quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:35 schreef Tchock het volgende:
Vuilniszak er strak omheen wikkelen en aftapen met duct-tape. Dan een schietgebedje doen dat er geen water doorheen komt
Scheermesje en scheren een idee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Duc tape eraf halen is nogal pijnlijk
met haartjes enzo
Wees een man*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
met haartjes enzo
Waren de washandjes en shampoo kapot ofzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lig nu in bed met deodorant spray![]()
![]()
Morgenochtend nog maar eens ruiken
Als je vandaag geen marathon hebt gelopen of de hele dag stenen hebt zitten sjouwen zal het wel meevallen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
vieeeeeeees. Meisjes mogen niet vies zijn jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Vieze meisjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
vieeeeeeees. Meisjes mogen niet vies zijn ja
Gewoon douchen, natte pleister verwijderen, goed droogmaken, nieuwe pleister erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe doen jullie dat
Ja TS is vanmorgen geopereerd aan zijn linker bovenbeen en heeft nu drie hechtingen en die mogen er pas over 10 dagen uit.
Alleen de wond die nu afgepleisterd is mag niet nat worden
Hoe doe ik dat nu met onder de douche gaan, bad heb ik ook maar lijkt me uitgesloten
Aangezien niet wil stinken en geenzustertje thuis heeft is er dus nu een probleem
Wat te doen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
met haartjes enzo
Ik zou dit advies onmiddellijk opvolgen TS.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gewoon douchen, natte pleister verwijderen, goed droogmaken, nieuwe pleister erop.
Niet moeilijk doen.
Dergelijke 'instructies' zijn richtlijnen, geen verordeningen, met maar 3 hechtingen is het maar een klein wondje, moet je verder niet moeilijk over doen.
Aftapen, zakken, washandjes, seal folie etc etc etc... ->
Belangrijkste is dat je de wond goed droog maakt na het douchen.
Ik zou er wel voor zorgen geen zeep in de buurt te laten komen, dat kan nogal pijnlijk zijn
Zo'n ding werkt inderdaad het bestequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:07 schreef 08gnoT. het volgende:
In bad met je been over de rand.
Ik had trouwens een vacuumzak die ik erover kon trekken, volgens mij bij de apotheek besteld. Dat sluit iets beter af dan een vuilniszak.
Edit: Zoiets http://www.voshealthshop.(...)p.nl/N_grp_32-1.html
TS is een fokker en die komt niet buiten, veels te engquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:36 schreef Rebbedebje het volgende:
En als TS nou naar buiten gaat en het begint te hozen?!
Oh ja, vergetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
TS is een fokker en die komt niet buiten, veels te eng![]()
Lekker toch met dit weer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef Serene het volgende:
Ik loop inderdaad ook altijd naakt buiten.
Ik zou hier toch maar mee uitkijken. Niet om TS bang te maken hoor, maar een vriend van me had ook een keer iets vergelijkbaars na een lichte knie-operatie. Waren ook maar 4 hechtingen, flinke pleister erop en inderdaad ook het advies om het niet nat te laten worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gewoon douchen, natte pleister verwijderen, goed droogmaken, nieuwe pleister erop.
Niet moeilijk doen.
Dergelijke 'instructies' zijn richtlijnen, geen verordeningen, met maar 3 hechtingen is het maar een klein wondje, moet je verder niet moeilijk over doen.
Aftapen, zakken, washandjes, seal folie etc etc etc... ->
Belangrijkste is dat je de wond goed droog maakt na het douchen.
Ik zou er wel voor zorgen geen zeep in de buurt te laten komen, dat kan nogal pijnlijk zijn
Zo'n ding moet je hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:07 schreef 08gnoT. het volgende:
In bad met je been over de rand.
Ik had trouwens een vacuumzak die ik erover kon trekken, volgens mij bij de apotheek besteld. Dat sluit iets beter af dan een vuilniszak.
Edit: Zoiets http://www.voshealthshop.(...)p.nl/N_grp_32-1.html
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou hier toch maar mee uitkijken. Niet om TS bang te maken hoor, maar een vriend van me had ook een keer iets vergelijkbaars na een lichte knie-operatie. Waren ook maar 4 hechtingen, flinke pleister erop en inderdaad ook het advies om het niet nat te laten worden.
Die maat van mij dacht ookdus pleister er af en douchen maar. Na enkele dagen merkte hij op dat zijn knie wat dikker werd. Niets mee gedaan natuurlijk, maar weer een paar dagen later werd het ook nog pijnlijk. Op een gegeven moment werd echter zijn onderbeen onnatuurlijk zwart, en ging hij toch maar terug naar het ziekenhuis. Gelukkig was hij nog net op tijd, anders hadden ze zijn been vanaf de heup moeten amputeren, nu was het slechts tot de knie.
Maar ook daarna bleef hij last houden. Volgens de dokter kwam het doordat er kalk van het water in de wond was achtergebleven, en dat was gaan zweren. Echter was er ook veel littekenweefsel gaan groeien, en doordat die kalk uit het water daarmee ging reageren werd dat weefsel omgezet in stamcellen. Vier weken na de amputatie leek er onder het verband iets te groeien, toen ze in het ziekenhuis het verband eraf haalden, bleken de stamcellen een penis te hebben gevormd, precies op de stomp waar het onderbeen was afgezet. Maar die maat van me vond het zonde om die ook te amputeren, dus sinds die tijd heeft hij daar een penis hangen. Mooie is dat die penis gewoon blijft groeien. Nu, jaren later is die penis zo groot geworden dat hij er op kan lopen, dus in principe kan je niet meer zien dat hij een onderbeen mist. Alleen als hij in korte broek loopt kan je het zien.
Maar goed, om je bovenstaande ellende te besparen zou ik maar gewoon zorgen dat je het niet nat maakt.
Ik zat dit echt zo heel serieus aan het lezen, en pas bij de zin "Alleen als hij in korte broek loopt kan je het zien" dacht ik: dit klopt nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou hier toch maar mee uitkijken. Niet om TS bang te maken hoor, maar een vriend van me had ook een keer iets vergelijkbaars na een lichte knie-operatie. Waren ook maar 4 hechtingen, flinke pleister erop en inderdaad ook het advies om het niet nat te laten worden.
Die maat van mij dacht ookdus pleister er af en douchen maar. Na enkele dagen merkte hij op dat zijn knie wat dikker werd. Niets mee gedaan natuurlijk, maar weer een paar dagen later werd het ook nog pijnlijk. Op een gegeven moment werd echter zijn onderbeen onnatuurlijk zwart, en ging hij toch maar terug naar het ziekenhuis. Gelukkig was hij nog net op tijd, anders hadden ze zijn been vanaf de heup moeten amputeren, nu was het slechts tot de knie.
Maar ook daarna bleef hij last houden. Volgens de dokter kwam het doordat er kalk van het water in de wond was achtergebleven, en dat was gaan zweren. Echter was er ook veel littekenweefsel gaan groeien, en doordat die kalk uit het water daarmee ging reageren werd dat weefsel omgezet in stamcellen. Vier weken na de amputatie leek er onder het verband iets te groeien, toen ze in het ziekenhuis het verband eraf haalden, bleken de stamcellen een penis te hebben gevormd, precies op de stomp waar het onderbeen was afgezet. Maar die maat van me vond het zonde om die ook te amputeren, dus sinds die tijd heeft hij daar een penis hangen. Mooie is dat die penis gewoon blijft groeien. Nu, jaren later is die penis zo groot geworden dat hij er op kan lopen, dus in principe kan je niet meer zien dat hij een onderbeen mist. Alleen als hij in korte broek loopt kan je het zien.
Maar goed, om je bovenstaande ellende te besparen zou ik maar gewoon zorgen dat je het niet nat maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |