Buitenlands Fruit
• Roze gieter - verwijzing naar HOMO-topics

08gnoT.:
• steen ->RADIO 49#896 Classic rock en rock ballads

Kill 3:

Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:
• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:
• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush
• Daar is een app voor in ondertitel -> telefoon opname

[ Bericht 3% gewijzigd door Lutte op 23-08-2011 22:08:10 ]
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:58:22 #10
169210 liesje1979
pi_101104175
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:56 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

de daders?
De mensen die ze naar een kill sturen, naar wie ze toegaan mag later ook.
pi_101104189
Etcie=> Daar is een app voor! in ondertitel => slaat dan op de telefoon opname.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:58:42 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101104191
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
SL mogen alle doden weggestreept worden?
Ik kan niet heksen :D! Ben nu de OP aan het updaten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:59:57 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101104248
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

De mensen die ze naar een kill sturen, naar wie ze toegaan mag later ook.
Maar niet heeeeeel veel later liever, aangezien dat ook nog invloed kan hebben op hoe de moord verloopt ende zo :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101104256
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik kan niet heksen :D! Ben nu de OP aan het updaten.
Ah, jij bent dus niet de voodoo-heks ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:01:38 #15
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101104318
Iets wat ik heb bij de eerste kil:
begon nog harder te trappen -> In postgeschiedenis van 08gnot. Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA
pi_101104362
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
Iets wat ik heb bij de eerste kil:
begon nog harder te trappen -> In postgeschiedenis van 08gnot. Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA
Ik vind heel wat meer in zijn PoHi :)
pi_101104377
* Crazy-M valt bijna om van de slaap.
Oftewel: morgen weer verder opzoek naar hints
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:03:01 #18
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101104384
Ik zit te twijfelen tussen Its- jojo-4you en honkey
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:03:07 #19
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101104391
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik vind heel wat meer in zijn PoHi :)
Dat heb ik gelezen, ik post ook maar wat ik vind ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:03:40 #20
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101104426
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Its- jojo-4you en honkey
Het kan ook zijn dat ze beide maffia zijn ;)
pi_101104427
Soemp is getrouwd, niet verloofd :6
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101104437
Goed bezig dorp ^O^ . Ik ga ook even zoeken.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:04:01 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101104448
Ik ga in deze chaos - as usual :+ - nog echt geen hints zoeken hoor :') ben sowieso moe, morgen weer een lange dag, veel zinnigs vind ik toch niet.

Hoop dat ik er morgen aan denk om te stemmen :{
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:04:16 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101104466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soemp is getrouwd, niet verloofd :6
Mag ze niet meer aanpassen :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101104483
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[me=Crazy-M]valt bijna om van de slaap.
[/me]
Oftewel: morgen weer verder opzoek naar hints
Wakker blijven! al hebben we al flink wat denk ik om uit te kunnen kiezen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:05:05 #26
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101104503
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze beide maffia zijn ;)
maar de vraag is, wie wil je eerder weg, of zou TV een dubbellynch doen, meteen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101104567
RADIO 49#896 Classic rock en rock ballads => steen => 08gnot.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101104568
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

maar de vraag is, wie wil je eerder weg, of zou TV een dubbellynch doen, meteen?
Ik ga niet op dag 1 al een dubbel lynch doen... we weten nu de schrijfstijl van de SL's niet en of we de hints goed interpreteren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101104587
dag één al dubbele Lynch? das wel heel snel whehe
pi_101104611
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Soempie het volgende:
RADIO 49#896 Classic rock en rock ballads => steen => 08gnot.
Welke kill?

Oh kill 2.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:07:26 #31
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101104617
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef lynda het volgende:
dag één al dubbele Lynch? das wel heel snel whehe
Daarom, de twijfel.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101104635
quote:
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.
Snelste: Vraag spoed.
Harder te trappen: Fiets versnelt niet
Een auto: Goedkope auto en in zijn Fobo staat iets over auto's
Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch?: Hoeveel betalen jullie per rijles? (rijles, een nieuweling achter het stuur, die kent de regels niet)
zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos: Geopereerd nu drie hechtingen maar mag niet onder de douche....
toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen!: In zijn fobo staat: "Need for speed"


Allemaal naar 08gnoT

[ Bericht 0% gewijzigd door honkeytonk op 23-08-2011 22:10:24 (Naam vergeten) ]
pi_101104659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef lynda het volgende:
dag één al dubbele Lynch? das wel heel snel whehe
Ja precies... die dubbele lynch kan altijd nog en is beter als we sterkere bewijzen hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101104667
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:07 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Snelste: Vraag spoed.
Harder te trappen: Fiets versnelt niet
Een auto: Goedkope auto en in zijn Fobo staat iets over auto's
Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch?: Hoeveel betalen jullie per rijles? (rijles, een nieuweling achter het stuur, die kent de regels niet)
zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos: Geopereerd nu drie hechtingen maar mag niet onder de douche....
toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen!: In zijn fobo staat: "Need for speed"
Ik ben trots op mijzelf :@
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:09:13 #35
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101104708
Ter informatie:
Als er twee maffialeden op één doelwit afkomen, dan staan er per persoon 2 hints in de stukjes. Is de maffia alleen bij zijn doelwit, dan de gebruikelijke 3.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101104717
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben trots op mijzelf :@
Naar wie gaan deze? :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:09:43 #37
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101104733
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben trots op mijzelf :@
Het zijn er wel meer dan normaal maar ik vind ze vrij sterk
pi_101104737
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Naar wie gaan deze? :o
Had ik erbij moeten zetten :P
Naar 08gnoT
pi_101104812
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef Trevland het volgende:

[..]

Het zijn er wel meer dan normaal maar ik vind ze vrij sterk
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook aangenaam verrast ben door honkey... al is het wel voor de kill waar ik hem ook zelf van verdenk :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101104842
Als iedere deze aanvult!!

Kill 1:
08gnoT:

Snelste: Vraag spoed.
Harder te trappen: Fiets versnelt niet
Een auto: Goedkope auto en in zijn Fobo staat iets over auto's
Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch?: Hoeveel betalen jullie per rijles? (rijles, een nieuweling achter het stuur, die kent de regels niet)
zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos: Geopereerd nu drie hechtingen maar mag niet onder de douche....
toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen!: In zijn fobo staat: "Need for speed"

Honkeytonk
• FB Feescht!
• ONZ Hoemoe Tjevliegen!
• ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
• ONZ Het grote bierdrink topic
• ONZ De politie zoekt me
• ONZ Jip de vlieg!
• In de Ondertitel staat de tekst monkeys

08gnoT:
• begon nog harder te trappen -> Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA

Kill 2:

Breezerslet17:
• Agrische aanwijzingen:
• ARG7#398 Waar het groener is
• Favo forum: Buitenlands Fruit
• Roze gieter - verwijzing naar HOMO-topics

08gnoT.:
• steen ->RADIO 49#896 Classic rock en rock ballads

Kill 3:

Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:
• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:
• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush
• Daar is een app voor in ondertitel -> telefoon opname
pi_101104858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook aangenaam verrast ben door honkey... al is het wel voor de kill waar ik hem ook zelf van verdenk :D
:@
Als je nu wat vertrouwen in mij hebt zal dat zich uitbetalen (8>
pi_101104899
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

:@
Als je nu wat vertrouwen in mij hebt zal dat zich uitbetalen (8>
En wat als je er naast zit en we een onschuldige lynchen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:13:29 #43
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101104928
Dan lacht de maffia en lachen de SL's zich een bult!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101104935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En wat als je er naast zit en we een onschuldige lynchen?
Als we iemand van kill 1 vermoorden zullen we in dat geval sowieso een onschuldige vermoorden aangezien ik ook onschuldig ben.
pi_101105015
Even de lay out gefixt voor overzichtelijkheid:

Kill 1:

08gnoT:
Snelste: Vraag spoed.
Harder te trappen: Fiets versnelt niet
Een auto: Goedkope auto en in zijn Fobo staat iets over auto's
Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch?: Hoeveel betalen jullie per rijles? (rijles, een nieuweling achter het stuur, die kent de regels niet)
zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos: Geopereerd nu drie hechtingen maar mag niet onder de douche....
toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen!: In zijn fobo staat: "Need for speed"

Honkeytonk
• FB Feescht!
• ONZ Hoemoe Tjevliegen!
• ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
• ONZ Het grote bierdrink topic
• ONZ De politie zoekt me
• ONZ Jip de vlieg!
• In de Ondertitel staat de tekst monkeys

08gnoT:
• begon nog harder te trappen -> Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA

Kill 2:

Breezerslet17:
• Agrische aanwijzingen:
• ARG7#398 Waar het groener is
• Favo forum: Buitenlands Fruit
• Roze gieter - verwijzing naar HOMO-topics

08gnoT.:
• steen ->RADIO 49#896 Classic rock en rock ballads

Kill 3:

Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:
• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:
• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush
• Daar is een app voor in ondertitel -> telefoon opname
pi_101105034
quote:
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed.
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, moet ik nu opnieuw stemmen?

TV wint toch wel dus eigenlijk maakt het niet uit, maar toch ##vote Patrique

Hier lijkt het alsof de verkiezingen hem gestolen kunnen worden. Het lijkt hem niets uit te maken op het moment.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:15:53 #47
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101105063
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


[..]

Hier lijkt het alsof de verkiezingen hem gestolen kunnen worden. Het lijkt hem niets uit te maken op het moment.
Het kan ook met het subforum Pol te maken hebben ;)
pi_101105073
Kill 1:

08gnoT:
Snelste: Vraag spoed.
Harder te trappen: Fiets versnelt niet
Een auto: Goedkope auto en in zijn Fobo staat iets over auto's
Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch?: Hoeveel betalen jullie per rijles? (rijles, een nieuweling achter het stuur, die kent de regels niet)
zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos: Geopereerd nu drie hechtingen maar mag niet onder de douche....
toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen!: In zijn fobo staat: "Need for speed"

quote:
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed.
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, moet ik nu opnieuw stemmen?

TV wint toch wel dus eigenlijk maakt het niet uit, maar toch ##vote Patrique

Hier lijkt het alsof de verkiezingen hem gestolen kunnen worden. Het lijkt hem niets uit te maken op het moment.

Honkeytonk
• FB Feescht!
• ONZ Hoemoe Tjevliegen!
• ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
• ONZ Het grote bierdrink topic
• ONZ De politie zoekt me
• ONZ Jip de vlieg!
• In de Ondertitel staat de tekst monkeys

08gnoT:
• begon nog harder te trappen -> Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA

Kill 2:

Breezerslet17:
• Agrische aanwijzingen:
• ARG7#398 Waar het groener is
• Favo forum: Buitenlands Fruit
• Roze gieter - verwijzing naar HOMO-topics

08gnoT.:
• steen ->RADIO 49#896 Classic rock en rock ballads

Kill 3:

Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:
• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:
• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush
• Daar is een app voor in ondertitel -> telefoon opname
pi_101105083
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


[..]

Hier lijkt het alsof de verkiezingen hem gestolen kunnen worden. Het lijkt hem niets uit te maken op het moment.
08gnoT. is een vrouw lieve schat, naamgenootje van mij geloof ik zelfs, dus stop eens met dat hemmen :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:16:20 #50
169210 liesje1979
pi_101105091
Volgens mij is 08gnoT vrouw toch? :D
pi_101105103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:

[..]

08gnoT. is een vrouw lieve schat, naamgenootje van mij geloof ik zelfs, dus stop eens met dat hemmen :D
Wauw, in het jaar dat ik hem al zie posten heb ik dat nooit geweten :')
pi_101105108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:

[..]

08gnoT. is een vrouw lieve schat, naamgenootje van mij geloof ik zelfs, dus stop eens met dat hemmen :D
Dat staat zo in de killtekst toch? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101105134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat staat zo in de killtekst toch? :D
OFFTOPIC / ontopic niet meedoende gelul:
en eronder staat dat het geslacht niet uitmaakt terwijl dat in elke kill altijd best hard meetelt :P
Redacted
pi_101105171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:

[..]

08gnoT. is een vrouw lieve schat, naamgenootje van mij geloof ik zelfs, dus stop eens met dat hemmen :D
zegt jouw username iets over je echte naam trouwens?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101105250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

zegt jouw username iets over je echte naam trouwens?
Nee :D Echte naam staat gewoon in FoBo :P Maar vaak zat gehoord dat mensen dachten dat ik Lotte heet :Y
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_101105303
quote:
...Hij grinnikte...
....Hij had tranen gelachen...
...stierf het gelach langzaam weg...
Er wordt 3 keer gerefereerd naar gelach in de kill en 08gnoT heeft veel humoristiche dingen in zijn haar fobo.

quote:
American Pie
Ace Ventura
Back to the Future
Dumb & Dumber
Stuk voor stuk humoristische films
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:20:20 #57
169210 liesje1979
pi_101105317
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:17 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

OFFTOPIC / ontopic niet meedoende gelul:
en eronder staat dat het geslacht niet uitmaakt terwijl dat in elke kill altijd best hard meetelt :P
Als het gaat over de persoon die gekilled wordt proberen we toch meestal wel met de juiste hij/zij termen te komen. Voor de killer maakt het niet uit.
pi_101105347
Kill 1:

08gnoT:
•Snelste: Vraag spoed.
•Harder te trappen: Fiets versnelt niet
•Een auto: Goedkope auto en in zijn Fobo staat iets over auto's
•Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch?: Hoeveel betalen jullie per rijles? (rijles, een nieuweling achter het stuur, die kent de regels niet)
•zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos: Geopereerd nu drie hechtingen maar mag niet onder de douche....
•toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen!: In zijn fobo staat: "Need for speed"
•Al na een paar meter had hij spijt: Bang dat ik te ver ben gegaan in een email.

Topic getuigt van spijt.
SPOILER: Tip in spoiler want anders neemt hij zoveel ruimte in
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh, moet ik nu opnieuw stemmen?

TV wint toch wel dus eigenlijk maakt het niet uit, maar toch ##vote Patrique

Hier lijkt het alsof de verkiezingen hem gestolen kunnen worden. Het lijkt hem niets uit te maken op het moment.
SPOILER: tip in spoiler anders neemt hij zoveel ruimte in
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt 3 keer gerefereerd naar gelach in de kill en 08gnoT heeft veel humoristiche dingen in zijn haar fobo.

quote:
American Pie
Ace Ventura
Back to the Future
Dumb & Dumber
Stuk voor stuk humoristische films
Honkeytonk
• FB Feescht!
• ONZ Hoemoe Tjevliegen!
• ONZ Niet geschikt voor de zwakke maag
• ONZ Het grote bierdrink topic
• ONZ De politie zoekt me
• ONZ Jip de vlieg!
• In de Ondertitel staat de tekst monkeys

08gnoT:
• begon nog harder te trappen -> Fiets versnelt niet en nog meer gepost in PTA

Kill 2:

Breezerslet17:
• Agrische aanwijzingen:
• ARG7#398 Waar het groener is
• Favo forum: Buitenlands Fruit
• Roze gieter - verwijzing naar HOMO-topics

08gnoT.:
• steen ->RADIO 49#896 Classic rock en rock ballads

Kill 3:

Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:
• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:
• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush
• Daar is een app voor in ondertitel -> telefoon opname

[ Bericht 2% gewijzigd door honkeytonk op 23-08-2011 22:27:40 ]
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:21:17 #59
169210 liesje1979
pi_101105369
Daarnaast is de context hier anders.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:23:37 #60
109683 TheVulture
pi_101105491
Honkey, jouw UI heeft anders ook erg veel comedy met That 70's show, How I met Your Mother en Mario Bros..
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:24:59 #61
315834 honkeytonk
pi_101105551
Nah, dan gaan we lekker verder met die hints :D

Al na een paar meter had hij spijt: Bang dat ik te ver ben gegaan in een email.

Topic getuigt van spijt.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:25:26 #62
315834 honkeytonk
pi_101105585
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Honkey, jouw UI heeft anders ook erg veel comedy met That 70's show, How I met Your Mother en Mario Bros..
Dan kan je eruit ook afleiden dat ik stiekem Lutte ben omdat ik haar UI in mijn UI heb :7
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:28:03 #63
315834 honkeytonk
pi_101105727
9 hints richting 08gnoT. Morgen kijk ik wel weer even verder :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:28:16 #64
316232 Lutte
duimelut
pi_101105738
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dan kan je eruit ook afleiden dat ik stiekem Lutte ben omdat ik haar UI in mijn UI heb :7
Ik heb geen humor.. Dus dat kan ook weer een hint zijn.

Ik ben er morgen niet (strand *O* ) en duik zo mijn bed in, dus moet nu wel stemmen..

##vote honkeytonk

honkeytonk (1) Lutte
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:28:34 #65
261766 EllaN
pi_101105750
Kill 1 --> 2 maffia
Kill 2 --> 1 maffia
Kill 3 --> 2 maffia

Toch?

In combi met:

quote:
Ter informatie:
Als er twee maffialeden op één doelwit afkomen, dan staan er per persoon 2 hints in de stukjes. Is de maffia alleen bij zijn doelwit, dan de gebruikelijke 3.
We moeten ook even aan de combinatie van hints blijven denken.
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:30:13 #66
169210 liesje1979
pi_101105831
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik heb geen humor.. Dus dat kan ook weer een hint zijn.

Ik ben er morgen niet (strand *O* ) en duik zo mijn bed in, dus moet nu wel stemmen..

##vote honkeytonk

honkeytonk (1) Lutte
Succes in je bikini! _O-
(Volgens mij wordt het morgen niet zulks heel fijn weer)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:30:20 #67
315834 honkeytonk
pi_101105839
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik heb geen humor.. Dus dat kan ook weer een hint zijn.

Ik ben er morgen niet (strand *O* ) en duik zo mijn bed in, dus moet nu wel stemmen..

##vote honkeytonk

honkeytonk (1) Lutte
Er zijn haast 2 keer zoveel hints naar 08gnoT dan naar mij, en bovendien zijn die hints sterker :o En toch stem je voor mij?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:30:31 #68
316232 Lutte
duimelut
pi_101105852
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
9 hints richting 08gnoT. Morgen kijk ik wel weer even verder :D
En er staan er echt geen negen in, dus vind het wat gezocht allemaal. Plus hints tegen zich bij verschillende kills en ze kan ze niet allemaal gepleegd hebben.. Dus denk dat ze gewoon een diverse PH heeft. :)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:31:09 #69
315834 honkeytonk
pi_101105885
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:

[..]

En er staan er echt geen negen in, dus vind het wat gezocht allemaal. Plus hints tegen zich bij verschillende kills en ze kan ze niet allemaal gepleegd hebben.. Dus denk dat ze gewoon een diverse PH heeft. :)
Als er iemand een diverse PoHi heeft ben ik het wel, met al mijn Onzin topics over van alles en nog wat ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:31:22 #70
109683 TheVulture
pi_101105897
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:

[..]

En er staan er echt geen negen in, dus vind het wat gezocht allemaal. Plus hints tegen zich bij verschillende kills en ze kan ze niet allemaal gepleegd hebben.. Dus denk dat ze gewoon een diverse PH heeft. :)
Ja precies... honkey doet wel heel erg zijn best :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:31:46 #71
315834 honkeytonk
pi_101105917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja precies... honkey doet wel heel erg zijn best :D
Dat is omdat ik niet dood wil ;) Misschien heb ik wel een hele belangrijke rol :7
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:31:59 #72
316232 Lutte
duimelut
pi_101105930
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Er zijn haast 2 keer zoveel hints naar 08gnoT dan naar mij, en bovendien zijn die hints sterker :o En toch stem je voor mij?
Kwaliteit boven kwantiteit :7 En de rest zie mijn andere post. En ik heb chronisch wantrouwen richting jou.

Thanks Liesje, ik hoop dat het toch wel lekker weer wordt, en anders is er vast wel een winkelcentrum in de buurt :9
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:32:28 #73
315834 honkeytonk
pi_101105952
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef Lutte het volgende:

[..]

Kwaliteit boven kwantiteit :7 En de rest zie mijn andere post. En in heb chronisch wantrouwen richting jou.

Thanks Liesje, ik hoop dat het toch wel lekker weer wordt, en anders is er vast wel een winkelcentrum in de buurt :9
Ik dacht dat je dat chronische wantrouwen wel afgeleerd had sinds ik nooit tegen jou lieg ;(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:32:56 #74
109683 TheVulture
pi_101105968
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat is omdat ik niet dood wil ;) Misschien heb ik wel een hele belangrijke rol :7
ik vertrouw jou alleen een wc-rol toe...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:33:00 #75
315834 honkeytonk
pi_101105972
Nouja, voor mij is't ook wel duidelijk...

##vote 08gnoT

honkeytonk (1) Lutte
08gnoT (1) honkeytonk
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:34:37 #76
316232 Lutte
duimelut
pi_101106060
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Als er iemand een diverse PoHi heeft ben ik het wel, met al mijn Onzin topics over van alles en nog wat ;)
Alleen in ONZ is juist niet divers, gnot komt overal.

En ja als je een keer in PTA post, een keertje in DIG, dan weer in FOT..

Dan gaan er bij bijvoorbeeld auto, iets technisch en foto/camera hintbellen rinkelen terwijl het gewoon toeval is.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:35:03 #77
315834 honkeytonk
pi_101106083
Ik ben er trouwens morgen niet echt, ik moet naar het verre westen reizen. Dus ik houd mijn praatje nu alvast :D

Stem niet op mij :) Je hebt jezelf er alleen maar mee. Ik ben waardevol voor het dorp en er zijn veel meer hints naar iemand anders waarvan je veel zekerder kan zeggen dat zij maffia is.
Ik ben géén maffia. Dat beloof ik :) Ik ga zelfs een weddenschap aan :7 Als ik maffia ben mogen jullie kiezen wat ik in mijn UI, ondertitel, signature en fobo moet zetten :7 Deal?

Met bijzonder vriendelijke groeten, monsieur Honkeytonk *O*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:36:20 #78
316232 Lutte
duimelut
pi_101106159
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik vertrouw jou alleen een wc-rol toe...
Heeft ie een WC-rol toevertrouwd gekregen, wordt de WC werd weer genoemd in een kill..

Schuldig schuldig schuldig, driewerf schuldig!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:36:31 #79
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101106168
Te veel smileys, net als C_A toen :N Maffia.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:37:18 #80
169210 liesje1979
pi_101106216
Het is zo leuk om het eens van de andere kant mee te maken. En herkenbaar af en toe. :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:37:26 #81
315834 honkeytonk
pi_101106224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Te veel smileys, net als C_A toen :N Maffia.
Kijk eens naar mijn andere posts ;) Ik ben een die hard smiley poster. Ik ben 100% onzinner remember? Die posten smileys, en veel ook :7
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:38:01 #82
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101106266
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik vertrouw jou alleen een wc-rol toe...
Dat vind ik echt een van de belangrijkste rollen in het leven :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:38:08 #83
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101106273
##vote Its-Jojo-4you

honkeytonk (1) Lutte
08gnoT (1) honkeytonk
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:38:25 #84
315834 honkeytonk
pi_101106293
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Het is zo leuk om het eens van de andere kant mee te maken. En herkenbaar af en toe. :D
Is het leuk om te zien hoe een onschuldig persoon gelynched gaat worden door het dorp ja? :P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:39:01 #85
316232 Lutte
duimelut
pi_101106331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Te veel smileys, net als C_A toen :N Maffia.
Jup, en hints afschuiven die op hem wijzen, deed ik ook toen ik maffia was, je weet welke hints naar jou wijzen en zoekt ze voor iemand anders ze vindt bij een ander persoon.

Die smileys inderdaad, gauw stemmen toen ik stemde zodat mensen twijfelen en twee mensen kunnen volgen.. Voor mij is het duidelijk :Y

Maar wie weet zien we het morgen *O*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:39:22 #86
30252 Soempie
Procreating
pi_101106355
Morgen ben ik er helaas amper door werk en studie, dus ik stem ook alvast.

##vote 08gnoT

honkeytonk (1) Lutte
08gnoT (2) honkeytonk, Soempie
Its-Jojo-4you (1) Naatje
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:39:41 #87
261766 EllaN
pi_101106371
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Is het leuk om te zien hoe een onschuldig persoon gelynched gaat worden door het dorp ja? :P
Dat zeggen ze allemaal.

Ik krijg een maffia gevoel bij jou en ik kan niet zeggen waarom :').
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:40:23 #88
315834 honkeytonk
pi_101106425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal.

Ik krijg een maffia gevoel bij jou en ik kan niet zeggen waarom :').
Ik denk dat het komt doordat ik mijzelf die-hard verdedig en hints zocht in een moord waarbij ik ook verdacht werd :D Maar dat is gewoon uit zelfbescherming, iedereen zou dat toch doen? Ook als je geen maffia bent ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:42:54 #89
316232 Lutte
duimelut
pi_101106582
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt doordat ik mijzelf die-hard verdedig en hints zocht in een moord waarbij ik ook verdacht werd :D Maar dat is gewoon uit zelfbescherming, iedereen zou dat toch doen? Ook als je geen maffia bent ;)
Alsof ik ;) charmed_angel in hoogsteigen persoon :s) zie posten :) Weet je wel ;)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:43:42 #90
315834 honkeytonk
pi_101106623
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:

[..]

Alsof ik ;) charmed_angel in hoogsteigen persoon :s) zie posten :) Weet je wel ;)
Er is alleen één verschil. Ik spreek de waarheid }:|
Ik ga dit gesprekje bookmarken, en aan het eind van het spel mijn verontschuldigingen eisen van iedereen die mij niet geloofde :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:44:54 #91
146826 Bartjebart
pi_101106679
##vote honkeytonk

honkeytonk (2) Lutte, Bartjebart
08gnoT (2) honkeytonk, Soempie
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:45:44 #92
315834 honkeytonk
pi_101106736
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
##vote honkeytonk

honkeytonk (2) Lutte, Bartjebart
08gnoT (2) honkeytonk, Soempie
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Steun je je medetukker niet meer? Waar moet dat heen met het mooie Twente ;(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:46:06 #93
315834 honkeytonk
pi_101106761
Ohja, en kijk nou niet naar mijn gedrag, kijk nou eens heel objectief naar alle hints ;)
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:46:48 #94
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101106800
Je wordt enkel verdachter, honkey
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:49:33 #95
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101106969
:{ Is ook wat, ga je even iemand ophalen van schiphol, drink je nog wat met ze, kom je thuis, ben je dood. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:51:32 #96
315834 honkeytonk
pi_101107066
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
Je wordt enkel verdachter, honkey
Verlies-Verlies situatie.
Als ik geen hints zou zoeken zou ik verdacht zijn, want ik zou de enige met hints zijn.
Nu ik hints zoek lijk ik verdacht omdat ik mijzelf niet dood wil hebben.

Deze situatie komt nooit goed uit voor mij.

1) Ik word gelynched
2) 08gnoT wordt vermoord, de dag daarna wordt ik vermoord door zijn medemaffia
3) Er komt een verassende wending en geen van beide wordt gelynched/vermoord en de volgende dag wordt ik door 08gnoT vermoord.

Ik ben sowieso dood dan maar optie 2 is het best. Dan is er in ieder geval ook een maffia die dood gaat.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:52:08 #97
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101107101
oh honkey wat graaf je toch een mooi graf voor jezelf O+
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:53:30 #98
315834 honkeytonk
pi_101107179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh honkey wat graaf je toch een mooi graf voor jezelf O+
Ik zeg dus net, als ik niet reageer en geen hints ging zoeken, was ik ook verdacht, want dan was ik de enige met hints ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:53:58 #99
109683 TheVulture
pi_101107203
# Vote Honkey... ik vind je echt te verdacht bezig... ook al zijn er hints tegen 08gnot... als ik het mis blijk te hebben is dat wel iets om serieus naar te kijken :D

honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (2) honkeytonk, Soempie
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:56:12 #100
169210 liesje1979
pi_101107345
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
:{ Is ook wat, ga je even iemand ophalen van schiphol, drink je nog wat met ze, kom je thuis, ben je dood. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP aan de nabestaanden. :'(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:03:24 #101
255123 Benny
pi_101107773
##vote omgekeerdetong
honkeytonk (3) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (3) honkeytonk, Soempie, Benny
Its-Jojo-4you (1) Naatje

naatje is volgens mij maffia(kan er helaas geen hints naartoe vinden in het dagverslag), die zal dan op een gewone burger stemmen en volg ik dus niet. Er wijzen genoeg dingen naar honkey, maar als je zo op zoek gaat dan is de kans klein(er) dat je maffia bent.
Voor de rest heb ik niet veel meer hints kunnen vinden dan die er al zijn, dus moet ik het met deze gevonden hints doen en kom ik hierop uit.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:03:50 #102
261766 EllaN
pi_101107801
Ik denk voor Kill 1 zowel Honkeytonk als 08gnoT.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:05:26 #103
109683 TheVulture
pi_101107897
Mijn stem telt dubbel hoor Benny :(

honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (3) honkeytonk, Soempie, Benny
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:07:16 #104
315834 honkeytonk
pi_101108011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef EllaN het volgende:
Ik denk voor Kill 1 zowel Honkeytonk als 08gnoT.
Als dat zou was zou ik 08gnoT niet verdacht maken hé? Beetje dom om "mede-maffia" verdacht te gaan maken ;)
Conclusie: Één van ons is sowieso geen maffia :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:07:18 #105
261766 EllaN
pi_101108014
Ik ga deze ronde voor

##vote 08gnoT

honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (4) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN
Its-Jojo-4you (1) Naatje

Hoewel ik Honkeytonk ook zwaar verdenk, zou het zo maar een wanhopige burger kunnen zijn. Ik hou hem in de gaten.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:07:39 #106
255123 Benny
pi_101108038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stem telt dubbel hoor Benny :(

honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (3) honkeytonk, Soempie, Benny
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Ohw ja :') . Ik dacht ff dat je het verkeerde knopje drukte :')
  Moderator dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:07:44 #107
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101108044
Dus als de echte maffia slim is, vermoord zij mij niet, de volgende nacht
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:08:21 #108
261766 EllaN
pi_101108077
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Als dat zou was zou ik 08gnoT niet verdacht maken hé? Beetje dom om "mede-maffia" verdacht te gaan maken ;)
Conclusie: Één van ons is sowieso geen maffia :D
Niet als je een egoistische maffia bent :'). Liever geen maffia dan wel, maar liever een andere maffia dan jezelf?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:08:47 #109
109683 TheVulture
pi_101108104
Ik krijg net deze tip door van een anoniempje:

kill 1: 2 daders
kill 2: 1 dader
kill 3: 2 daders
3 kills, dus 5 of 6 maffia.
Calex -> kill 2 Roze gieter zie avater.. (al heb jij hem ook tegen)
Zo dit viel mij als 1e op bij de nachtpost lezen op de computer misschien wat voor jou om te posten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:10:28 #110
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101108209
Ik ga ook voor honkeytonk, ik vind haar na de hints te hebben gelezen erg verdacht:

honkeytonk (5) Lutte, Bartjebart, TV, Maarten-Pieter
08gnoT (4) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN
Its-Jojo-4you (1) Naatje

CaLeX vind ik ook vaag ja, maar nog wel minder duidelijk. Hem kunnen we dus lynchen als we eens meer bewijs hebben :Y
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:10:36 #111
315834 honkeytonk
pi_101108222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef EllaN het volgende:

[..]

Niet als je een egoistische maffia bent :'). Liever geen maffia dan wel, maar liever een andere maffia dan jezelf?
Klinkt logisch :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:10:52 #112
261766 EllaN
pi_101108240
Dat zei ik ook al over het aantal maffia, maar toen reageerde niemand ;(.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:12:07 #113
146826 Bartjebart
pi_101108314
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef EllaN het volgende:

[..]

Niet als je een egoistische maffia bent :'). Liever geen maffia dan wel, maar liever een andere maffia dan jezelf?
Dit kan ook 1 grote tactiek zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:15:55 #114
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101108540
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ga ook voor honkeytonk, ik vind haar na de hints te hebben gelezen erg verdacht:

honkeytonk (5) Lutte, Bartjebart, TV, Maarten-Pieter
08gnoT (4) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN
Its-Jojo-4you (1) Naatje

CaLeX vind ik ook vaag ja, maar nog wel minder duidelijk. Hem kunnen we dus lynchen als we eens meer bewijs hebben :Y
Aan de andere kant...

Voor de eerste kill zijn twee mensen allebei heel verdacht, maar er is er maar één die kan hebben gemoord. Dus om te voorkomen dat ik verkeerd stem, stem ik nu nog even niet :P

##unvotehonkeytonk

honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (4) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN
Its-Jojo-4you (1) Naatje
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:16:41 #115
109683 TheVulture
pi_101108587
Jullie burgemeester gaat naar bed mensen.... slaap lekker! :W
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:17:17 #116
315834 honkeytonk
pi_101108615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Jullie burgemeester gaat naar bed mensen.... slaap lekker! :W
Slaap lekker :*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:17:50 #117
255123 Benny
pi_101108640
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Aan de andere kant...

Voor de eerste kill zijn twee mensen allebei heel verdacht, maar er is er maar één die kan hebben gemoord. Dus om te voorkomen dat ik verkeerd stem, stem ik nu nog even niet :P

##unvotehonkeytonk

honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (4) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Hoezo? Er kunnen er ook 2 zijn...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:19:33 #118
261766 EllaN
pi_101108751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dit kan ook 1 grote tactiek zijn...
Van hem? Of van mij?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:20:01 #119
146826 Bartjebart
pi_101108770
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef EllaN het volgende:

[..]

Van hem? Of van mij?
Van Honkey
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:20:06 #120
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101108775
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:

[..]

Hoezo? Er kunnen er ook 2 zijn...
Dat weet je ook niet zeker. Het is in ieder geval niet duidelijk hoeveel mensen er hebben gedood, dus je kan ook zomaar een onschuldig iemand killen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:21:15 #121
146826 Bartjebart
pi_101108844
Heeft IJs nou iemand proberen te beschermen eigenlijk?
quote:
De duistere figuur pakte een steen die hij tussen de aarde zag liggen en mikte… niet op de man maar op het glazen kasdak. Honderdduizenden scherven vielen naar beneden, op de vrouw. Zij ging tegen de vloer en toen elke laatste scherf gevallen was stapte de dader op ‘r af.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:23:06 #122
255123 Benny
pi_101108944
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dat weet je ook niet zeker. Het is in ieder geval niet duidelijk hoeveel mensen er hebben gedood, dus je kan ook zomaar een onschuldig iemand killen.
Ohw, omdat je het zo vastbesloten zei :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:23:11 #123
146826 Bartjebart
pi_101108950
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dat weet je ook niet zeker. Het is in ieder geval niet duidelijk hoeveel mensen er hebben gedood, dus je kan ook zomaar een onschuldig iemand killen.
De enigen die echte zekerheid hebben zijn de SL's en de maffia?!

Maar in het eerste stuk staat wel heel concreet dat er 2 duistere figuren uit de auto stapten.
quote:
Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen.
En de maffia kan 2 personen op 1 dorper afsturen. Dus uiteindelijk kunnen Honkey EN 08gnoT. samen verantwoordelijk zijn voor de moord op Roger.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:31:08 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101109422
Mocht die ene maffio zijn, is maarten huppeldepup iig de volgende die doodgaat
Laffe huichelaar
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:31:46 #125
315834 honkeytonk
pi_101109462
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef timmmmm het volgende:
Mocht die ene maffio zijn, is maarten huppeldepup iig de volgende die doodgaat
Dit is typisch zo'n self-destroying profecy ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:33:31 #126
261766 EllaN
pi_101109551
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dit is typisch zo'n self-destroying profecy ;)
Self-fulfilling bedoel je :D?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:33:56 #127
315834 honkeytonk
pi_101109584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef EllaN het volgende:

[..]

Self-fulfilling bedoel je :D?
Nee, nu dit gezegd is lijkt het mij niet dat de maffia hem nog zal vermoorden ;)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:37:41 #128
-1 #ANONIEM
pi_101109812
Ik zat in de trein naar Den Haag. Heb me even ingelezen.
HT zit er dik in als moordenaar.
Toch defend hij zich te overduidelijk.

##VOTE .08GNOT

zit mobiel kan geen lijstje kopieren.
welterusten moordenaars en toekomstige slachtoffers


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 23:38:11 ]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:38:17 #129
261766 EllaN
pi_101109849
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nee, nu dit gezegd is lijkt het mij niet dat de maffia hem nog zal vermoorden ;)
Nu snap ik pas wat je bedoelt. Nog nooit van gehoord, my bad :).
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:38:39 #130
315834 honkeytonk
pi_101109877
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik zat in de trein naar Den Haag. Heb me even ingelezen.
HT zit er dik in als moordenaar.
Toch defend hij zich te overduidelijk.

##VOTE .08GNOT

zit mobiel kan geen lijstje kopieren.
welterusten moordenaars en toekomstige slachtoffers

honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (5) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly
Its-Jojo-4you (1) Naatje
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:38:52 #131
315834 honkeytonk
pi_101109893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef EllaN het volgende:

[..]

Nu snap ik pas wat je bedoelt. Nog nooit van gehoord, my bad :).
:*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:39:19 #132
116459 gomi
Gone
pi_101109924
hmmm effe alles bij zitten te lezen en vind sommige hints wel erg goed.
maar eigenlijk naar zowel honkey als tong en ook bij yoyo die hint van de zwakstroom vooral.

kijken of ik nog iets meer kan vinden
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:52:25 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101110768
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dit is typisch zo'n self-destroying profecy ;)
Huh wat? ik zeg alleen dat als jij maffioso blijkt te zijn, ik die maarten als volgende lynch, omdattie zo gaar en spastisch doet. Heeft de maffia niets mee te maken.
Laffe huichelaar
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:53:17 #134
315834 honkeytonk
pi_101110821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Huh wat? ik zeg alleen dat als jij maffioso blijkt te zijn, ik die maarten als volgende lynch, omdattie zo gaar en spastisch doet. Heeft de maffia niets mee te maken.
Oh dan begreep ik het verkeerd :@
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:55:20 #135
116459 gomi
Gone
pi_101110904
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Oh dan begreep ik het verkeerd :@
ik vind jou een lastige btw, zie zoveel hints tegen je die wel goed zijn, maar ergens geloof ik je ook wel weer.

sterke hints vs zwakker gevoel
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:15:01 #136
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101111904
het linkje naar nacht 1 klopt niet in de OP..
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:18:43 #137
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101112063
ik vind de hints naar 08gnoT. en yoyo concreter dan die naar honkeytonk op dit moment maar ik wacht nog even met stemmen want ik wil zelf ook nog even hints zoeken..
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 05:29:58 #138
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101116556
Hmm 08gnot erbij gekomen als verdachte, dus de eerste 3 verdachte zijn er. Zal vandaag op mn werk nog zoeken naar mogelijke hints, misschien komen we nog op andere verdachte uit, al zijn de hints naar de huidige 3 wel redelijk sterk
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 07:33:55 #139
109683 TheVulture
pi_101116837
:O

De burgemeester is nog niet helemaal wakker.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 07:42:49 #140
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101116891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 07:33 schreef TheVulture het volgende:
:O

De burgemeester is nog niet helemaal wakker.
* Crazy-M geeft de BM een kopje sterke koffie
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:08:42 #141
109683 TheVulture
pi_101117069
Ik heb liever thee :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:31:09 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101117299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:15 schreef tdrone het volgende:
het linkje naar nacht 1 klopt niet in de OP..
Bij mij komt ie gewoon uit bij nacht 1.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:36:22 #143
109683 TheVulture
pi_101118309
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:31 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Bij mij komt ie gewoon uit bij nacht 1.
Bij mij ook :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:44:58 #144
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101118527
Hé gaaf, ik ben verdacht :9 Nu eens teruglezen op basis waarvan want ik heb heul niks gedaan, maar daarmee overtuig ik jullie toch niet :')

Anyhow, als je graag snel van je dorp af ben moet je vooral zo doorgaan
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:56:12 #145
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101118779
Toegegeven dat jullie wel mooie dingen gevonden hebben. Mag ik als verweer aandragen dat ik in veel verschillende topics post en daardoor alles op de een of andere manier wel naar mij herleid kan worden? :P

Want ik heb écht niks gedaan, ben de afgelopen dagen amper online geweest omdat ik onverwachts een groot spoedproject kreeg op m'n werk. Anders post ik wel actiever.

En ik ben inderdaad een zij, en naamgenoot van Lutte ja :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:26:36 #146
315834 honkeytonk
pi_101119367
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Hé gaaf, ik ben verdacht :9 Nu eens teruglezen op basis waarvan want ik heb heul niks gedaan, maar daarmee overtuig ik jullie toch niet :')

Anyhow, als je graag snel van je dorp af ben moet je vooral zo doorgaan
In dat geval lynchen ze sowieso een dorpeling :D
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:33:00 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101119484
##naatje
Laffe huichelaar
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:58:16 #148
89501 lynda
pi_101120153
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef timmmmm het volgende:
##naatje
honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (5) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:09:38 #149
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101120484
##VOTE 08GNOT

ik zit mobiel en kopiëren van die lijst lukt even niet
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:11:14 #150
315834 honkeytonk
pi_101120527
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef gewoonfaye het volgende:
##VOTE 08GNOT

ik zit mobiel en kopiëren van die lijst lukt even niet
honkeytonk (4) Lutte, Bartjebart, TV
08gnoT (6) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:12 #151
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101120910
HT is zich wel enorm aan het verdedigen zeg :') ga nog niet stemmen, zit op m'n werk nu :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:24:34 #152
315834 honkeytonk
pi_101120955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:23 schreef Etcetera het volgende:
HT is zich wel enorm aan het verdedigen zeg :') ga nog niet stemmen, zit op m'n werk nu :P
Ik ga er weer op in :) Maar iedereen zou zich verdedigen, lijkt mij.
Maffia zou zich verdedigen omdat ze niet dood willen, maar een dorpeling wil evengoed niet dood en zal zich verdedigen ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:26:31 #153
109683 TheVulture
pi_101121030
Ik vind ze beiden heel verdacht maar hou mijn stem voorlopig gewoon op Honky...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:27:19 #154
315834 honkeytonk
pi_101121056
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind ze beiden heel verdacht maar hou mijn stem voorlopig gewoon op Honky...
Denk er nog even goed over na :D
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:37:10 #155
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101123263
##vote honkey

honkeytonk (5) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot.
08gnoT (6) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm

Omdat ik weet dat ik het in ieder geval niet ben :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:03:17 #156
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101124195
Jammer, het was geen boze droom. ;(

* IJsdraakje gaat kist weer in.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:08:38 #157
109683 TheVulture
pi_101126737
We missen nog zeker de helft van de stemmen geloof ik :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:10:21 #158
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101126799
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:08 schreef TheVulture het volgende:
We missen nog zeker de helft van de stemmen geloof ik :o
is nog geen 19u meneer de president
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:17:44 #159
109683 TheVulture
pi_101127049
Nee da's waar maar ik had wat actievere dorpelingen verwacht :')

Al zijn denk ik de meest voor de hand liggende hints wel genoemd...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:21:38 #160
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101127187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Nee da's waar maar ik had wat actievere dorpelingen verwacht :')

Al zijn denk ik de meest voor de hand liggende hints wel genoemd...
Die zullen nog wel half slapen denk ;)

Maar heb op het werk ook geen tijd om uitgebreid te zoeken naar hints.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:25:23 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101127326
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Nee da's waar maar ik had wat actievere dorpelingen verwacht :')

Al zijn denk ik de meest voor de hand liggende hints wel genoemd...
Wat heb jij allemaal wel niet gedaan dan?
Laffe huichelaar
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:29:17 #162
109683 TheVulture
pi_101127488
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heb jij allemaal wel niet gedaan dan?
Ik heb hints gezocht voor kill 1 en 2... zie de overzichten! Kill 3 was al redelijk uitgemolken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:30:05 #163
334341 Breezerslet17
Since 1862
pi_101127518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Nee da's waar maar ik had wat actievere dorpelingen verwacht :')

Al zijn denk ik de meest voor de hand liggende hints wel genoemd...
Post je hints, ben je zo dood, post je niks dan overleef je het wel, maar ben je verdacht. Dilemma's
Flaming hot
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:45:35 #164
109683 TheVulture
pi_101128085
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef Breezerslet17 het volgende:

[..]

Post je hints, ben je zo dood, post je niks dan overleef je het wel, maar ben je verdacht. Dilemma's
Als iedereen gewoon hints plaatst valt er ook niemand extra op :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:47:30 #165
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101128149
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als iedereen gewoon hints plaatst valt er ook niemand extra op :)
Als iedereen maar voor 19u stemt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:30:21 #166
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101129595
##vote 08gnoT


honkeytonk (5) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot.
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:37:17 #167
255123 Benny
pi_101129829
Nog maar 14/26 stemmen binnen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:39:45 #168
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101129921
vertrouw hem heus niet
#vote HT

honkeytonk (6) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:02:07 #169
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101130763
Ik begin te twijfelen
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:04:39 #170
89501 lynda
pi_101130857
Calex staat bij moord 3
Maar bij moord 2 staat Hey + roze gieter (ondertitel + avatar)

Its-jojo-4you staat ook bij moord 3.
Maar bij kill 2 was er ook iets met de kas die stuk ging, scherven ed.
Geen wapen / DEF topics?

* lynda kijkt nog even verder..
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:06:17 #171
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_101130937
Sorry voor het niet zoeken, ben drukker dan gedacht...
# vote honkeytonk

honkeytonk (7) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:06:41 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101130951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vertrouw hem heus niet
#vote HT

honkeytonk (6) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
Chapeau. Naatje zijt ener boefje, doch honkeytonk>08gnot. Veroordeel HT
Laffe huichelaar
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:08:32 #173
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101131051
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Chapeau. Naatje zijt ener boefje, doch honkeytonk>08gnot. Veroordeel HT
Waarom denk jij trouwens dat het naatje is, mijn onderbuik gevoel zegt dat je goed zit, maar niet waarom
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:14:59 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101131320
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Waarom denk jij trouwens dat het naatje is, mijn onderbuik gevoel zegt dat je goed zit, maar niet waarom
Grondslag daartoe zijt mijner linkerduimzuigkunsten. Mijner Persoontje bevoelt malafide intenties mbt naat. Abnormale woordkeuze ivm mongolide besluitvorming SLs mbt vdhks. derhalve nimmer volledige postings.
Laffe huichelaar
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:16:29 #175
89501 lynda
pi_101131383
_O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:16:53 #176
89501 lynda
pi_101131396
# vote honkeytonk

honkeytonk (8) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:17:08 #177
109683 TheVulture
pi_101131403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Grondslag daartoe zijt mijner linkerduimzuigkunsten. Mijner Persoontje bevoelt malafide intenties mbt naat. Abnormale woordkeuze ivm mongolide besluitvorming SLs mbt vdhks. derhalve nimmer volledige postings.
Ik moest lachen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:18:59 #178
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101131488
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Grondslag daartoe zijt mijner linkerduimzuigkunsten. Mijner Persoontje bevoelt malafide intenties mbt naat. Abnormale woordkeuze ivm mongolide besluitvorming SLs mbt vdhks. derhalve nimmer volledige postings.
Ik voel je.
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:25:13 #179
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101131721
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik voel je.
laat dat lekker in de slaapkamer :7
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:27:29 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101131818
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

laat dat lekker in de slaapkamer :7
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik voel je.
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :~
Laffe huichelaar
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:30:11 #181
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101131908
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]


[..]

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :~
brrrrrrrrrrrrrrrrrrr :'(
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:39:00 #182
60131 CaLeX
HEY!
pi_101132207
# vote honkeytonk

honkeytonk (9) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:39:24 #183
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101132230
pff, nog 1.5 uur tot stemming en nog geen flauw idee. zit te twijfelen over HT, gnot en jojo

* Crazy-M gaat nog maar is spitten
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:49:59 #184
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101132666
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef CaLeX het volgende:
# vote honkeytonk

honkeytonk (9) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (1) Naatje
Naatje (1) timmmmm
aangezien de hints naar jojo toch wel erg sterk zijn ga ik voor jojo

##VOTE Its-Jojo-4you
honkeytonk (9) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX
08gnoT (7) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone
Its-Jojo-4you (2) Naatje, Crazy-m
Naatje (1) timmmmm
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:59:39 #185
343943 AlbinoBambi
pi_101133045
Ik twijfel tussen honkeytonk en 08gnoT. dus probeer het dan maar een beetje spannend te houden. :p Nee het is echt een gok, heb vandaag echt geen tijd om hits te zoeken.

##vote 08gnoT.

honkeytonk (9) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX
08gnoT. (8) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi
Its-Jojo-4you (2) Naatje, Crazy-m
Naatje (1) timmmmm
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:13:57 #186
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101133567
Vandaag geen tijd gehad. Mea culpa. Honkey is mijn keuze.

honkeytonk (9) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (8) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi
Its-Jojo-4you (2) Naatje, Crazy-m
Naatje (1) timmmmm
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:15:52 #187
89501 lynda
pi_101133636
honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (8) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi
Its-Jojo-4you (2) Naatje, Crazy-m
Naatje (1) timmmmm

TV telt voor 2
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:16:58 #188
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101133672
Ik dacht al, ben ik nou gek? :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:17:14 #189
135434 Crazy-M
Just Me
pi_101133690
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
Ik dacht al, ben ik nou gek? :')
ehm, ja :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:19:01 #190
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101133765
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:17 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ehm, ja :P
Ben ik blij
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:48:05 #191
116459 gomi
Gone
pi_101134862
##vote 08gnoT

honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (9) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi
Its-Jojo-4you (2) Naatje, Crazy-m
Naatje (1) timmmmm


vooral op gevoel.
vind wel redelijke hints naar honkey, maar niet echt de smoking gun zeg maar.
en gevoelsmatig geloof ik hem wel.
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 17:51:52 #192
169210 liesje1979
pi_101135004
Ik ben thuis. Ga eerst even een beetje opruimen hier en soep maken enzo. Wil iemand voor mij kijken welke stemmen we nog missen?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:57:59 #193
116459 gomi
Gone
pi_101135252
mp, etc, yoyo, trev, breezer, en dorpoudste


denk ik
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:02:38 #194
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101135418
Na hints te hebben gelezen kies ik 08gnoT. :)

honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (10) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter
Its-Jojo-4you (2) Naatje, Crazy-m
Naatje (1) timmmmm
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 18:05:50 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101135545
Ik zit in de bus naar huis *O* heb het topic doorgelezen en vind helaas de hints naar Jojo erg sterk. Helaas want het is een AKQ'er. Maar ik stem wel op 'm. Sorry :*

##vote jojo

Kan iemand dat in het lijstje zetten? merci :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:06:18 #196
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101135559
honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (10) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter
Its-Jojo-4you (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera
Naatje (1) timmmmm
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:06:41 #197
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101135573
Zo ga je niet met brave dorpelingen om, mensen ;(

Honkey verdedigt zich te hard, dat is verdacht. Ik niet - ik zie mijn lot wel verschijnen en voeg me eventueel trots in het dorpelingengraf :+ Maar denk nog eens goed na voor je op mij stemt!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:07:02 #198
30252 Soempie
Procreating
pi_101135581
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit in de bus naar huis *O* heb het topic doorgelezen en vind helaas de hints naar Jojo erg sterk. Helaas want het is een AKQ'er. Maar ik stem wel op 'm. Sorry :*

##vote jojo

Kan iemand dat in het lijstje zetten? merci :)
Spijkerhard! :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 18:10:01 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101135670
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Soempie het volgende:

[..]

Spijkerhard! :D
wel he -O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:11:53 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_101135727
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:10 schreef Etcetera het volgende:

[..]

wel he -O-
Ja, meedogenloos. Arme jongen doet net voor het eerst mee. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 18:14:56 #201
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101135813
Als er niet te veel verandert qua stemmen overleeft hij het wel :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:29:04 #202
334341 Breezerslet17
Since 1862
pi_101136239
honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (11) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17
Its-Jojo-4you (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera
Naatje (1) timmmmm
Flaming hot
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:42:50 #203
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101136672
Ik vind, na het opnieuw te hebben overwogen, de redenen naar 08gnoT. wel veel duidelijker dan naar Honkey.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:44:37 #204
116459 gomi
Gone
pi_101136729
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind, na het opnieuw te hebben overwogen, de redenen naar 08gnoT. wel veel duidelijker dan naar Honkey.
daar stemde je toch al op?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:47:55 #205
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101136845
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Als er niet te veel verandert qua stemmen overleeft hij het wel :P
Hopelijk pakt de nachtwaker hem niet bij z'n kladden dan
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:48:50 #206
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_101136884
ja die kwam dubbelhard aan Etcie :P

ik zal ook nog even stemmen.

## 08gnoT

honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (11) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17, Its-Jojo-4you
Its-Jojo-4you (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera
Naatje (1) timmmmm
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 18:49:12 #207
169210 liesje1979
pi_101136899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef gomi het volgende:
mp, etc, yoyo, trev, breezer, en dorpoudste


denk ik
Thanks. :*
Een aantal hiervan heeft inmiddels gestemd.
De rest heeft nog een paar minuten.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:49:55 #208
89501 lynda
pi_101136924
Volgens mij alleen Trevland nog :)
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 18:51:11 #209
169210 liesje1979
pi_101136973
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja die kwam dubbelhard aan Etcie :P

ik zal ook nog even stemmen.

## 08gnoT

honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (12) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17, Its-Jojo-4you
Its-Jojo-4you (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera
Naatje (1) timmmmm
Ik heb er 12 van gemaakt voor je.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:51:33 #210
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101136987
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef lynda het volgende:
Volgens mij alleen Trevland nog :)
Zo te zien ben ik precies op tijd :7

Ik blijf bij wat ik gisteren avond heb gevonden dus

#Vote 08gnoT

honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (13) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17, Its-Jojo-4you Trevland
Its-Jojo-4you (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera,
Naatje (1) timmmmm
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:51:55 #211
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137006
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:

[..]

Zo te zien ben ik precies op tijd :7

Ik blijf bij wat ik gisteren avond heb gevonden dus

#Vote 08gnoT

honkeytonk (10) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave
08gnoT. (12) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17, Its-Jojo-4you
Its-Jojo-4you (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera, Trevland
Naatje (1) timmmmm
hihi hij staat bij de verkeerde
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:52:08 #212
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137018
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:51 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

hihi hij staat bij de verkeerde
Zag ik en nu niet meer :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:54:38 #213
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137092
Wat is het spannend.

Ik hoor de maffia al gniffelen in hun hol.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:55:19 #214
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137114
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat is het spannend
Nog een laatste verweer?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:55:33 #215
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137123
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:

[..]

Nog een laatste verweer?
Ja, zie edit
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:56:34 #216
334341 Breezerslet17
Since 1862
pi_101137157
Hoe weet jij dat de maffia in een hol zit?
Flaming hot
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:57:16 #217
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137186
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat is het spannend.

Ik hoor de maffia al gniffelen in hun hol.
Dat snap ik als je er bij zit :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:57:38 #218
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137193
Wacht maar, binnen 3 minuten hebben jullie spijt :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:57:54 #219
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137201
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Wacht maar, binnen 3 minuten hebben jullie spijt :')
Je maakt het wel heel overtuigend :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:58:14 #220
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137207
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:

[..]

Je maakt het wel heel overtuigend :')
Ik zweer het op mijn graf :7
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:58:25 #221
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101137214
ik begin nu wel te twijfelen...
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:58:38 #222
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137221
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
ik begin nu wel te twijfelen...
Herkenbare positie?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:58:58 #223
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137234
Kan het nog?

#unvote 08gnot

#vote HT
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:59:00 #224
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:58 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik zweer het op mijn graf :7
_O- en daar kopen we wat voor :D :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:59:08 #225
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137242
Ik twijfelde echt heel erg ;(
Anonimity is a bliss
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 18:59:12 #226
169210 liesje1979
pi_101137245
De dorpsoudste willde zijn stem pas om 18:59 toegevoegd hebben.

honkeytonk (11) Lutte, Bartjebart, TV, 08gnot., PS, tombo, Lynda, CLX, rave, dopsoudste
08gnoT. (13) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, gewoonfaye, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17, Its-Jojo-4you Trevland
Its-Jojo-4you (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera,
Naatje (1) timmmmm
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:59:12 #227
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137246
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Kan het nog?

#unvote 08gnot

#vote HT
Nog net
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:59:35 #228
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137258
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef Trevland het volgende:

[..]

Nog net
fuckyeah *O*
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:59:38 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137263
Het wordt nog spannend, ik zet m'n schoffel nog maar even neer
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:00:06 #230
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137285
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

fuckyeah *O*
Moet je het nog wel aanpassen ;)
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 19:00:23 #231
169210 liesje1979
pi_101137296
Dan is het 12-12 maar 08gnoT had eerder 12?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:00:43 #232
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137313
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dan is het 12-12 maar 08gnoT had eerder 12?
Klopt want die gaat terug van 13
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:00:44 #233
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137314
Eigenlijk vertrouw ik zowel HT als 08gnoT. niet, maar dat terzijde, ik denk toch dat HT het zeker is en bij 08gnoT twijfel ik
Anonimity is a bliss
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 19:01:29 #234
169210 liesje1979
pi_101137347
Dus 08gnoT toch? Dat ik niet de verkeerde doe?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:01:34 #235
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137349
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Eigenlijk vertrouw ik zowel HT als 08gnoT. niet, maar dat terzijde, ik denk toch dat HT het zeker is en bij 08gnoT twijfel ik
Dan zouden we niet op elkaar stemmen maar op jojo of zo :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:02:05 #236
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dan zouden we niet op elkaar stemmen maar op jojo of zo :')
Toen ik maffia was, stemde ook alle maffia op mij ;(
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:02:31 #237
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137384
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dus 08gnoT toch? Dat ik niet de verkeerde doe?
Ja ik had er eerst 13, toen 12 dus ik was eerst helaas. Tenzij optellende stemmen vóór aftrekkende gaan? :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:03:06 #238
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137402
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:02 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja ik had er eerst 13, toen 12 dus ik was eerst helaas. Tenzij optellende stemmen vóór aftrekkende gaan? :D
En ik wou je nog wel redden ;(
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:03:28 #239
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137419
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dan zouden we niet op elkaar stemmen maar op jojo of zo :')
Waarom niet, juist als het te duidelijk is kan je het juist zo je weer indekken
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:03:28 #240
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137421
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

En ik wou je nog wel redden ;(
Dank je :*
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:03:29 #241
334341 Breezerslet17
Since 1862
pi_101137422
Tong had al 12, HT 11.
Flaming hot
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:04:09 #242
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137445
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tong had al 12, HT 11.
mijn stem ging naar HT
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:04:17 #243
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137457
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:03 schreef Trevland het volgende:

[..]

Waarom niet, juist als het te duidelijk is kan je het juist zo je weer indekken
Goed punt, al vind ik jojo ook duidelijk
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 19:04:35 #244
169210 liesje1979
pi_101137470

De schijnsaamhorigheid die het dorp gister nog voelde, was na de moorden van afgelopen nacht als sneeuw voor de zon verdwenen. Er waren onschuldige mensen vermoord en het hele dorp ademde wraak. Sommige bewoners zochten naar aanwijzingen bij de moorden, anderen vonden dit niet nodig, hun gevoel (of duim) vertelde hun wel wie de daders waren. Daar hadden ze echt geen hints voor nodig. Al snel ontstond er een mooi lijstje verdachten, hieruit werd een keuze gemaakt, bloed wilden ze zien! Ze verzamelden zich voor het huis van 08gnoT. en riepen dat ze naar buiten moest komen. 08gnoT. had de bui al zien aankomen en met tranen in haar ogen sprak ze het dorp nog eenmaal toe. Ik was het niet, ik zweer het jullie, ik ben onschuldig! Her en der begonnen er wat mensen te lachen en al snel kregen ze het hele dorp mee. Mensen sloegen zich op hun knieën, of plasten bijna in hun broek terwijl 08gnoT. steeds harder riep: “Ik kom nog wraak nemen hoor, voor deze domme fout!”. Het hielp allemaal niets meer en onder luid gejuich van het dorp werd ze stevig aan haar voordeur vastgespijkerd. Daarna werd het hele huis overgoten met een brandbaar goedje en werd de boel in de fik gestoken. Iemand deelde marshmallows uit en het werd een gezellige boel rond het vuur. Het dorp was blij, dit hadden ze goed aangepakt, de saamhorigheid leek weer terug. 08gnoT. (Zombie) zou hier echter nooit meer iets van meekrijgen.

Ook de voodooheks was op het feest aanwezig. Ze deed haar best om blij mee te doen, maar was eigenlijk een beetje zuur. Haar vloek had deze dag niet het gewenste effect gehad en ze was alweer aan het nadenken over haar volgende vloek.

Nachtrollen jullie kunnen pm'en.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:04:54 #245
334341 Breezerslet17
Since 1862
pi_101137488
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

mijn stem ging naar HT
Jij was de 12e stem, dus tong had eerder 12 ;)
Flaming hot
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:05:29 #246
334341 Breezerslet17
Since 1862
pi_101137514
Nouja, zombies zijn ook kut :')
Flaming hot
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:05:33 #247
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137517
Wut, zombie?!
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:05:42 #248
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101137525
;( zoveel hints en dan geen maffia

mijn excuses 08gnoT.
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:05:51 #249
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101137540
Das wel jammer, zorg maar voor een goede wraak 08gnoT
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:06:35 #250
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137566
Zei ik het niet
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:06:36 #251
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101137568
wanneer word de zombiekill bekend gemaakt?
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:06:38 #252
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101137572
Ik wist het wel!
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:06:39 #253
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101137574
whut :X
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:08:13 #254
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101137644
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:06 schreef tdrone het volgende:
wanneer word de zombiekill bekend gemaakt?
A.s.a.p. :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:09:09 #255
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137690
Ik heb m'n kill al gestuurd naar de SL. Nu kan ik rusten in vrede
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:09:32 #256
343943 AlbinoBambi
pi_101137713
Sorry mevrouw de zombie!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:10:13 #257
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101137735
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sorry mevrouw de zombie!
Ik voel me levendiger dan ooit, maar dat zal bij de rol horen
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:11:34 #258
334341 Breezerslet17
Since 1862
pi_101137801
Nou, nu moet ik dood zeker ;(
Flaming hot
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:11:50 #259
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101137814
Het spijt mij trouwens, 08gnoT. ;(
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:12:12 #260
146826 Bartjebart
pi_101137823
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het spijt mij trouwens, 08gnoT. ;(
Tuurlijk :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:13:08 #261
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101137866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
Wat nou? :'(
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:15:45 #262
116459 gomi
Gone
pi_101137972
wtf -O-
ik twijfel;de echt tussen honkey, tong en yoyo
maar tong leek me de de meest waarschijnlijke.

hoop dat tong er iig een mee kan nemen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:16:21 #263
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101138004
En hopelijk niet dezelfde als de andere nachtrollen
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:17:04 #264
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101138038
ik geloofde dat gnot onschuldig was. En allestyfus wat is dat een irritante username :+
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:17:44 #265
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101138055
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik geloofde dat gnot onschuldig was. En allestyfus wat is dat een irritante username :+
Zonder punt was al bezet
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 19:17:47 #266
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101138057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja die kwam dubbelhard aan Etcie :P


Ik hou met niemand rekening tijdens Maffia :7

:P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:22:12 #267
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101138242
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:17 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zonder punt was al bezet
het hele omgekeerde business business
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 19:23:39 #268
169210 liesje1979
pi_101138305


Dag 2 deel 2.

Hier en daar smeulde het afgebrande huis van 08gnoT nog een beetje na. Het dorp had het niet nodig gevonden om de boel te blussen. Plotseling leek er beweging te komen in de resten, eerst kwam er een hand omhoog, toen nog één en vervolgens het zwartgebrande hoofd van 08gnoT. Langzaam kleuterde de zombie uit de as omhoog. Ze was vastbesloten, wraak zou ze nemen en ze had al een goed idee op wie. Rechtstreeks liep ze naar het huis van Its-Jojo-4you, als zij ging, ging hij maar mee. De achterdeur stond open dus kon ze meteen doorlopen en binnen trof ze de slapende Its-Jojo-4you op de bank aan. Ja, daar word je moe van zeker?, Onschuldige mensen vermoorden? Mompelde ze terwijl ze hem voorzichtig aan de bank vastbond. Pas toen ze met de dunschiller het eerste plakje van de arm van Its-Jojo-4you sneed werd hij wakker. Te laat. Plakje, na plakje huid verdween van zijn lichaam en kwam op een grote stapel. Wat doe je? Riep hij boos, maar de zombie hoorde het niet eens, zo genoot ze van deze daad. Hier kan ook nog best een beetje af, dacht ze toen ze het inmiddels compleet ontvelde arm van Its-Jojo-4you vastpakte. En zo ging ze door tot er weinig meer af te halen viel. Its-Jojo-4you (Spion) overleed door bloedverlies. Tevreden ging 08gnoT tussen de berg huidschaafsels liggen en blies toen definitief haar laatste adem uit.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:24:49 #269
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_101138351
aaaargh, heb ik het toch niet overleefd _O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:24:53 #270
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101138355
good job ^O^

maar dan leidden de hints dus ook niet naar hem. Which leaves us with the last suspect; HT. Like I said.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:25:15 #271
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101138377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
good job ^O^

maar dan leidden de hints dus ook niet naar hem. Which leaves us with the last suspect; HT. Like I said.
en de moorden straks..
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:25:22 #272
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_101138381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
good job ^O^

maar dan leidden de hints dus ook niet naar hem. Which leaves us with the last suspect; HT. Like I said.
klopt :)

en dat wist ik......
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:25:56 #273
89501 lynda
pi_101138403
_O- _O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:25:59 #274
146826 Bartjebart
pi_101138404
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]
En als dode mag je niet meer mee posten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:26:22 #275
-1 #ANONIEM
pi_101138421
Wat de neuk... _O- !

Dus het was toch HT die het heeft gedaan :o

En de spion er ook al uit :')
Wat een heerlijk spel dit :D
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:26:30 #276
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101138428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]
wat jojo zei
sssst sssst dat mag je niet zeggen ssst edit het snel :o :o
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:26:33 #277
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_101138432
jawel hoor ;)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:26:51 #278
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101138448
Mooie kill Tong ^O^
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:28:00 #279
146826 Bartjebart
pi_101138502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

sssst sssst dat mag je niet zeggen ssst edit het snel :o :o
Dan moet jij je quote ff weghalen ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 19:28:06 #280
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101138509
Damn it, ik snel even kijken op wie Jojo gestemd heeft, is dat op omgekeerdeTong80 :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 19:28:38 #281
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101138527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

sssst sssst dat mag je niet zeggen ssst edit het snel :o :o
Hoezo mag hij dat niet posten :') Hij wist wie de maffia waren en wie niet, dat staat in z'n rolomschrijving :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:28:53 #282
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101138539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel hoor ;)
:N :X
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:29:15 #283
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101138558
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Hoezo mag hij dat niet posten :') Hij wist wie de maffia waren en wie niet, dat staat in z'n rolomschrijving :P
hij mag niet zeggen dat hij wist dat HT maffia was en dat wat ik zei waar was
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:29:41 #284
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_101138576
Ik zal alleen netje mijn mond dichthouden om mijn vrienden van maffia niet in de problemen te brengen _O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:29:57 #285
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_101138587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

hij mag niet zeggen dat hij wist dat HT maffia was en dat wat ik zei waar was
dat zei ik niet, dat klopt slaat niet op HT maar op de eerste verwijzing van PS dat de hints niet naar mij verwezen.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:30:42 #286
89501 lynda
pi_101138621
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zal alleen netje mijn mond dichthouden om mijn vrienden van maffia niet in de problemen te brengen _O-
Gewoon mond houden omdat het moet O-)
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 19:30:42 #287
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101138624
Oh well: geen spelinhoudelijke dingen meer posten, en je mag hier posten :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:32:13 #288
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101138699
tot over 2,5 uur :W
Wat doe ik hier?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:34:05 #289
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101138771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef tdrone het volgende:
tot over 2,5 uur :W
Jij gaat naar een maffiameet :o
  One tough cookie woensdag 24 augustus 2011 @ 19:37:49 #290
169210 liesje1979
pi_101138917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel hoor ;)
Nee niet! Flauw en niet netjes.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:38:52 #291
103111 Its-Jojo-4you
gone fishin'
pi_101138965
quote:
18s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee niet! Flauw en niet netjes.
lees mijn post verderop nou, dat bedoelde ik niet.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:39:36 #292
272216 gewoonfaye
DramaKreng
pi_101138990
Mijn god, 2 dode op de dag, 0 maffia. :')
Anonimity is a bliss
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:41:01 #293
324367 Maarten-Pieter
.
pi_101139036
Zullen we nu een aantal rollen wisselen ivm het verraden van Honkey?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:47:36 #294
146826 Bartjebart
pi_101139249
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn god, 2 dode op de dag, 0 maffia. :')
Eh... Jojo was spion he. Dus dat is totaal geen slechte zet van 08gnoT.!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:47:36 #295
-1 #ANONIEM
pi_101139250
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn god, 2 dode op de dag, 0 maffia. :')
Het is triest gesteld met mijn buren hier!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:48:29 #296
146826 Bartjebart
pi_101139280
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zullen we nu een aantal rollen wisselen ivm het verraden van Honkey?
Huh? :')

Zullen we dat aan de SL's overlaten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:49:24 #297
89501 lynda
pi_101139301
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zullen we nu een aantal rollen wisselen ivm het verraden van Honkey?
Wissel jij met IJsdraakje?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:49:54 #298
146826 Bartjebart
pi_101139325
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:49 schreef lynda het volgende:

[..]

Wissel jij met IJsdraakje?
Oh of met gnoT! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:50:07 #299
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_101139329
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh... Jojo was spion he. Dus dat is totaal geen slechte zet van 08gnoT.!
Nou idd _O-
En het is toch best lang wachten elke dag, van 19 tot 22 :') Kan er geen 21 van gemaakt worden? :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:50:25 #300
89501 lynda
pi_101139342
Geef de spelleiders ook wat tijd :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:51:59 #301
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_101139386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:50 schreef lynda het volgende:
Geef de spelleiders ook wat tijd :P
Dat is toch alleen maar gunstig voor de spelleiders juist! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')