SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost♥ scars make us who we are ♥
Als ik het programma zo bekijk kan het wel tot 24/9 duren, dan is dit topic al geschiedenisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
HeldenTT
Na het weekend staan jullie op nr. 3 en dan ga ik de TT niet aanpassen
Je Benfica rolt er met 4-0 overheen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef Stienn het volgende:
Na de geweldige wedstrijd van morgen is dit topic toch al vol! Geen probleem dus die tt
Eigenlijk wel slecht dat je als Randtwentenaar zulks een hater bent....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je Benfica rolt er met 4-0 overheen.
Ik ben gewoon voor Twente morgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vorig jaar, toen Ajax zich moest kwalificeren, hoopte ik dat de club uit Amsterdam het zou redden.
Hoeveel Ajacieden zouden morgen hopen dat Benfica wint?
Wat weegt zwaarder: de club of Nederland als geheel?
Ik ook zeker na al die blamages in Praag en Zagreb en zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vorig jaar, toen Ajax zich moest kwalificeren, hoopte ik dat de club uit Amsterdam het zou redden.
Ik hoop absoluut dat Twente het redt en dat de EL deelnemers ook gewoon winnen, al is de kans op dat laatste veel groter dan het eerstequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het is wel raar kijken: vorig jaar Ajax-Kiev. "Goal voor Ajax, shit! O, nee: jeuj... Huh?!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Twente morgen.
De club natuurlijk, als je als supporters de keuze moet maken tussen 10 miljoen extra of niet voor je club dan is die keuze toch snel gemaakt lijkt me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dat is korte termijn denken maar dat zullen inderdaad veel mensen doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De club natuurlijk, als je als supporters de keuze moet maken tussen 10 miljoen extra of niet voor je club dan is die keuze toch snel gemaakt lijkt me.
Ik hoop natuurlijk dat FCT het morgen haalt. Ik vind het heerlijk om op de dinsdag en de woensdag te genieten van een Nederlandse ploeg. Maar ik vroeg mij dus af, maakt het nou wat uit voor de ranking van NL dat er straks (misschien) maar 1 ploeg in de CL zit? Wat ik bedoel te zeggen is, een gewonnen wedstrijd in de CL telt toch net zo zwaar mee als een gewonnen EL wedstrijd voor de ranking? Daarbij wordt toch geen onderscheid gemaakt? Correct me if I'm wrong.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik zag in VI dat we als Nederland een plaats dreigen te verliezen in Europa. Dat is iets belangrijker dan een paar miljoen. (En zoals Ajax er mee strooit, gaat dat bijvoorbeeld op aan spelers uit het tweede.)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De club natuurlijk, als je als supporters de keuze moet maken tussen 10 miljoen extra of niet voor je club dan is die keuze toch snel gemaakt lijkt me.
Waarom is dat precies korte termijn denken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is korte termijn denken maar dat zullen inderdaad veel mensen doen
Ik denk niet dat wij ingehaald gaan worden door de landen die onder ons staan op de ranglijst. Dieper dan dit kunnen wij haast niet zinken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zag in VI dat we als Nederland een plaats dreigen te verliezen in Europa. Dat is iets belangrijker dan een paar miljoen. (En zoals Ajax er mee strooit, gaat dat bijvoorbeeld op aan spelers uit het tweede.)
Als Twente zich plaatst voor CL krijgt het bonuspunten, die krijgt het niet als het EL wordt, groepsfase overleven levert ook weer bonuspunten op (niet dat me dat haalbaar lijkt voor zowel Twente als Ajax) pas bij kwartfinales gaat de puntenverdeling tussen CL en EL gelijk opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom is dat precies korte termijn denken?
In tegendeel als je het over punten gaat hebben juist, Nederlandse clubs pakken per definitie meer punten voor hun land in de EL dan de CL.
Tsja, maar de kans is aannemelijk dat een Nederlandse club zoals Twente of Ajax 4 keer op de kloten in krijgt in de groepsfase en een keer wint en gelijkspeelt ofzo om 3e te eindigen, itt de groepsfase van de EL. Dus dan pak je uiteindelijk meer in EL.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Twente zich plaatst voor CL krijgt het bonuspunten, die krijgt het niet als het EL wordt, groepsfase overleven levert ook weer bonuspunten op (niet dat me dat haalbaar lijkt voor zowel Twente als Ajax) pas bij kwartfinales gaat de puntenverdeling tussen CL en EL gelijk op
pot 2quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
vorig seizoen had PSV in de groepsfase 10 punten gehaald en Ajax en Twente beide 9 (inclusief die bonus) AZ en Utrecht beide 5 punten dus er zit wat in wat jij stelt alleen hebben Ajax en Twente er meer geld voor gekregen dan PSVquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar de kans is aannemelijk dat een Nederlandse club zoals Twente of Ajax 4 keer op de kloten in krijgt in de groepsfase en een keer wint en gelijkspeelt ofzo om 3e te eindigen, itt de groepsfase van de EL. Dus dan pak je uiteindelijk meer in EL.
En dat is toch precies mijn punt uiteindelijk. Als Ajacied is het a) beter voor je eigen club financieel en b) grotere kans op meer punten voor Nederland als Twente EL gaat spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
vorig seizoen had PSV in de groepsfase 10 punten gehaald en Ajax en Twente beide 9 (inclusief die bonus) AZ en Utrecht beide 5 punten dus er zit wat in wat jij stelt alleen hebben Ajax en Twente er meer geld voor gekregen dan PSV
Een leuke loting zodat Ajax de groepsfase van de CL overleeft?quote:
preciesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een leuke loting zodat Ajax de groepsfase van de CL overleeft?
Want Ajax heeft een gunstige loting nodig, anders zijn ze kansloos?quote:
Je zou maar bij Barcelona, Ac Milan, Ajax en Dormund in de poule komen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Want Ajax heeft een gunstige loting nodig, anders zijn ze kansloos?
van ac milan winnen ze misschien wel en barcelona is leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je zou maar bij Barcelona, Ac Milan, Ajax en Dormund in de poule komen...
Leuk om door afgeslacht te worden bedoel je? Toegegeven, het lijkt mij ook geinig om Barca in de Grolsch Veste te zien spelen, maar niet meer dan datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef karimajax het volgende:
[..]
van ac milan winnen ze misschien wel en barcelona is leuk om naar te kijken
en optie a gun ik je niet. ik hoop dat FCT wintquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is toch precies mijn punt uiteindelijk. Als Ajacied is het a) beter voor je eigen club financieel en b) grotere kans op meer punten voor Nederland als Twente EL gaat spelen.
Dus ik zie dan ook totaal geen redenen waarom een Ajacied zou willen dat Twente morgen wint. Voor mij persoonlijk zou alleen optie A al genoeg zijn om voor Benfica te juichen morgen.
Gelukkig maar, dat gun ik die joden ook niet namelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en optie a gun ik je niet. ik hoop dat FCT wint
nee, maar met pot 2 vergroot je je kansen wel degelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Want Ajax heeft een gunstige loting nodig, anders zijn ze kansloos?
En als het niks met geld te maken had dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:07 schreef Shivo het volgende:
TT past niet bij de normale Twentse nuchterheid. Ik word nog steeds blij als ik Twente bovenaan zie staan, maar ik ging dan ook in 1987 voor het eerst naar het Diekman. Kan me voorstellen dat het anders is als je sinds een jaar of vijf supporter bent.
Overigens kan ik het de Ajax supporters niet kwalijk nemen om te hopen dat Twente het morgen niet haalt. Ik zou het andersom Ajax ook niet gunnen.
Als m'n tante een lul had...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En als het niks met geld te maken had dan?
en waarom heeft ajax wel wat te zoeken in de CL?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef Boudibou het volgende:
Hoop toch echt dat Benfica gaat winnen. Twente heeft niets te zoeken in de CL en elke miljoen extra voor Ajax is mooi meegenomen.
Dat beweer ik niet. Ajax kan er ook na 6 potjes uitliggen...ik geef alleen aan dat Twente daar niets te zoeken heeft en een EL-ticket voor Twente zowel positief is voor Twente (ik zie ze daar ver komen i.t.t. in de CL, goed voor de coef.ranking) en goed voor Ajax (alles is voor Bassie op financieel gebied). Bovendien gaat Twente, doordat ze in een lagere lotingsklasse zitten, wellicht zwaarder loten dan Ajax. Wat de kansen voor overwinteten niet goed doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en waarom heeft ajax wel wat te zoeken in de CL?
Bron.: http://www.voetbalprimeur(...)teunt_FC_Twente.htmlquote:Oud-spits N'Kufo steunt FC Twente
Op uitnodiging van FC Twente woont Blaise N'Kufo woensdag het duel van zijn oude club in de play-offs van de Champions League tegen Benfica bij. De topscorer aller tijden van de Enschedese club is dinsdag in Lissabon gearriveerd.
N'Kufo vertrok in 2010 bij FC Twente. Hij nam afscheid met de nationale titel, de eerste van FC Twente. Bij het stadion van de club, de Grolsch Veste, staat een standbeeld van hem. N'Kufo, voormalig international van Zwitserland, woont tegenwoordig in Canada.
FC Twente moet in Lissabon aan de bak om Benfica uit de groepsfase van de Champions League te houden. In Enschede eindigde de heenwedstrijd tussen beide clubs in een 2-2 gelijkspel.
Goed dat je je inhield om deze post te plaatsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om een paar dikke's op die puberale "Twente heeft niks in de CL te zoeken" en "Ajax is beter"-posts te plaatsen, maar hou me in want dat lokt alleen nog maar meer trieste reacties op.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente en Ajax hebben precies even weinig te zoeken in de CL,
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n halfleeg type?
Dat is niet 'it'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je alleen maar meedoet als programma opvulling wel ja, gewoon zien als leuke ervaring voor jonge spelers maar that's it
Ik dacht, ik flikker het maar in één post ipv ze allemaal af te gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed dat je je inhield om deze post te plaatsen.
O wacht...
Ach Inter lanterfante een beetje, maar goed leuk dat jij het leuk vondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is niet 'it'.
Naar het stadion gaan, een biertje halen en Theo de een bal in de kruising zien jassen tegen Inter. Dat is onbetaalbaar. Voor de rest: ook master.
Daar tegenover kan je weer zetten dat Ajax op het moment supreme wel thuisgaf en FCT niet. Maar daar gaat het me niet om. Mijn gevoel zegt gewoon dat Ajax wel eens potten kan gaan breken in de CL en dat bij Twente niet zo is. We zullen zien...heb er in ieder geval zin in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente en Ajax hebben precies evenveel te zoeken in de CL, alhoewel je zou kunnen betogen dat een club die niet van VVV kan winnen, noch van een concurrent die met een man minder speelt, de mindere papieren heeft.
Hebben ze ook niet. Maar over een uurtje of 24 zal deze discussie er niet eens meer toe doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om een paar dikke's op die puberale "Twente heeft niks in de CL te zoeken" en "Ajax is beter"-posts te plaatsen, maar hou me in want dat lokt alleen nog maar meer trieste reacties op.
Wat een gebrek aan vertrouwen! Wie er een gelijkspel bij VVV uit kan slepen kan ook makkelijk 1e worden in de poule.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:11 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik quote deze even zodat ik hem later in kan wrijven. Ajax gaat gewoon 4e in de poule worden. Misschien 3e, maar dan moeten ze wel verdomd goed spelen.
En dit geld ook voor de centjes. Al die kortzichtigen die roepen "HA! Meer centjes voor Ajax als Twente verliest!" zijn te dom om te poepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die zeggen dat EL meer punten oplevert dan CL
Plaatsing voor champions league maakt het al waard om 6 keer te verliezen ipv EL
Dat dacht ik ook ja ik kan het alleen niet vinden, alleen dat plaatsing voor groepsfase voor 2 wedstrijden winst staat (aan bonuspunten)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die zeggen dat EL meer punten oplevert dan CL
Plaatsing voor champions league maakt het al waard om 6 keer te verliezen ipv EL
En als je je Ajaxbril afdoet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
Veel succes vanavond!!
Ik schat de kans in dat jullie doorgaan op zo'n 20 %
Ik verwacht echt dat het moeilijk gaat worden. Moeilijke uitgangspositie en zoveel geluk hebben de Nederlandse clubs niet in de EL.quote:
Kun je de TRknop niet vinden? Bovendien word ik het liefst aangesproken met Jojoortje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:30 schreef starla het volgende:
Hey huichelaar. Verwijder je dan ook de trollreacties in dit topic?
Same herequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar er is een kans en die gun ik jullie.
Oprecht en het boeit hem niet of Ron er naast zit of niet. Gewoon oprecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vonden jullie trouwens wat Co over Ron Jans zei?
Ik vond het ook wel tenenkrommend
Zijn jullie niet jaloers op Twente dat wij Co hebben en jullie Frank die nog steeds niet snapt hoe hij zn spelers (Febo Janssen) optimaal moet benutten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vonden jullie trouwens wat Co over Ron Jans zei?
Ik vond het ook wel tenenkrommend
Jep, had Co graag gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Zijn jullie niet jaloers op Twente dat wij Co hebben en jullie Frank die nog steeds niet snapt hoe hij zn spelers (Febo Janssen) optimaal moet benutten?
Nee ik vond het neerbuigend.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Oprecht en het boeit hem niet of Ron er naast zit of niet. Gewoon oprecht.
Hij snapt gelukkig wel hoe je Twente thuis moet kapotspelen in een kampioenswedstrijd. BAM!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Zijn jullie niet jaloers op Twente dat wij Co hebben en jullie Frank die nog steeds niet snapt hoe hij zn spelers (Febo Janssen) optimaal moet benutten?
En zo'n reactie kon je verwachten, Plasterk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij snapt gelukkig wel hoe je Twente thuis moet kapotspelen in een kampioenswedstrijd. BAM!
Idd. Terecht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En zo'n reactie kon je verwachten, Plasterk.
Angst .. dat was het.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Plasterk het volgende:
Die wedstrijd wil ik ook t liefst zo snel mogelijk vergeten. Het was niet dat Ajax zo goed was maar Twente eerder dramatisch slecht.
Incidentje
Jullie werden helemaal weggespeeld. Maakt niet uit verder hoor, jullie zijn goede verliezers.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:40 schreef Plasterk het volgende:
Die wedstrijd wil ik ook t liefst zo snel mogelijk vergeten. Het was niet dat Ajax zo goed was maar Twente eerder dramatisch slecht.
Incidentje
Waarom Ajax erbij halen? Gaat over Twente, die natuurlijk met 0-2 winnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef J2T het volgende:
Ajax zou het ook niet redden tegen dit Benfica .
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom Ajax erbij halen? Gaat over Twente, die natuurlijk met 0-2 winnen.
Nooit? Ik had Ado - PSV goed, dus dit komt ook goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt nooit voorspellingen goed gehad, dus ben wel blij met 0-2
Laat me raden: Ze worden iets te zelfverzekerd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik sympathie had voor Twente, maar die tijd is zo langzamerhand wel aan het verdwijnen als ik zo de reacties van Twentesupporters lees. Niet alleen op Fok trouwens.
Je sympathie laten wegvagen om reacties van het internetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik sympathie had voor Twente, maar die tijd is zo langzamerhand wel aan het verdwijnen als ik zo de reacties van Twentesupporters lees. Niet alleen op Fok trouwens.
De mensen die reacties op het internet geven zijn toch ook gewoon supporters? Hoe kan je sympathie hebben voor een club die in jouw ogen kutsupporters heeft?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je sympathie laten wegvagen om reacties van het internet
En dat is waarschijnlijk ook nog eens de minderheid die toevallig sinds 4 jaar Twentesupporter is
Nu heb ik nog steeds niet gehoord wat er mis zou zijn met Twente-fans...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De mensen die reacties op het internet geven zijn toch ook gewoon supporters? Hoe kan je sympathie hebben voor een club die in jouw ogen kutsupporters heeft?
Dat zal best en voornamelijk die groep vind ik irritant. Dat geldt trouwens ook voor de "Ajacieden" die niet in de omgeving Amsterdam geboren zijn en er 200 km vandaan wonen.
Och dat zullen vast wel supporters zijn hoor. Maar je mening daarop baseren vind ik nogal raar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De mensen die reacties op het internet geven zijn toch ook gewoon supporters? Hoe kan je sympathie hebben voor een club die in jouw ogen kutsupporters heeft?
Dat zal best en voornamelijk die groep vind ik irritant. Dat geldt trouwens ook voor de "Ajacieden" die niet in de omgeving Amsterdam geboren zijn en er 200 km vandaan wonen.
Kan er geen vinger op leggen, heb hetzelfde met PSV-supporters. Ik heb daarentegen wel weer sympathie voor Feyenoord. Mooie club en hoop dat ze snel weer terugkomen bij de top in Nederland.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nu heb ik nog steeds niet gehoord wat er mis zou zijn met Twente-fans...
Juichen ze te hard? Winnen ze teveel? Zingen ze het You Never Walk Alone niet zoals het hoort?
Supporters horen bij de club, dus ik vind er niks raars aan. Ik doelde niet eens op jou maar ook 153km vind ik ver en zodoende apart om fanatiek supporter te zijn van een club.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Och dat zullen vast wel supporters zijn hoor. Maar je mening daarop baseren vind ik nogal raar.
Bovendien woon ik maar 153 km van Amsterdam af.
Nou, bedankt voor het melden dan, en nog een prettige dag verder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kan er geen vinger op leggen,
Graag gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor het melden dan, en nog een prettige dag verder.
Ja die Feyenoordsupporters die toen het trainingsveld op stormden met capuchon op. Wat een helden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kan er geen vinger op leggen, heb hetzelfde met PSV-supporters. Ik heb daarentegen wel weer sympathie voor Feyenoord. Mooie club en hoop dat ze snel weer terugkomen bij de top in Nederland.
Dus als je bv 4 keer verhuist bent van stad naar stad, mag je eigenlijk geen supporter zijn van een clubquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Supporters horen bij de club, dus ik vind er niks raars aan. Ik doelde niet eens op jou maar ook 153km vind ik ver en zodoende apart om fanatiek supporter te zijn van een club.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die Feyenoordsupporters die toen het trainingsveld op stormden met capuchon op. Wat een helden.
Lees m'n 2e post in dit topic nog eens als je bijdehand gaat doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als je bv 4 keer verhuist bent van stad naar stad, mag je eigenlijk geen supporter zijn van een club
Dat is altijd een makkelijke uitweg. Daag "Ajacied"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
^
Oke nu kan ik je niet meer serieus nemen.
Wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Yesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:35 schreef NightDream het volgende:
Mochten we achter komen te staan komt Blaise even van de tribune af en trapt hij er een paar in.
Even een vraagje: bij 1-1 is Benfica door, bij 3-3 Twente en bij 2-2 is het dus verlenging?
Gaat nog maanden duren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
Zit Chadli al weer bij de selectie of nog steeds niet...?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twente gaat vol op de aanval, dodelijke counter van Benfica > 3-1
Luisaoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef Ascendancy het volgende:
Janko moet echt meer leren meespelen. Er stond gewoon een kopbalmachine vanavond die niets te doen had
En dat is ook onzin. Jullie hebben genoeg middelmatige wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Plasterk het volgende:
we zijn een ploeg van uitersten. Of we worden weg getikt of we spelen de sterren van de hemel,
klopt, maar wat ik zeg is meer representatiefquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat is ook onzin. Jullie hebben genoeg middelmatige wedstrijden gespeeld.
Dat zei hij niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Jans denkt dat Twente Ruiz nu MOET verkopen omdat ze geen CL hebben gehaald
Bedoelde je eigenlijk wedstrijden in Europa? Of ook in de competitie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
klopt, maar wat ik zeg is meer representatief
Hij suggereerde het wel en dat is natuurlijk belachelijk voor de gezondste club van Nederland.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Plasterk het volgende:
[..]
klopt, maar wat ik zeg is meer representatief
Valt wel mee hoor, de meesten van ons hadden het al aan zien komenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:41 schreef Tarado het volgende:
Klap is hard aangekomen zeker? Meteen niemand meer
Lijkt wel AZquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:41 schreef Tarado het volgende:
Klap is hard aangekomen zeker? Meteen niemand meer
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Stond nog een mooi stuk over Ola in de krant gisteren
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het kwaliteitsverschil tussen Benfica en Twente werd gisteren pijnlijk duidelijk. Lichtpuntje was Ola John, die als één van de weinigen niet onder de indruk was en vrijuit speelde.
Het feit dat Janko niet één kopduel wist te winnen zegt voldoende: hij speelt waar hij hoort, Twente is zijn top. Verder vond ik het respect dat Twente had voor Benfica érg groot. De duels werden niet vol aangegaan, druk zetten gebeurde halfbakken. Voetje terug trekken, stapje te weinig zetten.
Elke speler van Benfica was beter dan zijn Twentse tegenstander. Co zei na de match iets over een Fiat op de ring van Parijs. Zo voelde het ook. Kansenverhouding 25-2 of iets in die richting. Goed geprobeerd, alles aan gedaan, dus hier kan ik vrede mee hebben. Nu hopen op 3 mooie tegenstanders.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145878quote:'Om FC Twente te verslaan, moesten we perfect spelen'
Dat meent hij nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef CptChaos het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145878
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef CptChaos het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145878
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
John begint inderdaad steeds meer mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het kwaliteitsverschil tussen Benfica en Twente werd gisteren pijnlijk duidelijk. Lichtpuntje was Ola John, die als één van de weinigen niet onder de indruk was en vrijuit speelde.
Het feit dat Janko niet één kopduel wist te winnen zegt voldoende: hij speelt waar hij hoort, Twente is zijn top. Verder vond ik het respect dat Twente had voor Benfica érg groot. De duels werden niet vol aangegaan, druk zetten gebeurde halfbakken. Voetje terug trekken, stapje te weinig zetten.
Elke speler van Benfica was beter dan zijn Twentse tegenstander. Co zei na de match iets over een Fiat op de ring van Parijs. Zo voelde het ook. Kansenverhouding 25-2 of iets in die richting. Goed geprobeerd, alles aan gedaan, dus hier kan ik vrede mee hebben. Nu hopen op 3 mooie tegenstanders.
http://www.fctwente.nl/nieuws/fc-twente-bij-loting-in-pot-1/twitter:fctwente twitterde op donderdag 25-08-2011 om 22:59:43Door enkele verrassende uitslagen vanavond zit FC Twente morgen bij de loting in de eerste pot. Loting vindt plaats om 13.00 uur. reageer retweet
Strik erom en weg ermee. Prachtige speler, maar 10 miljoen maakt gelijk het missen vd championsleague goed.quote:FC Twente zou wel eens op korte termijn alsnog Nacer Chadli kwijt kunnen raken. Fulham bereidt naar verluidt momenteel een bod voor dat in de buurt komt van de vraagprijs van tien miljoen.
De club van voormalig Ajax-trainer Martin Jol bracht vorige week al een eerste bod van vijf miljoen euro uit op Chadli. Voorzitter Joop Munsterman van FC Twente verklaarde toen dat hij het bod pas serieus zou nemen, als het verdubbeld werd. Volgens de Telegraaf staat dit nu te gebeuren.
Chadli speelt sinds het afgelopen seizoen bij FC Twente. De Tukkers betaalden aan zijn toenmalige club AGOVV een afkoopsom van zo'n vier ton voor de Belgische vleugelaanvaller.
Dan wordt het voorin aan de buitenkanten wel heel mager wat je aan spelers beschikbaar hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Strik erom en weg ermee. Prachtige speler, maar 10 miljoen maakt gelijk het missen vd championsleague goed.
Over een paar jaar is de gehele voetbalindustrie in elkaar gestort. Zo lang zou ik niet wachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie Chadli wel uitgroeien tot een tweede Ruiz. Dus met een beetje geduld zal hij over een paar 15-20 waard zijn. Alleen weet ik niet hoe het zit met zn contract.
Hmm ja, dat zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Over een paar jaar is de gehele voetbalindustrie in elkaar gestort. Zo lang zou ik niet wachten.
Als Twente op zijn normale niveau voetbalt wordt je zeker wel 2equote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Frutsel het volgende:
OB Denemarken
Fulham
Wisla Krakow
Redelijke tegenstanders, moet te doen zijn, maar zeker niet te onderschatten.
Chadli dus nog maar even naar niet Fulham laten gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Frutsel het volgende:
OB Denemarken
Fulham
Wisla Krakow
Redelijke tegenstanders, moet te doen zijn, maar zeker niet te onderschatten.
Assaidi?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen: strik erom en weg ermee. Dat is 9.6 miljoen winst. Daar kun je in NL ook wel een goede vervanger voor kopen....
Daar gaat Heereveen heel veel geld voor vragen. Zonder Assaidi wordt het al helemaal een drama voor Heereveen dit seizoen.quote:
Dit. En ik schat Munsterman ook wel zo slim om dat te zien. Gelijk doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen: strik erom en weg ermee. Dat is 9.6 miljoen winst. Daar kun je in NL ook wel een goede vervanger voor kopen....
Bohquote:
ik heb volgens mij wel wat wedstrijden staan (train/speel altijd op donderdagavond helaas...), maar daar kan ik vast wel vervanging voor regelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ookgelukkig hebben ze het precies zo gepland dat ik op vakantie ben als ze niet hoeven te spelen
Had jij niet wij moeten zeggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Jezus dit hadden jullie met dubbele cijfers kunnen winnen.
Wolf in schaapskleren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had jij niet wij moeten zeggen?
Had jij niet gewoon helemaal niks moeten zeggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had jij niet wij moeten zeggen?
Okéquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon helemaal niks moeten zeggen?
20 doelpogingen op goal waarvan 4 doelpunten; 20% is niet echt schieten met scherpquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
20 doelpogingen op goal waarvan 4 doelpunten; 20% is niet echt schieten met scherp
Omgerekend dus 14,8 miljoen, heb dat bedrag nog niet eerder gehoord?twitter:LFCtransfernews twitterde op maandag 29-08-2011 om 07:50:29Liverpool & arsenal are interested in twente winger Bryan Ruiz who has release clause of Ł13.1m. [@footieonline] #LFC #afc reageer retweet
Dat is gewoon die 15 miljoen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:42 schreef Mdrop het volgende:
Omgerekend dus 14,8 miljoen, heb dat bedrag nog niet eerder gehoord?twitter:LFCtransfernews twitterde op maandag 29-08-2011 om 07:50:29Liverpool & arsenal are interested in twente winger Bryan Ruiz who has release clause of Ł13.1m. [@footieonline] #LFC #afc reageer retweet
Ja ok, volgens google is 15 miljoen euro 13.268 miljoen pond. Dus het ligt een beetje aan de koers denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zal best, maar zo specifiek had ik het nog niet eerder gelezen ergens.
Als er nog een bod komt gewoon rekken tot dat het donderdag isquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
als je de verhalen mag geloven lijkt Chadli haast nog eerder te vertrekken dan Ruizen dan zou Twente geďnteresseerd zijn in Tadic van FC Groningen...
zoals gewoonlijk tijdens een transferwindow is de enige goede optie; KWW
Fulham zou met 9 miljoen komen, denk dat Joop dan toch aan het zweten komtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als er nog een bod komt gewoon rekken tot dat het donderdag is
En daarom ben ik dus zo trots op FC Twente; ik denk dat je een dergelijke oprechte vriendschap en wederzijds respect echt nog zelden tegenkomt in het hedendaagse voetbalquote:
Mooie beelden.quote:
bron: http://www.nu.nl/sport/26(...)trek-bij-twente.htmlquote:Van Halst kondigt vertrek bij Twente aan
Laatste update: 30 augustus 2011 10:30 info
AMSTERDAM - Jan van Halst vertrekt per 1 december bij FC Twente. De Manager Algemene Zaken geeft aan er voor zichzelf niet zeker van te zijn nog lang in Enschede te willen werken, en het voor de club daarom beter te vinden als iemand anders zijn taken overneemt.
"De club staat voor een nieuwe ambitieuze periode. Als je er van tevoren niet zeker van bent of je deze periode tot het einde toe af zult maken, moet je een en ander in het belang van de club tijdig aangeven, zodat de organisatie daarop in kan spelen", zegt Van Halst op de clubsite.
De oud-speler van de club gaat de komende weken gebruiken om zijn werkzaamheden over te dragen aan zijn opvolger. Over zijn eigen toekomst gaat hij in deze periode ook nadenken.
Respecteren
Voorzitter Joop Munsterman betreurt het aanstaande vertrek van Van Halst. "Maar we respecteren zijn beslissing. Mede dankzij zijn komst in 2003 is FC Twente op het niveau beland waar ze zich momenteel bevindt. Persoonlijk zal ik hem zeker gaan missen."
Van Halst trad in 2003 in dienst van FC Twente op de commerciële afdeling. Drie jaar later kreeg hij een managementsfunctie op dezelfde afdeling. Vanaf juni 2010 is hij werkzaam in zijn huidige functie.
Denk het ook. Helemaal na wat Molenaar gisteren zei.quote:
Bij VI zit tenminste niet elke week een andere jood, bij Jack 'Ajax' van Gelder aan tafel. Bovendien werd het wel wat anders gesteld dan zondagavond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat zeiden ze gister bij VI ook. Dat ga je ook niet meer kijken?
Die kerel was zo triest na het kampioenschap van Twentequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij VI zit tenminste niet elke week een andere jood, bij Jack 'Ajax' van Gelder aan tafel. Bovendien werd het wel wat anders gesteld dan zondagavond.
quote:In Londen hebben ze de komst van Bryan Ruiz nog niet uit het hoofd gezet. Trainer Martin Jol van Fulham heeft een derde bod op de sterspeler van FC Twente gedaan.
De coach is op zoek naar aanvallende versterkingen en wil de Costa Ricaan een dag voor het sluiten van de transferwindow alsnog aantrekken. De twee eerdere pogingen van Fulham werden echter snel van tafel geveegd door Twente. The Cottagers wilden daarbij ook nog niet verder gaan dan acht miljoen euro, maar zouden daar nu wel ruim boven zitten.
Het is niet bekend hoe hoog het derde bod van Fulham precies is. Ruiz werd eerder al in verband gebracht met Tottenham Hotspur, maar Harry Redknapp besloot om zich op andere spelers te richten en haalde vorige week Emmanuel Adebayor op bij Manchester City.
Nacer Chadli
Fulham had ook interesse in Nacer Chadli, maar hij zou geen meer zijn voor de Londenaren. Chadli zit momenteel in de lappenmand met een knieblessure en daarom vindt Fulham het geen goed idee om veel geld te gaan uitgeven aan de dribbelaar. Ruiz is fit en direct inzetbaar voor Jol.
En in Twente nemen ze alleen maar mensen van Ajax aan (Co, Kluivert).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel duidelijk dat ze daar in Adam bang zijn voor Twente, ze kopen alles weg
Ben benieuwd voor hoeveel van Geel akkoord is gegaan. Want Chadli of Ruiz is niet verkocht. In elk geval goede zaak!quote:
Voor Twente te hopen dat het Nacer is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Stienn het volgende:
Waarschijnlijk is Ruiz of Chadli dan toch verkocht.
Zat toch een hoog percentage aan, 20/30quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Stienn het volgende:
Waarschijnlijk is Ruiz of Chadli dan toch verkocht.
of we hebben een leuk percentage gekregen van de transfer van Elia?
Die heeft het ook maar gewoon overgenomen van Radio538.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:41 schreef Stienn het volgende:
whehewe zullen het zien.
Vanlosser had vorige keer ook al gelijk bij Co en Jansen.
Was het fijn, onder die steen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens twitter klopt het niet.
Overigens tweette iemand "Fer tekent bij"
met dan dit plaatje
[ afbeelding ]
Dat plaatje heeft 4 weken geleden oid echt een week lang overal op internet gestaan, in media, op TVquote:
Ohnoez ik heb niet het hele internet bekeken voordat ik wat postte, wat een dramaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat plaatje heeft 4 weken geleden oid echt een week lang overal op internet gestaan, in media, op TV
Ach ik heb er weinig moeite mee. Hoe lager ze Twente inschatten hoe beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:42 schreef Kreator het volgende:
Studio Voetbal kijk ik ook nooit meer.. Kan beter studio Ajax heten.
"Twente geen titelkandidaat?"
"Zeker niet. Ajax zeker, die gaan winnen. PSV doet ook nog mee."
wel zorgen dat Heerenveen die hele grote bak geld, die ze dan voor Assaidi gaan vragen, niet krijgt! want de vraagprijs zal ineens wel flink omhoog gaan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Stienn het volgende:
Mocht Ruiz weg gaan voor 15 mil dan Fer en Assaidi halen.
Iets van 30% dacht ik. Maar dat weet een ander wellicht beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef Vork87 het volgende:
Hoeveel krijgt Ruiz zijn oude werkgever uit Belgium?
Toch weer een flink stuk dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 30% dacht ik. Maar dat weet een ander wellicht beter.
zonde dat Ruiz zich puur laat lokken door het salaris, het sportieve dan ogenschijnlijk ver op de achtergrond zet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Zonde dat zulke spelers naar clubs als Fulham vertrekken.
Nog even opgezocht, 10% dus, met elk seizoen 2.5% erbij. Weet niet hoeveel jaren Ruiz nu bij Twente zit. Dus het valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Toch weer een flink stuk dus.
Hoop dat ze dan nog wat centjes hebben om een leuke buitenspeler aan te trekken
Dit is zijn 3de seizoen bij Twente dus 17,5%quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even opgezocht, 10% dus, met elk seizoen 2.5% erbij. Weet niet hoeveel jaren Ruiz nu bij Twente zit. Dus het valt nog wel mee.
Maar de vraag is gaat het om volledig seizoenen ofniet;)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dit is zijn 3de seizoen bij Twente dus 17,5%
quote:daanbreukel Engelse tweets rollen over elkaar heen, Fulham zou akkoord zijn met transfersom van Ł10.6 mln voor Ruiz, dat is ¤12 mln #fctwente
Assaidi?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef ReMcOrE het volgende:
hij lijkt dan toch echt weg te gaan... en Narsingh gaat dus rond als vervanger (+ Fer dan naar alle waarschijnlijkheid) misschien moeten we wel bang zijn dat we er minder op worden zonder hem, maar wie weet valt het ook wel mee; de toekomst zal het eventueel ooit leren
Tadic en Assaidi zullen wel te duur zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tadic, Assaidi, Narsingh worden genoemd; KWW
Tadic zeker welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Tadic en Assaidi zullen wel te duur zijn.
tsja, nu ze weten dat Twente een leuke som geld ontvangt zullen hun de vraagprijs wel wat omhoog doen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Tadic en Assaidi zullen wel te duur zijn.
Joop zal wel z'n redenen hebben om die transfersom toch te accepteren...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef Breekfast het volgende:
En 12 miljoen voor Ruiz is gewoon niet genoeg. Munsterman moet gewoon bij 15 miljoen blijven.
Met voorronde CL mag je toch gewoon spelen in de EL. Of is dat ook weer eens veranderd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef ReMcOrE het volgende:
1 klein voordeeltje; hij heeft met Twente al Europees gespeeld, dus in de poule zullen we hem eventueel niet tegenkomen
eventueel of zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef ReMcOrE het volgende:
1 klein voordeeltje; hij heeft met Twente al Europees gespeeld, dus in de poule zullen we hem eventueel niet tegenkomen
geen idee, zou best kunnen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Met voorronde CL mag je toch gewoon spelen in de EL. Of is dat ook weer eens veranderd?
eventueel, want we weten nog niet zeker of hij naar Fulham gaatquote:
achteraan in de rij van alle spelers die toch voor het geld kiezen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Tot zoverre dus de woorden van Ruiz dat hij alleen naar een absolute topclub wou
qua salaris jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Tot zoverre dus de woorden van Ruiz dat hij alleen naar een absolute topclub wou
Heeft hij ook wat over Ruiz gezegd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Stienn het volgende:
Twente heeft een nieuw bod op fer gedaan. Aldus nieuwsuur die net contact hebben gehad met munsterman.
logisch, het geld zou dan voorhanden zijn om aan de laatste eis van Feyenoord te voldoen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Stienn het volgende:
Twente heeft een nieuw bod op fer gedaan. Aldus nieuwsuur die net contact hebben gehad met munsterman.
Die laatste 2 kun je geen bronnen noemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
www.vi.nl
www.voetbalzone.nl
www.twitter.com
Zal om en nabij de 1 mln naar zijn oude club gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef Breekfast het volgende:
12 miljoen, waarvan er nog een deel naar oude clubs gaat enzovoort en je hebt er zelf al 5 miljoen voor betaald![]()
Ik vind het een slechte deal.
Olaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Vork87 het volgende:
Wie word de nieuw smaakmaker van twente oh oh oh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |