quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:35 schreef Tchock het volgende:
Vuilniszak er strak omheen wikkelen en aftapen met duct-tape. Dan een schietgebedje doen dat er geen water doorheen komt
Scheermesje en scheren een idee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Duc tape eraf halen is nogal pijnlijk
met haartjes enzo
Wees een man*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
met haartjes enzo
Waren de washandjes en shampoo kapot ofzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lig nu in bed met deodorant spray![]()
![]()
Morgenochtend nog maar eens ruiken
Als je vandaag geen marathon hebt gelopen of de hele dag stenen hebt zitten sjouwen zal het wel meevallen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
vieeeeeeees. Meisjes mogen niet vies zijn jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Vieze meisjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
vieeeeeeees. Meisjes mogen niet vies zijn ja
Gewoon douchen, natte pleister verwijderen, goed droogmaken, nieuwe pleister erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe doen jullie dat
Ja TS is vanmorgen geopereerd aan zijn linker bovenbeen en heeft nu drie hechtingen en die mogen er pas over 10 dagen uit.
Alleen de wond die nu afgepleisterd is mag niet nat worden
Hoe doe ik dat nu met onder de douche gaan, bad heb ik ook maar lijkt me uitgesloten
Aangezien niet wil stinken en geenzustertje thuis heeft is er dus nu een probleem
Wat te doen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
met haartjes enzo
Ik zou dit advies onmiddellijk opvolgen TS.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gewoon douchen, natte pleister verwijderen, goed droogmaken, nieuwe pleister erop.
Niet moeilijk doen.
Dergelijke 'instructies' zijn richtlijnen, geen verordeningen, met maar 3 hechtingen is het maar een klein wondje, moet je verder niet moeilijk over doen.
Aftapen, zakken, washandjes, seal folie etc etc etc... ->
Belangrijkste is dat je de wond goed droog maakt na het douchen.
Ik zou er wel voor zorgen geen zeep in de buurt te laten komen, dat kan nogal pijnlijk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |