En in Twente nemen ze alleen maar mensen van Ajax aan (Co, Kluivert).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel duidelijk dat ze daar in Adam bang zijn voor Twente, ze kopen alles weg
Ben benieuwd voor hoeveel van Geel akkoord is gegaan. Want Chadli of Ruiz is niet verkocht. In elk geval goede zaak!quote:
Voor Twente te hopen dat het Nacer is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Stienn het volgende:
Waarschijnlijk is Ruiz of Chadli dan toch verkocht.
Zat toch een hoog percentage aan, 20/30quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Stienn het volgende:
Waarschijnlijk is Ruiz of Chadli dan toch verkocht.
of we hebben een leuk percentage gekregen van de transfer van Elia?
Die heeft het ook maar gewoon overgenomen van Radio538.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:41 schreef Stienn het volgende:
whehewe zullen het zien.
Vanlosser had vorige keer ook al gelijk bij Co en Jansen.
Was het fijn, onder die steen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens twitter klopt het niet.
Overigens tweette iemand "Fer tekent bij"
met dan dit plaatje
[ afbeelding ]
Dat plaatje heeft 4 weken geleden oid echt een week lang overal op internet gestaan, in media, op TVquote:
Ohnoez ik heb niet het hele internet bekeken voordat ik wat postte, wat een dramaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat plaatje heeft 4 weken geleden oid echt een week lang overal op internet gestaan, in media, op TV
Ach ik heb er weinig moeite mee. Hoe lager ze Twente inschatten hoe beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:42 schreef Kreator het volgende:
Studio Voetbal kijk ik ook nooit meer.. Kan beter studio Ajax heten.
"Twente geen titelkandidaat?"
"Zeker niet. Ajax zeker, die gaan winnen. PSV doet ook nog mee."
wel zorgen dat Heerenveen die hele grote bak geld, die ze dan voor Assaidi gaan vragen, niet krijgt! want de vraagprijs zal ineens wel flink omhoog gaan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:38 schreef Stienn het volgende:
Mocht Ruiz weg gaan voor 15 mil dan Fer en Assaidi halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |