SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
John begint inderdaad steeds meer mijn ongelijk te bewijzen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het kwaliteitsverschil tussen Benfica en Twente werd gisteren pijnlijk duidelijk. Lichtpuntje was Ola John, die als één van de weinigen niet onder de indruk was en vrijuit speelde.
Het feit dat Janko niet één kopduel wist te winnen zegt voldoende: hij speelt waar hij hoort, Twente is zijn top. Verder vond ik het respect dat Twente had voor Benfica érg groot. De duels werden niet vol aangegaan, druk zetten gebeurde halfbakken. Voetje terug trekken, stapje te weinig zetten.
Elke speler van Benfica was beter dan zijn Twentse tegenstander. Co zei na de match iets over een Fiat op de ring van Parijs. Zo voelde het ook. Kansenverhouding 25-2 of iets in die richting. Goed geprobeerd, alles aan gedaan, dus hier kan ik vrede mee hebben. Nu hopen op 3 mooie tegenstanders.
http://www.fctwente.nl/nieuws/fc-twente-bij-loting-in-pot-1/twitter:fctwente twitterde op donderdag 25-08-2011 om 22:59:43Door enkele verrassende uitslagen vanavond zit FC Twente morgen bij de loting in de eerste pot. Loting vindt plaats om 13.00 uur. reageer retweet
Strik erom en weg ermee. Prachtige speler, maar 10 miljoen maakt gelijk het missen vd championsleague goed.quote:FC Twente zou wel eens op korte termijn alsnog Nacer Chadli kwijt kunnen raken. Fulham bereidt naar verluidt momenteel een bod voor dat in de buurt komt van de vraagprijs van tien miljoen.
De club van voormalig Ajax-trainer Martin Jol bracht vorige week al een eerste bod van vijf miljoen euro uit op Chadli. Voorzitter Joop Munsterman van FC Twente verklaarde toen dat hij het bod pas serieus zou nemen, als het verdubbeld werd. Volgens de Telegraaf staat dit nu te gebeuren.
Chadli speelt sinds het afgelopen seizoen bij FC Twente. De Tukkers betaalden aan zijn toenmalige club AGOVV een afkoopsom van zo'n vier ton voor de Belgische vleugelaanvaller.
Dan wordt het voorin aan de buitenkanten wel heel mager wat je aan spelers beschikbaar hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Strik erom en weg ermee. Prachtige speler, maar 10 miljoen maakt gelijk het missen vd championsleague goed.
Over een paar jaar is de gehele voetbalindustrie in elkaar gestort. Zo lang zou ik niet wachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie Chadli wel uitgroeien tot een tweede Ruiz. Dus met een beetje geduld zal hij over een paar 15-20 waard zijn. Alleen weet ik niet hoe het zit met zn contract.
Hmm ja, dat zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Over een paar jaar is de gehele voetbalindustrie in elkaar gestort. Zo lang zou ik niet wachten.
Als Twente op zijn normale niveau voetbalt wordt je zeker wel 2equote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Frutsel het volgende:
OB Denemarken
Fulham
Wisla Krakow
Redelijke tegenstanders, moet te doen zijn, maar zeker niet te onderschatten.
Chadli dus nog maar even naar niet Fulham laten gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Frutsel het volgende:
OB Denemarken
Fulham
Wisla Krakow
Redelijke tegenstanders, moet te doen zijn, maar zeker niet te onderschatten.
Assaidi?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen: strik erom en weg ermee. Dat is 9.6 miljoen winst. Daar kun je in NL ook wel een goede vervanger voor kopen....
Daar gaat Heereveen heel veel geld voor vragen. Zonder Assaidi wordt het al helemaal een drama voor Heereveen dit seizoen.quote:
Dit. En ik schat Munsterman ook wel zo slim om dat te zien. Gelijk doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen: strik erom en weg ermee. Dat is 9.6 miljoen winst. Daar kun je in NL ook wel een goede vervanger voor kopen....
Bohquote:
ik heb volgens mij wel wat wedstrijden staan (train/speel altijd op donderdagavond helaas...), maar daar kan ik vast wel vervanging voor regelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ookgelukkig hebben ze het precies zo gepland dat ik op vakantie ben als ze niet hoeven te spelen
Had jij niet wij moeten zeggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Jezus dit hadden jullie met dubbele cijfers kunnen winnen.
Wolf in schaapskleren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had jij niet wij moeten zeggen?
Had jij niet gewoon helemaal niks moeten zeggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had jij niet wij moeten zeggen?
Okéquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon helemaal niks moeten zeggen?
20 doelpogingen op goal waarvan 4 doelpunten; 20% is niet echt schieten met scherpquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
20 doelpogingen op goal waarvan 4 doelpunten; 20% is niet echt schieten met scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |