neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Premium_Quality het volgende:
Maar jullie hebben dus geen seks gehad of gezoend?
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.
Ja, laatste week wat vaker met zijn tweeën. Eerste week veel met familie erbij. Zoiezo wel elke dag van 's ochtends tot 's avonds gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.
Ok, ik neigde zelf ook naar geen reddingsmailquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef hmmmz het volgende:
Ik zou er niet nog een reddingsmail achteraan proberen te sturen.Gewoon ff wachten
Misschien vindt ze het wel schattig![]()
zo niet, care, dan zie je d'r toch nooit meer
Nee, ik dacht ik vraag het even, omdat er al eerder gevraagd werd of jullie iets meer hadden gedaan. Toch respect dat je je zo hebt weten in te houden. Het was mij in ieder geval niet geluktquote:
Afwachten en vraagtekens bij de afstand inderdaad. Met een reddingsmail ga je echt geen kans meer maken, een die er nu wel nog een beetje is. Je hebt gezegd wat je gevoelens zijn en nu hopen dat het voor haar hetzelfde is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Thornado het volgende:
Gewoon afwachten.
Wel zou ik serieus vraagtekens zetten bij zo'n lange afstandsrelatie.
quote:[..]
Dicht tegen elkaar aanlopen, heb haar een keer getroost waarbij ze haar hoofd me schouder legde en een omhelzing bij het vertrek
[..]
Sorry, maar ik voel me er niet goed bij om dat hier te posten. Dit vertellen vind ik al lastig. Sorry, maar bedankt dat je wil helpen.quote:
Ach, over 10 jaar lach je er hartelijk om dat je dit ooit hebt geschrevenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Onder andere: "Ik mis je heel veel nu je zo ver weg bent."
Omdat het goed is gekomen of juist niet, hehe...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ach, over 10 jaar lach je er hartelijk om dat je dit ooit hebt geschreven
idd...dat laat ik in het middenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Omdat het goed is gekomen of juist niet, hehe...
Alsof fokkers weten wat zoenen en seks zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef WurM het volgende:
Geen e-mail er achteraan sturen. Dan lijk je alleen maar wanhopiger en onzekerder.
Verder: /care @ alle reacties over zoenen en seks. Juist FOK!kers zouden moeten weten dat zoiets voor sommige mensen nieuw, onwennig en eng is.
My god, je hebt niet eens gezoend met haar. Je bent desperate, ik zou echt gillend weghollen. Geen reddingsmail is mijn advies.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |