neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Premium_Quality het volgende:
Maar jullie hebben dus geen seks gehad of gezoend?
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.
Ja, laatste week wat vaker met zijn tweeën. Eerste week veel met familie erbij. Zoiezo wel elke dag van 's ochtends tot 's avonds gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je bent er veertien dagen mee samen geweest.
Ok, ik neigde zelf ook naar geen reddingsmailquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:30 schreef hmmmz het volgende:
Ik zou er niet nog een reddingsmail achteraan proberen te sturen.Gewoon ff wachten
Misschien vindt ze het wel schattig![]()
zo niet, care, dan zie je d'r toch nooit meer
Nee, ik dacht ik vraag het even, omdat er al eerder gevraagd werd of jullie iets meer hadden gedaan. Toch respect dat je je zo hebt weten in te houden. Het was mij in ieder geval niet geluktquote:
Afwachten en vraagtekens bij de afstand inderdaad. Met een reddingsmail ga je echt geen kans meer maken, een die er nu wel nog een beetje is. Je hebt gezegd wat je gevoelens zijn en nu hopen dat het voor haar hetzelfde is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Thornado het volgende:
Gewoon afwachten.
Wel zou ik serieus vraagtekens zetten bij zo'n lange afstandsrelatie.
quote:[..]
Dicht tegen elkaar aanlopen, heb haar een keer getroost waarbij ze haar hoofd me schouder legde en een omhelzing bij het vertrek
[..]
Sorry, maar ik voel me er niet goed bij om dat hier te posten. Dit vertellen vind ik al lastig. Sorry, maar bedankt dat je wil helpen.quote:
Ach, over 10 jaar lach je er hartelijk om dat je dit ooit hebt geschrevenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Onder andere: "Ik mis je heel veel nu je zo ver weg bent."
Omdat het goed is gekomen of juist niet, hehe...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ach, over 10 jaar lach je er hartelijk om dat je dit ooit hebt geschreven
idd...dat laat ik in het middenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Omdat het goed is gekomen of juist niet, hehe...
Alsof fokkers weten wat zoenen en seks zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef WurM het volgende:
Geen e-mail er achteraan sturen. Dan lijk je alleen maar wanhopiger en onzekerder.
Verder: /care @ alle reacties over zoenen en seks. Juist FOK!kers zouden moeten weten dat zoiets voor sommige mensen nieuw, onwennig en eng is.
My god, je hebt niet eens gezoend met haar. Je bent desperate, ik zou echt gillend weghollen. Geen reddingsmail is mijn advies.quote:
Wel om haar daarna te missenquote:
Lachen is weer vergaan... Wat jij zegt, ben ik dus idd bang voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
My god, je hebt niet eens gezoend met haar. Je bent desperate, ik zou echt gillend weghollen. Geen reddingsmail is mijn advies.
Ik zeg nergens dat het gek is. Ze heeft slechts haar hoofd op je schouder gelegd en je geknuffeld. Hierdoor komt het bij mij niet over als iemand die net zo hoteldebotel op jou is als jij op haar.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ik vraag het even, omdat er al eerder gevraagd werd of jullie iets meer hadden gedaan. Toch respect dat je je zo hebt weten in te houden.
quote:Het was mij in ieder geval niet gelukt.
Maar ik heb het dus verknald volgens jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel om haar daarna te missenen dat ook nog eens in een mailtje te zetten, samen met de melding dat je genoten hebt van elk moment samen, alsof het ook maar iets voorstelde.
Bij mij had je het zeker verknald. Maar ik ben haar niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Maar ik heb het dus verknald volgens jou?
Ok. Jij denkt ook dat ik het verknald heb?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
'Kwaad' is al geschied. Niet een mail erachteraan sturen dat je het niet op die manier meende, dat doet het alleen maar extra klungelig lijken. Gewoon afwachten dus. En voortaan geen mails schrijven als je emotioneel bent, of het nou verdriet is of boosheid.
Hangt af van het meisje. Je komt wel een beetje desperate over ja. Maar als zij het ook zo voelt hoeft het niet erg te zijn. Is haar gevoel voor jou niet zo heftig, ook aangezien jullie niet eens gezoend hebben of zo, dan heb je het hoogstwaarschijnlijk verknald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:18 schreef Fisscher het volgende:
[..]
Ok. Jij denkt ook dat ik het verknald heb?
True, het is geen ramp, als zij je gevoelens beantwoordt, dan zal ze alleen maar enorm blij zijn. Maar afgaande op een hoofd op je schouders en dicht tegen elkaar lopen zijn evengoed vriendschappelijk te interpreteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van het meisje. Je komt wel een beetje desperate over ja. Maar als zij het ook zo voelt hoeft het niet erg te zijn. Is haar gevoel voor jou niet zo heftig, ook aangezien jullie niet eens gezoend hebben of zo, dan heb je het hoogstwaarschijnlijk verknald.
Mooi, fijn, leuk, lief, hartverwarmend, aantrekkelijk, want open, direkt en oprecht. Werkelijk niks mis mee. Je daarvoor schamen en terughoudend zijn uit angst voor reactie, zou ik sneller onaantrekkelijk vinden.quote:Nu heb ik haar een email geschreven nadat ze vertrok met hierin dat ik graag nu in Amerika zou willen zijn, tot tweemaal toe dat ik haar erg mis en dat ik genoten heb van elk moment dat we met elkaar optrokken.
Heel erg bedankt voor je lieve reactie. Dat zal ik zeker proberen te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef Galene het volgende:
[..]
Mooi, fijn, leuk, lief, hartverwarmend, aantrekkelijk, want open, direkt en oprecht. Werkelijk niks mis mee. Je daarvoor schamen en terughoudend zijn uit angst voor reactie, zou ik sneller onaantrekkelijk vinden.
Ze heeft een week geen internet dus wacht lekker af. In de tussentijd:
Relax en sta gewoon voor wat je voelt met een smile on your face en enjoy yourself.
Trek je niks aan van alle lullige reacties. Deze hierboven kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef Galene het volgende:
[..]
Mooi, fijn, leuk, lief, hartverwarmend, aantrekkelijk, want open, direkt en oprecht. Werkelijk niks mis mee. Je daarvoor schamen en terughoudend zijn uit angst voor reactie, zou ik sneller onaantrekkelijk vinden.
Ze heeft een week geen internet dus wacht lekker af. In de tussentijd:
Relax en sta gewoon voor wat je voelt met een smile on your face en enjoy yourself.
Oh, wat heerlijk optimistisch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Trek je niks aan van alle lullige reacties. Deze hierboven klopt
Ze zal je mail hoogstwaarschijnlijk superlief vinden. Jullie zijn geen pubers meer.
Dus als ze jouw gevoelens niet kan beantwoorden zal ze hier netjes mee omgaan
De meeste reacties die ik gelezen heb, waren gewoon een eerlijk antwoord. Wat is daar lullig aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Trek je niks aan van alle lullige reacties. Deze hierboven klopt
Ze zal je mail hoogstwaarschijnlijk superlief vinden. Jullie zijn geen pubers meer.
Dus als ze jouw gevoelens niet kan beantwoorden zal ze hier netjes mee omgaan
Zou je niet denken dat het een beetje laf is om twee weken lang niks te doen en dan opeens alles in een mail te typen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De meeste reacties die ik gelezen heb, waren gewoon een eerlijk antwoord. Wat is daar lullig aan?
Ik zou in elk geval de kriebels van zo'n mail krijgen als er niets meer gebeurd was dan naast elkaar lopen en een hoofd op een schouder. Maar zoals ook gezegd; ligt aan 't meisje in kwestie. Afwachten en géén "herstel"mail erachteraan sturen.
Hm laf? Nee geloof 't niet. Ik zou er op zijn minst wel erg van opkijken en misschien denken dat hij dan wel heel verlegen moet zijn. Ofzo. Maar leuk of schattig zou ik 't niet vinden. Hooguit vleiend, maar daar heeft TS weinig aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat het een beetje laf is om twee weken lang niks te doen en dan opeens alles in een mail te typen?
Het lijkt me nogal zuur, stel dat ze hetzelfde denkt als TS en dan komt hij er nu pas mee aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm laf? Nee geloof 't niet. Ik zou er op zijn minst wel erg van opkijken en misschien denken dat hij dan wel heel verlegen moet zijn. Ofzo. Maar leuk of schattig zou ik 't niet vinden. Hooguit vleiend, maar daar heeft TS weinig aan.
Als ze hetzelfde denkt is ze al net zo'n doos. Had ze zelf wat moeten zeggen. Ze zijn geen 14 meer hoor. Althans, ik ga ervan uit dat ze van dezelfde leeftijd als TS is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal zuur, stel dat ze hetzelfde denkt als TS en dan komt hij er nu pas mee aan.
Ik ben eerder een beetje verbaasd dat TS er niet gewoon voor gegaan was. Ik denk dat wanneer hij die inhoud van dat mailtje in haar gezicht had gezegd dat hij had laten zien dat hij ballen heeft. En het heeft sowieso meer impact dan een mailtje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als ze hetzelfde denkt is ze al net zo'n doos. Had ze zelf wat moeten zeggen. Ze zijn geen 14 meer hoor. Althans, ik ga ervan uit dat ze van dezelfde leeftijd als TS is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |