en waarom heeft ajax wel wat te zoeken in de CL?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef Boudibou het volgende:
Hoop toch echt dat Benfica gaat winnen. Twente heeft niets te zoeken in de CL en elke miljoen extra voor Ajax is mooi meegenomen.
Dat beweer ik niet. Ajax kan er ook na 6 potjes uitliggen...ik geef alleen aan dat Twente daar niets te zoeken heeft en een EL-ticket voor Twente zowel positief is voor Twente (ik zie ze daar ver komen i.t.t. in de CL, goed voor de coef.ranking) en goed voor Ajax (alles is voor Bassie op financieel gebied). Bovendien gaat Twente, doordat ze in een lagere lotingsklasse zitten, wellicht zwaarder loten dan Ajax. Wat de kansen voor overwinteten niet goed doet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en waarom heeft ajax wel wat te zoeken in de CL?
Bron.: http://www.voetbalprimeur(...)teunt_FC_Twente.htmlquote:Oud-spits N'Kufo steunt FC Twente
Op uitnodiging van FC Twente woont Blaise N'Kufo woensdag het duel van zijn oude club in de play-offs van de Champions League tegen Benfica bij. De topscorer aller tijden van de Enschedese club is dinsdag in Lissabon gearriveerd.
N'Kufo vertrok in 2010 bij FC Twente. Hij nam afscheid met de nationale titel, de eerste van FC Twente. Bij het stadion van de club, de Grolsch Veste, staat een standbeeld van hem. N'Kufo, voormalig international van Zwitserland, woont tegenwoordig in Canada.
FC Twente moet in Lissabon aan de bak om Benfica uit de groepsfase van de Champions League te houden. In Enschede eindigde de heenwedstrijd tussen beide clubs in een 2-2 gelijkspel.
Goed dat je je inhield om deze post te plaatsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om een paar dikke's op die puberale "Twente heeft niks in de CL te zoeken" en "Ajax is beter"-posts te plaatsen, maar hou me in want dat lokt alleen nog maar meer trieste reacties op.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente en Ajax hebben precies even weinig te zoeken in de CL,
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n halfleeg type?
Dat is niet 'it'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je alleen maar meedoet als programma opvulling wel ja, gewoon zien als leuke ervaring voor jonge spelers maar that's it
Ik dacht, ik flikker het maar in één post ipv ze allemaal af te gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed dat je je inhield om deze post te plaatsen.
O wacht...
Ach Inter lanterfante een beetje, maar goed leuk dat jij het leuk vondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is niet 'it'.
Naar het stadion gaan, een biertje halen en Theo de een bal in de kruising zien jassen tegen Inter. Dat is onbetaalbaar. Voor de rest: ook master.
Daar tegenover kan je weer zetten dat Ajax op het moment supreme wel thuisgaf en FCT niet. Maar daar gaat het me niet om. Mijn gevoel zegt gewoon dat Ajax wel eens potten kan gaan breken in de CL en dat bij Twente niet zo is. We zullen zien...heb er in ieder geval zin in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente en Ajax hebben precies evenveel te zoeken in de CL, alhoewel je zou kunnen betogen dat een club die niet van VVV kan winnen, noch van een concurrent die met een man minder speelt, de mindere papieren heeft.
Hebben ze ook niet. Maar over een uurtje of 24 zal deze discussie er niet eens meer toe doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om een paar dikke's op die puberale "Twente heeft niks in de CL te zoeken" en "Ajax is beter"-posts te plaatsen, maar hou me in want dat lokt alleen nog maar meer trieste reacties op.
Wat een gebrek aan vertrouwen! Wie er een gelijkspel bij VVV uit kan slepen kan ook makkelijk 1e worden in de poule.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:11 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik quote deze even zodat ik hem later in kan wrijven. Ajax gaat gewoon 4e in de poule worden. Misschien 3e, maar dan moeten ze wel verdomd goed spelen.
En dit geld ook voor de centjes. Al die kortzichtigen die roepen "HA! Meer centjes voor Ajax als Twente verliest!" zijn te dom om te poepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die zeggen dat EL meer punten oplevert dan CL
Plaatsing voor champions league maakt het al waard om 6 keer te verliezen ipv EL
Dat dacht ik ook ja ik kan het alleen niet vinden, alleen dat plaatsing voor groepsfase voor 2 wedstrijden winst staat (aan bonuspunten)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die zeggen dat EL meer punten oplevert dan CL
Plaatsing voor champions league maakt het al waard om 6 keer te verliezen ipv EL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |