Dit. En ik schat Munsterman ook wel zo slim om dat te zien. Gelijk doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen: strik erom en weg ermee. Dat is 9.6 miljoen winst. Daar kun je in NL ook wel een goede vervanger voor kopen....
ik heb volgens mij wel wat wedstrijden staan (train/speel altijd op donderdagavond helaas...), maar daar kan ik vast wel vervanging voor regelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ookgelukkig hebben ze het precies zo gepland dat ik op vakantie ben als ze niet hoeven te spelen
Had jij niet wij moeten zeggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Jezus dit hadden jullie met dubbele cijfers kunnen winnen.
Wolf in schaapskleren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had jij niet wij moeten zeggen?
Had jij niet gewoon helemaal niks moeten zeggen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had jij niet wij moeten zeggen?
Okéquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon helemaal niks moeten zeggen?
20 doelpogingen op goal waarvan 4 doelpunten; 20% is niet echt schieten met scherpquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
20 doelpogingen op goal waarvan 4 doelpunten; 20% is niet echt schieten met scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |