Die jongen heeft sowieso geen toekomstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:12 schreef Hexagon het volgende:
Wat een kansloze mensen zijn dit
Treurig hoe ze de toekomst van die zoon helemaal verneuken
ja gewoon van alles even proberen, bedrijf opstarten kan wel ff wachtenquote:
Ik schrok zo dat ik moest openen dat ik helemaal niet de titel heb aangepast. Kan dat dan??quote:
Vergeet de satellietschotel voor de Nederlandse zenders nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
het echte Turkije, met klompen en Oranje vlaggetjes.
Erger kun je een Turk niet beledigen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:14 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht dat Raki Grieks was...![]()
![]()
Draag me weg ik kan niet meer...
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
Ik schrok zo dat ik moest openen dat ik helemaal niet de titel heb aangepast. Kan dat dan??
nee moet een mod doen... maar dat kun je vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik schrok zo dat ik moest openen dat ik helemaal niet de titel heb aangepast. Kan dat dan??
Ik wil niet wandelen in de hitte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
Goed. Ik stel voor dat we gewoon met een groepje fokkers al deze mensen, die 'ik vertrekken' gaan helpen. We gaan bij ze op bezoek.
SBS is voldoendequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vergeet de satellietschotel voor de Nederlandse zenders niet
Ik wil er 30% van de prijs voor betaald krijgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
Goed. Ik stel voor dat we gewoon met een groepje fokkers al deze mensen, die 'ik vertrekken' gaan helpen. We gaan bij ze op bezoek.
http://turkije.ikwilhet.n(...)eve-vakanties-alanyaquote:
Maar we kunnen ook gewoon in frankrijk om 5 uur gaan eten. WANT WE ETEN GODVERDOMME GEWOON OM 5 UUR!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook gewoon in frankrijk om 5 uur gaan eten. WANT WE ETEN GODVERDOMME GEWOON OM 5 UUR!
Wat een uitzending was dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook gewoon in frankrijk om 5 uur gaan eten. WANT WE ETEN GODVERDOMME GEWOON OM 5 UUR!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Zaanse Schans van Turkije, goed gezien
twitter:Domien twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 21:24:15Team van #IkVertrek heeft meneer omgekocht om iets positiefs te zeggen. Dat is sympathiek. reageer retweet
Turkije zie ik er niet zo snel tussenstaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
http://www.wandelpad.com/profiel/tratravel
ja dat kun je later in het bejaardentehuis nog vertellen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Ja dit is het echte Turkije, buikdansen.
Welgeteld twee!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef StephanL het volgende:
http://www.tweevoeter.nl/wandelvakanties/tra_travel.php voor de ervaringen
Tillie, dat was d'r moeder toch?quote:Tillie Willemse (zondag 21 december 2008 19:32)
Hallo
Wij zijn met deze mensen op vakantie geweest en hebben de week gehad van ons leven. We hebben veel dingen gezien. Ik was voor het eerst in Turkije en heb gezien dat de bevolking heel vriendelijk is. We zijn ook de bergen in geweest en het is daar echt heel mooi. We gaan zeker nog eens terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |