Bel het normale nummer van de helpdesk van je provider? Dat je geen omgevingsgeluid hoort lijkt me niet zo bijzonder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef electrocrash het volgende:
Is het normaal dat als je bijv. een telefoon met abbo hebt, en dat je word gesmst met waarschuwing dat je bijna 1000 euro hebt verbruikt. en dat als je naar het nummer dat word vermeld in de sms belt GELIJK word doorverbonden met een medewerker zonder een menu te volgen? En als je ook geeneens andere mensen hoort door het gesprek, want normaal als je met providers belt en iemand daar aan de lijn krijgt hoor je in de achtergrond vaak mensen doorheen praten omdat ze vaak met ze alle in zo een callcenter zitten. Als je het telefoonnummer opzoekt of op de provider site bekijkt kun je dat nummer daar niet vinden//
Moet je zo een sms geloven of juist niet? H
Normaal als je dit soort nummers belt hoor je een keuzemenu te krijgen en natuurlijk wachttijd, wat bij het nummer wat in het smsbericht stond vermeld niet zo was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bel het normale nummer van de helpdesk van je provider? Dat je geen omgevingsgeluid hoort lijkt me niet zo bijzonder.
het zou zomaar kunnen zijn dat je via dat smsje naar een nummer belt waar gewoon een tarief op zit van 2 euro per minuut ofzo... niet bellen. Gewoon naar je provider bellen of op de site van je provider kijken naar je tegoedquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:50 schreef electrocrash het volgende:
Is het normaal dat als je bijv. een telefoon met abbo hebt, en dat je word gesmst met waarschuwing dat je bijna 1000 euro hebt verbruikt. en dat als je naar het nummer dat word vermeld in de sms belt GELIJK word doorverbonden met een medewerker zonder een menu te volgen? En als je ook geeneens andere mensen hoort door het gesprek, want normaal als je met providers belt en iemand daar aan de lijn krijgt hoor je in de achtergrond vaak mensen doorheen praten omdat ze vaak met ze alle in zo een callcenter zitten. Als je het telefoonnummer opzoekt of op de provider site bekijkt kun je dat nummer daar niet vinden//
Moet je zo een sms geloven of juist niet? H
Tsja, dat is wat minder gebruikelijk, maar het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ze een speciaal nummer hebben voor dit soort gevallen. Dat is technisch prima mogelijk. Nogmaals, via het algemene nummer weet je zeker dat je goed zit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Normaal als je dit soort nummers belt hoor je een keuzemenu te krijgen en natuurlijk wachttijd, wat bij het nummer wat in het smsbericht stond vermeld niet zo was.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef electrocrash het volgende:
1000 euro is gewoon ontiegelijk veel 250e per week
Bellen ze altijd om te waarschuwen dat je in de 500-800 euro zit over je bundel heen bent betergezegt? bij zakelijk en prive?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het kan een scam zijn dat jij een nummer moet bellen die 'normaal' lijkt, maar uiteindelijk betaal je grof grof geld voor het bellen naar dat nummer dat in de zakken van een ander terecht komt. Die hopen juist op dit soort reacties.
Btw ik heb wel wat ervaring met veel bellende personen (zakelijk) en ik ben altijd gebeld door de provider zelf om te waarschuwen. Volgens mij gebeurt dit ook particulier.
Ik weet niet wat de grens is en ik weet niet 100% zeker of het bij particulier ook zo is. En hangt ws ook van de provider af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:11 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Bellen ze altijd om te waarschuwen dat je in de 500-800 euro zit over je bundel heen bent betergezegt? bij zakelijk en prive?
Daarom, bellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:12 schreef electrocrash het volgende:
Via zo een sms waar je je bundel kan checken hoeveel je data nog overhoud stond er nog wat over, dus het is raar dat ze met zo een sms komen.
Dit dus.quote:
Want iedereen moet minimaal zo 'slim' zijn als jij? Of ben jij ook zo'n 'foutje'?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:33 schreef Joran-Joran het volgende:
Sommige mensen zouden echt geen kinderen mogen maken... als het aan mij lag
Het is wel zo dat TS gewoon compleet voorbij gaat aan de vragen die gesteld worden en de opmerkingen die gemaakt worden, een bijzonder frustrerende gang van zaken. Als hij hulp wil vind ik het niet te veel gevraagd om wat simpele vragen beantwoord te krijgen als;quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Want iedereen moet minimaal zo 'slim' zijn als jij? Of ben jij ook zo'n 'foutje'?
TS krijgt een sms, wordt achterdochtig en stelt hier voor de zekerheid de vraag of dit wel in orde is.
En dan kom jij met zo'n bijzonder 'intelligente' opmerking... Sjonge, daar is TS echt mee geholpen, zeg. Bravo.
Als je graag wil discussieren over wie wel en geen kinderen zou moeten krijgen, moet je daar maar een apart topic over openen, vind ik.
Prima joh. Als jij daarmee de indirecte opmerking onderschrijft van Joran-Joran dat TS beter niet geboren had kunnen worden, dan is dat een andere manier van reageren dan ik heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:40 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Het is wel zo dat TS gewoon compleet voorbij gaat aan de vragen die gesteld worden en de opmerkingen die gemaakt worden, een bijzonder frustrerende gang van zaken. Als hij hulp wil vind ik het niet te veel gevraagd om wat simpele vragen beantwoord te krijgen als;
-van welk nummer kwam het SMS'je?
-schrijf het hele SMS'je eens over?
-Welke provider zit je bij?
-Waarom heb je het nummer van je provider niet gebeld?
Edit: oh, en als we alleen de vraag "Moet je zo een sms geloven of juist niet? H" hoeven te beantwoorden is het antwoord "nee". Topic klaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |