Nooit? Ik had Ado - PSV goed, dus dit komt ook goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij hebt nooit voorspellingen goed gehad, dus ben wel blij met 0-2
Laat me raden: Ze worden iets te zelfverzekerd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik sympathie had voor Twente, maar die tijd is zo langzamerhand wel aan het verdwijnen als ik zo de reacties van Twentesupporters lees. Niet alleen op Fok trouwens.
Je sympathie laten wegvagen om reacties van het internetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik sympathie had voor Twente, maar die tijd is zo langzamerhand wel aan het verdwijnen als ik zo de reacties van Twentesupporters lees. Niet alleen op Fok trouwens.
De mensen die reacties op het internet geven zijn toch ook gewoon supporters? Hoe kan je sympathie hebben voor een club die in jouw ogen kutsupporters heeft?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je sympathie laten wegvagen om reacties van het internet
En dat is waarschijnlijk ook nog eens de minderheid die toevallig sinds 4 jaar Twentesupporter is
Nu heb ik nog steeds niet gehoord wat er mis zou zijn met Twente-fans...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De mensen die reacties op het internet geven zijn toch ook gewoon supporters? Hoe kan je sympathie hebben voor een club die in jouw ogen kutsupporters heeft?
Dat zal best en voornamelijk die groep vind ik irritant. Dat geldt trouwens ook voor de "Ajacieden" die niet in de omgeving Amsterdam geboren zijn en er 200 km vandaan wonen.
Och dat zullen vast wel supporters zijn hoor. Maar je mening daarop baseren vind ik nogal raar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:37 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De mensen die reacties op het internet geven zijn toch ook gewoon supporters? Hoe kan je sympathie hebben voor een club die in jouw ogen kutsupporters heeft?
Dat zal best en voornamelijk die groep vind ik irritant. Dat geldt trouwens ook voor de "Ajacieden" die niet in de omgeving Amsterdam geboren zijn en er 200 km vandaan wonen.
Kan er geen vinger op leggen, heb hetzelfde met PSV-supporters. Ik heb daarentegen wel weer sympathie voor Feyenoord. Mooie club en hoop dat ze snel weer terugkomen bij de top in Nederland.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nu heb ik nog steeds niet gehoord wat er mis zou zijn met Twente-fans...
Juichen ze te hard? Winnen ze teveel? Zingen ze het You Never Walk Alone niet zoals het hoort?
Supporters horen bij de club, dus ik vind er niks raars aan. Ik doelde niet eens op jou maar ook 153km vind ik ver en zodoende apart om fanatiek supporter te zijn van een club.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Och dat zullen vast wel supporters zijn hoor. Maar je mening daarop baseren vind ik nogal raar.
Bovendien woon ik maar 153 km van Amsterdam af.
Nou, bedankt voor het melden dan, en nog een prettige dag verder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kan er geen vinger op leggen,
Graag gedaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor het melden dan, en nog een prettige dag verder.
Ja die Feyenoordsupporters die toen het trainingsveld op stormden met capuchon op. Wat een helden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Kan er geen vinger op leggen, heb hetzelfde met PSV-supporters. Ik heb daarentegen wel weer sympathie voor Feyenoord. Mooie club en hoop dat ze snel weer terugkomen bij de top in Nederland.
Dus als je bv 4 keer verhuist bent van stad naar stad, mag je eigenlijk geen supporter zijn van een clubquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Supporters horen bij de club, dus ik vind er niks raars aan. Ik doelde niet eens op jou maar ook 153km vind ik ver en zodoende apart om fanatiek supporter te zijn van een club.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die Feyenoordsupporters die toen het trainingsveld op stormden met capuchon op. Wat een helden.
Lees m'n 2e post in dit topic nog eens als je bijdehand gaat doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus als je bv 4 keer verhuist bent van stad naar stad, mag je eigenlijk geen supporter zijn van een club
Dat is altijd een makkelijke uitweg. Daag "Ajacied"quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
^
Oke nu kan ik je niet meer serieus nemen.
Wat vervelend voor je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Yesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:35 schreef NightDream het volgende:
Mochten we achter komen te staan komt Blaise even van de tribune af en trapt hij er een paar in.
Even een vraagje: bij 1-1 is Benfica door, bij 3-3 Twente en bij 2-2 is het dus verlenging?
Gaat nog maanden duren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
Zit Chadli al weer bij de selectie of nog steeds niet...?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twente gaat vol op de aanval, dodelijke counter van Benfica > 3-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |