abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101100728
Hoop toch echt dat Benfica gaat winnen. Twente heeft niets te zoeken in de CL en elke miljoen extra voor Ajax is mooi meegenomen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:27:08 #52
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_101102539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:53 schreef Boudibou het volgende:
Hoop toch echt dat Benfica gaat winnen. Twente heeft niets te zoeken in de CL en elke miljoen extra voor Ajax is mooi meegenomen.
en waarom heeft ajax wel wat te zoeken in de CL?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_101102594
omdat ajax beter is misschien
pi_101102628
Twente heeft het behoorlijk gedaan vorig jaar!!! Dus waarom hebben ze er niks te zoeken??
pi_101102851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:33 schreef Plasterk het volgende:

[..]

twente speelt uit hoor
ja weet ik
pi_101102901
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

en waarom heeft ajax wel wat te zoeken in de CL?
Dat beweer ik niet. Ajax kan er ook na 6 potjes uitliggen...ik geef alleen aan dat Twente daar niets te zoeken heeft en een EL-ticket voor Twente zowel positief is voor Twente (ik zie ze daar ver komen i.t.t. in de CL, goed voor de coef.ranking) en goed voor Ajax (alles is voor Bassie op financieel gebied). Bovendien gaat Twente, doordat ze in een lagere lotingsklasse zitten, wellicht zwaarder loten dan Ajax. Wat de kansen voor overwinteten niet goed doet.
pi_101104114
quote:
Oud-spits N'Kufo steunt FC Twente

Op uitnodiging van FC Twente woont Blaise N'Kufo woensdag het duel van zijn oude club in de play-offs van de Champions League tegen Benfica bij. De topscorer aller tijden van de Enschedese club is dinsdag in Lissabon gearriveerd.

N'Kufo vertrok in 2010 bij FC Twente. Hij nam afscheid met de nationale titel, de eerste van FC Twente. Bij het stadion van de club, de Grolsch Veste, staat een standbeeld van hem. N'Kufo, voormalig international van Zwitserland, woont tegenwoordig in Canada.

FC Twente moet in Lissabon aan de bak om Benfica uit de groepsfase van de Champions League te houden. In Enschede eindigde de heenwedstrijd tussen beide clubs in een 2-2 gelijkspel.
Bron.: http://www.voetbalprimeur(...)teunt_FC_Twente.html
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:04:39 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101104485
Eigenlijk heb ik zin om een paar dikke :') 's op die puberale "Twente heeft niks in de CL te zoeken" en "Ajax is beter"-posts te plaatsen, maar hou me in want dat lokt alleen nog maar meer trieste reacties op.

:')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_101104557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eigenlijk heb ik zin om een paar dikke :') 's op die puberale "Twente heeft niks in de CL te zoeken" en "Ajax is beter"-posts te plaatsen, maar hou me in want dat lokt alleen nog maar meer trieste reacties op.

Goed dat je je inhield om deze post te plaatsen.

O wacht... :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:10:40 #60
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101104781
Twente en Ajax hebben precies evenveel te zoeken in de CL, alhoewel je zou kunnen betogen dat een club die niet van VVV kan winnen, noch van een concurrent die met een man minder speelt, de mindere papieren heeft. :)
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:12:38 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101104884
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente en Ajax hebben precies even weinig te zoeken in de CL,
pi_101104921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dus jij bent ook zo'n halfleeg type?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:15:54 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101105064
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus jij bent ook zo'n halfleeg type?
:) Als je alleen maar meedoet als programma opvulling wel ja, gewoon zien als leuke ervaring voor jonge spelers maar that's it
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:20:10 #64
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101105312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Als je alleen maar meedoet als programma opvulling wel ja, gewoon zien als leuke ervaring voor jonge spelers maar that's it
Dat is niet 'it'.

Naar het stadion gaan, een biertje halen en Theo de een bal in de kruising zien jassen tegen Inter. Dat is onbetaalbaar. Voor de rest: ook master. :Y
Look behind you! It's your ass!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:23:02 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101105459
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Goed dat je je inhield om deze post te plaatsen.

O wacht... :')
Ik dacht, ik flikker het maar in één post ipv ze allemaal af te gaan :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:23:24 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101105482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dat is niet 'it'.

Naar het stadion gaan, een biertje halen en Theo de een bal in de kruising zien jassen tegen Inter. Dat is onbetaalbaar. Voor de rest: ook master. :Y
Ach Inter lanterfante een beetje, maar goed leuk dat jij het leuk vond
pi_101105602
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente en Ajax hebben precies evenveel te zoeken in de CL, alhoewel je zou kunnen betogen dat een club die niet van VVV kan winnen, noch van een concurrent die met een man minder speelt, de mindere papieren heeft. :)
Daar tegenover kan je weer zetten dat Ajax op het moment supreme wel thuisgaf en FCT niet. Maar daar gaat het me niet om. Mijn gevoel zegt gewoon dat Ajax wel eens potten kan gaan breken in de CL en dat bij Twente niet zo is. We zullen zien...heb er in ieder geval zin in.
pi_101105701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Hebben ze ook niet. Maar over een uurtje of 24 zal deze discussie er niet eens meer toe doen.
pi_101117150
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:11 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Ik quote deze even zodat ik hem later in kan wrijven. Ajax gaat gewoon 4e in de poule worden. Misschien 3e, maar dan moeten ze wel verdomd goed spelen.
Wat een gebrek aan vertrouwen! Wie er een gelijkspel bij VVV uit kan slepen kan ook makkelijk 1e worden in de poule.
For great justice!
pi_101117773
Mensen die zeggen dat EL meer punten oplevert dan CL :')

Plaatsing voor champions league maakt het al waard om 6 keer te verliezen ipv EL
pi_101118007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Afhaalchinees het volgende:

Plaatsing voor champions league maakt het al waard om 6 keer te verliezen ipv EL
En dit geld ook voor de centjes. Al die kortzichtigen die roepen "HA! Meer centjes voor Ajax als Twente verliest!" zijn te dom om te poepen.

Nu maak je als 2e van de competitie nog kans op inkomsten uit de champions league. Maar als nederlandse clubs gaan falen in de voorrondes, is dat er straks maar 1. En dan móet je kampioen worden wil je de (veel betere) inkomsten uit de CL binnenharken.

Dus. GO TWENTE!

Sowieso, al dat negatieve gedoe. Het is toch euk om nederlandse clubs succes te zien hebben tegen buitenlandse clubs.
pi_101118024
Matchday *O* *O* *O*
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:40:53 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101118419
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:08 schreef Afhaalchinees het volgende:

Dat dacht ik ook ja ik kan het alleen niet vinden, alleen dat plaatsing voor groepsfase voor 2 wedstrijden winst staat (aan bonuspunten)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:58:31 #74
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_101122088
Wat een onzin lees ik weer in dit topic zeg.

Het zou fantastisch voor het Nederlandse voetbalzijn als Twente zich plaatst voor de Cl, zowel voor de club Twente als voor de Club ajax als voor de Coefficiëntenlijst.

Voor de club Twente:
- Spreekt voor zich, CL = kassa

Voor de club Ajax:
- Ajax maakt nog kans op pot 2 in welk geval Ajax gewoon een kans maakt op de volgende ronde. Bovendien krijgt Ajax geen 10 miljoen extra als Twente zich niet plaatst maar enkel wat tv geld extra, een miljoentje of 3. Peanuts en in geen verhouding tot het voordeel van een loting ingaan vanuit pot 2.

Voor de coëfficientenlijst:
Als Twente wint van Benfica pakken ze daar een punt voor en krijgen ze ook nog eens 4 bonuspunten = 5 punten. In de championsleague vliegt Twente er ook niet met 0 punten uit, twee overwinningen en een gelijkspel liggen in de lijn der verwachting en geven nog eens 5 punten. totaal na de groepsfase is dan 10 punten.

Die 10 punten is dus zo'n beetje de ondergrens van wat je kan verwachten uit de groepsafe als Twente vanavond van Benfica wint. Om die 10 punten te pakken in de groepsfase van de EL moet je al 5 van de 6 wedstrijden winnen. Dat is veel lastiger.

De kans dat je vanuit de CL de volgende ronde van de EL haalt door derde te worden is verder zeker zo groot als dat je via de EL de volgende ronde haalt. Derde worden in je poule hoeft normaal gesproken geen wereldprestatie te zijn, de meeste clubs uit pot 4 zijn zonder moeite te pakken dus je hebt geen eens geluk bij de loting nodig maar eerder "geen pech".
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_101122868
Veel succes vanavond!!

Ik schat de kans in dat jullie doorgaan op zo'n 20 %

:)
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')