SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oeh, samen met Samzz draaien lijkt me ook wel lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Binnenkort dan ook maar een Normaal showtje doen.
Virusje, gaan wij ook eens samen draaien?.
Laat me raden: Pokemon?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niemand de deur uit! M'n oplader voor m'n DS is vermist!
Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Binnenkort dan ook maar een Normaal showtje doen.
Virusje, gaan wij ook eens samen draaien?.
wat ik je gisteravond zei, dat ik opeens m'n DS maar weer had gepaktquote:
Eetsequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik moet de tafel dekken en dan gaan we eten.
Nou ja, tot later dan![]()
.
Huhquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik moet de tafel dekken en dan gaan we eten.
Nou ja, tot later dan![]()
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Serieus, wekenlang ligt die oplader voor m'n neus, nu heb ik m nodig en vind ik 'm niet
ik zei niet, was vergeten volgende nummer klaar te zettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet niet of je wat zei Viro, maar er was stilte.
Arme jongen tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zei niet, was vergeten volgende nummer klaar te zetten
Dit is de tweede keer dat ik draai sinds de marathonIk ben het verleerd
ik weet het, daarboven op heb ik een smerige kriebelhoest opgelopen. Sinds gisteren last ervan, ben alleen te laks om hoestdrank te halenquote:
Ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shit, ik weet het, ik kom er alleen niet op
ff luisteren, heb een nummer opstaan die de luisteraars moeten radenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Insomnium het volgende:
Ben der weer.
Alleen wel eigen muziekjes.
Heb behoefte aan tering herrie
Ik hoor een gitaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ff luisteren, heb een nummer opstaan die de luisteraars moeten raden
Snuf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef Snuf. het volgende:
[FOK! MEET] Zwolle! #3
Ik herinner jullie.
Tevens: Hoi.
weet nietquote:
Alles kits achter de rits hier hoorquote:
Okequote:
Ik kom nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef Snuf. het volgende:
[FOK! MEET] Zwolle! #3
Ik herinner jullie.
Tevens: Hoi.
Ik zal erover nadenkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits hier hoorBij jou?
[..]
Oke![]()
Zou wel lauw zijn. Ik ga nog even vrij regelen maar ik weet vrij zeker dat ik er gewoon ben
Foto's van het bloedende slachtoffer graagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga even wat afhandelen
Smiddags tot savonds weet ik niet preciesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Van hoe laat to hoe laat is het dan ?
Topquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken
Hmmm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smiddags tot savonds weet ik niet precies
[..]
Dat is fucking 5 KM of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmmm.
Moet vanuit Zutphen komen.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Klopt !quote:
komt eraanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Foto's van het bloedende slachtoffer graag
Doeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:54 schreef Melting het volgende:
Ik moet helaas afhaken voor nu, Viro. Hoop dat je nog vaker gaat draaien.
Tot straks!
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fuck ik wist dat het AC/DC was maaar niet welke
Tjah *AC/DC verzameling heeft, uiteraard..*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fuck ik wist dat het AC/DC was maaar niet welke
Toetsenbord stond verkeerd ingesteld. Had geen zin om het aan te passen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis met een / en niet met een -[/Samzz]
Smoesjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Toetsenbord stond verkeerd ingesteld. Had geen zin om het aan te passen.![]()
En daarom moet je er een uur aan zitten of zo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, maar eten geniet je toch van enzo?
Nee, maar 10 minuten toch ook niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom moet je er een uur aan zitten of zo?
Ik ben drie kwartier bezig geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar 10 minuten toch ook niet?
Ditquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben drie kwartier bezig geweest.
omdat je het verkeerd doet lieve schatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom kan ik in Sam geen submapjes maken per album?.
bij deck A op EQ klikken > AGC tabblad aanklikken en bij alles by pass all aanvinken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit een beetje met SAM te spelen, maar ik vind het geluid wat eruit komt niet echt optimaal. Ruisig... en ik moet ook wennen aan hoe de muziek geordend is.
Elise of Exige?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo als ik mijn studie af heb gemaakt ga ik daarvoor sparen
zeg maar wanneer je kan schatjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
Viro?. Wanneer gaan wij een duopenotti show doen?
.
Ok, en bij deck b dan nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef Viro het volgende:
[..]
bij deck A op EQ klikken > AGC tabblad aanklikken en bij alles by pass all aanvinken.
Vond de Elise S1 wel een leuk autootje toen ik die zag rijden een aantal jaar terugquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, Exige of Elise is zat, extreem hoge fun factor
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, mijn hele collectie AC/DC op de computer. Ik ben zó blij!
ik kan deze week ook wel in de avond. Vanaf volgende week heb ik weer colleges. Weet niet of ik blij moet zijn of verdrietigquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan deze week ook wel in de avond. Vanaf volgende week heb ik weer colleges. Weet niet of ik blij moet zijn of verdrietig
Daar komen we dan wel achterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:10 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan deze week ook wel in de avond. Vanaf volgende week heb ik weer colleges. Weet niet of ik blij moet zijn of verdrietig
kan makkelijker, skype. Doen heloef en ik ook voor suriweekend show, als we tenminste voorbereidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komen we dan wel achter. Laten we op msn overleggen wat we gaan doen
.
idd, kom ik volgende week achter, zal wel zwaar worden na een hele jaar thuis te hebben gezetenquote:
Oh, leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Viro het volgende:
[..]
kan makkelijker, skype. Doen heloef en ik ook voor suriweekend show, als we tenminste voorbereiden
nee dat kan helaas niet. Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk. Dat kan vanavond wel
.
Hihihi, ik vind SAM echt cool. Kan ik ook via SAM muziek op m'n mp3 zetten?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie draait er nu ? want Paper Lace = Rolling Stones die dat nummer draaide
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk. Dat kan vanavond wel
.
Hihihi, ik vind SAM echt cool. Kan ik ook via SAM muziek op m'n mp3 zetten?
Jofunu-kun draait.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie draait er nu ? want Paper Lace = Rolling Stones die dat nummer draaide
In zijn stem kon je de twijfel horenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Jofunu-kun draait.
En het klinkt lekker![]()
Nou! Je kan daar de muziek zo makkelijk in sorterenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:13 schreef Viro het volgende:
[..]
nee dat kan helaas niet. Was het maar zo'n feest
Euh, verre van, want het staat letterlijk te lezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
In zijn stem kon je de twijfel horen, over de artiest en of het klopte
.
Hoef je niet zo met je kop tegen de muur te rammenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry Samz.. maar sam broadcaster is letterlijk een broadcaster een speler niet een programma om muziek te verplaatsen.
Dit kan altijd nog gewoon met de windows verkenner.
Ik gebruik een iets ander programma dan WMP, die zoekt WEL de goeie info op, op het web..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik moet wel een heel album renamen.
ik Ctrl - F allesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan SAM niet gewoon de mapjes aanhouden die ik al had?
Niet eens zon slecht idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
Zo het werk zit er op nu zet de redactie het op een zuipen.
Mja, was maar een klein albumpje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik een iets ander programma dan WMP, die zoekt WEL de goeie info op, op het web..
Klopt als een bus.. EN Achterwiel aandrijving.. Ik zou er ook graag eentje willen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Elise denk ikLijkt me echt een leuke auto, volgens mij is het net een kart
Dan word het wat problematischer jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik moet nog gaan werken
Mjah, ik had het dus met wat ik nu draai, dat was een collectie van 50 cd's.. Met WMP kregen alle nummers van het 2e tot 5e album dezelfde titel als CD 1quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, was maar een klein albumpje..
Ik heb er pas 1 keer eentje in het echt zien rijden, en dat was een tegenligger dus die was na enkele seconden weer voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt als een bus.. EN Achterwiel aandrijving.. Ik zou er ook graag eentje willen..
Sante!quote:
Whutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik had het dus met wat ik nu draai, dat was een collectie van 50 cd's.. Met WMP kregen alle nummers van het 2e tot 5e album dezelfde titel als CD 1![]()
Correctie, 5 cd'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut.
Nee, ik heb een album die wel goed getiteld is, maar waarvan de nummers geen titel hadden. Maar gelukkig ken ik Black Ice goed.
Rock 'n roll train
Black Icequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut.
Nee, ik heb een album die wel goed getiteld is, maar waarvan de nummers geen titel hadden. Maar gelukkig ken ik Black Ice goed.
Rock 'n roll train
quote:
Dat is wel jammer, jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Correctie, 5 cd'sMaar alsnog een WMP faal..
Kom maar opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
Oh god, BZB collectie compleet, daar ga ik jullie ZO mee lastigvallen ooit.
Je negeert mij, misschien was je dat ook vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Oh gawd, had spotnet opgestart om iets op te zoeken. Nadat het klaar was met nieuwe spots binnen te halen was ik al vergeten waarom ik het heb opgestart![]()
Ik negeer je niet lieverd. Zou niet durven. Wat was je vraag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je negeert mij, misschien was je dat ook vergeten.
Surinamert!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Oh gawd, had spotnet opgestart om iets op te zoeken. Nadat het klaar was met nieuwe spots binnen te halen was ik al vergeten waarom ik het heb opgestart![]()
Op Skype, lekkere muppet van mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik negeer je niet lieverd. Zou niet durven. Wat was je vraag?
Drink jij paardenpis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Surinamert!
En faal![]()
En die Heineken begint er in te hakken.
oi wat was dat nou afgelopen zaterdag? We zouden toch een show doen. Zag dat we niet op het rooster stondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Surinamert!
En faal![]()
En die Heineken begint er in te hakken.
Dat is hij vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Viro het volgende:
[..]
oi wat was dat nou afgelopen zaterdag? We zouden toch een show doen. Zag dat we niet op het rooster stonden
Ze hebben niks anders op de redactie en wijn drink ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drink jij paardenpis?. Dat kan ik gratis voor je regelen
.
Ja dat was ik ff vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Viro het volgende:
[..]
oi wat was dat nou afgelopen zaterdag? We zouden toch een show doen. Zag dat we niet op het rooster stonden
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben niks anders op de redactie en wijn drink ik niet.
[..]
Ja dat was ik ff vergeten.
Het is nog leuker om geen maagd te zijn en je hierom kapot te lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
Mijn 14 jarige ex-vriendin is zwanger
Wat is het toch leuk om maagd te zijn.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog leuker om geen maagd te zijn en je hierom kapot te lachen.
dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moest weer voor me verpesten he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met liefde, moppiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moest weer voor me verpesten he?
Nee ik ben er over heen hoor maak je geen zorgen.quote:
Och, moet die kledder maar beter nadenken voor ze zich drachtig laat schoppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat soort gevallen echt best wel sneu en tragisch (en ook wel komisch). Maar dat kind straks moet nog maar op zien te groeien. Allemaal dolle pret om de ouders natuurlijk, maar het gaat straks wel om een echt kind.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, moet die kledder maar beter nadenken voor ze zich drachtig laat schoppen.
Ja bedankt.quote:
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar ja, dat heeft ze niet gedaan dus ik hoop maar dat het kind een beetje normaal kan opgroeien al vraag ik me af hoe klein die kans is met een tienermoeder en vader.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, moet die kledder maar beter nadenken voor ze zich drachtig laat schoppen.
Ze is zelf nog een kind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar ja, dat heeft ze niet gedaan dus ik hoop maar dat het kind een beetje normaal kan opgroeien al vraag ik me af hoe klein die kans is met een tienermoeder en vader.
Niet, dat kind moet richting abortuskliniek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar ja, dat heeft ze niet gedaan dus ik hoop maar dat het kind een beetje normaal kan opgroeien al vraag ik me af hoe klein die kans is met een tienermoeder en vader.
En zsm ook nog..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet, dat kind moet richting abortuskliniek.
Mee eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet, dat kind moet richting abortuskliniek.
Ik kots ook op jongens die zichzelf verneuken en dan weglopen. Ik weet ook dat het kan gebeuren, en als het gebeurt heb je gewoon je verantwoordelijkheid te nemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat soort gevallen echt best wel sneu en tragisch (en ook wel komisch). Maar dat kind straks moet nog maar op zien te groeien. Allemaal dolle pret om de ouders natuurlijk, maar het gaat straks wel om een echt kind.
Alsnog een knuffel, en een mentholsigaret voor als je daar een keer behoefte aan hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben er over heen hoor maak je geen zorgen.
Ik heb mij rookfase al achter de rug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kots ook op jongens die zichzelf verneuken en dan weglopen. Ik weet ook dat het kan gebeuren, en als het gebeurt heb je gewoon je verantwoordelijkheid te nemen
[..]
Alsnog een knuffel, en een mentholsigaret voor als je daar een keer behoefte aan hebt
Dat ben ik dan ook met je eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kots ook op jongens die zichzelf verneuken en dan weglopen. Ik weet ook dat het kan gebeuren, en als het gebeurt heb je gewoon je verantwoordelijkheid te nemen
[..]
Alsnog een knuffel, en een mentholsigaret voor als je daar een keer behoefte aan hebt
Dat, maar er zit een keerpunt aan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook met je eens.
Als ik iemand zwanger zou maken en ze besluit om het kind te houden dan zal ik er ook voor zorgen ook.
Hij is toch zelf zo debiel om het zonder bescherming te doen ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Als ik die vent was, had ik dat kind nooit van m'n leven erkend. Ma kan nog zo mooi willen dat het kind gehouden wordt, pa wil 't niet en moet dan alsnog op de blaren zitten? Kom op zeg.
Er zit zeker een keerpunt aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, maar er zit een keerpunt aan..
Pa heeft zijn piemel in dat meisje gestoken hij voedt het maar op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Als ik die vent was, had ik dat kind nooit van m'n leven erkend. Ma kan nog zo mooi willen dat het kind gehouden wordt, pa wil 't niet en moet dan alsnog op de blaren zitten? Kom op zeg.
Pa was ook bij het verwekken van het kindquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Hmm.. Dus stel.. Jij raakt zwanger, jij wil het houden, maar de man niet.. Dan mag deze van jou gewoon zo weglopen van je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
Lafjes is niet bekend, wie weet was het ruige porno met ruwe afwerking. Meer info heloef?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hij is toch zelf zo debiel om het zonder bescherming te doen ?
Dan moet hij ook maar op de blaren zitten.
[..]
Er zit zeker een keerpunt aan.
Maar hij heeft zijn penis er zelf lafjes ingehangen.
Dus eigen verantwoording.
Crap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
HoiOmnomnom *is macaroni aan het eten
*
Kledder was er ook bij. En diezelfde kledder staat nu op het punt vaders leven compleet te vergallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hij is toch zelf zo debiel om het zonder bescherming te doen ?
Dan moet hij ook maar op de blaren zitten.
[..]
Er zit zeker een keerpunt aan.
Maar hij heeft zijn penis er zelf lafjes ingehangen.
Dus eigen verantwoording.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
HoiOmnomnom *is macaroni aan het eten
*
Ik word niet zwangerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Dus stel.. Jij raakt zwanger, jij wil het houden, maar de man niet.. Dan mag deze van jou gewoon zo weglopen van je?
Je vraagt aan mij iets over neuken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lafjes is niet bekend, wie weet was het ruige porno met ruwe afwerking. Meer info heloef?
Goed punt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lafjes is niet bekend, wie weet was het ruige porno met ruwe afwerking. Meer info heloef?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kledder was er ook bij. En diezelfde kledder staat nu op het punt vaders leven compleet te vergallen.
Ik vind 't wel best, ik zou als ik die knul was dat kind dus niet erkennen, hij wil 't niet. Zij wel, dan zorgt ze er zelf maar voor.
Ìk bedoel dat je misschien iets meer details wilt hebben om je wat voor te kunnen stellen bij een "ruwe afwerking".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij iets over neuken?
Als je dat aan een persoon nou niet moet vragen.![]()
Hij is een man, wat denk je nouquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Dat klopt.
Maar je zou verwachten dat hij ( hij is ouder neem ik aan kon het niet zo snel vinden ) verstandiger is.
En zich niet als een geile muis op de kaas werpt zonder erbij na te denken.
Als je snachts een vent bent en je hangt hem erin.
Dan moet je ook maar de consequenties aanvaarden.
Maar dat is mijn mening.
Ja goed, dat je anti-kledder bent weet ik.. Maar stel die 99% bescherming faalt.. En omdat het er groeit verander jij van gedachten, maar hij niet. Wat dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet zwanger. Ik ben niet achterlijk en neuk niet zonder anticonceptie. En zou ik zwanger raken, dan wordt het een retourtje abortuskliniek.
Oh inderdaad vertel het maar ik volg dit toch al niet meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ìk bedoel dat je misschien iets meer details wilt hebben om je wat voor te kunnen stellen bij een "ruwe afwerking".
Dan hoeft hij er niet voor te zorgen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja goed, dat je anti-kledder bent weet ik.. Maar stel die 99% bescherming faalt.. En omdat het er groeit verander jij van gedachten, maar hij niet. Wat dan?
Ik vraag me af dat mocht het gebeuren (hypotetisch dan) Of je dan uiteindelijk ook zo reageert..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hoeft hij er niet voor te zorgen.. Ik ben voor vrije keuze. Ik kies voor dat ding, hij niet, dan zorg en betaal ik er ook voor.
Ik denk het wel. Ik ben behoorlijk standvastig in mijn meningen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me af dat mocht het gebeuren (hypotetisch dan) Of je dan uiteindelijk ook zo reageert..
Ik ben ook een man en vaak zo hitsig als een beer op coke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is een man, wat denk je nou.
Mja, je hebt ook wel een punt. Maar je mag, vind ik, als man ook de keuze hebben om niet voor het kind te zorgen. Dat is niet maatschappelijk aanvaard, maar ik vind het niet meer dan terecht.
Als ma kledder kwijt wil en pa niet, dan heeft ma ook het laatste woord. Het kan niet altijd feest zijn..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ben behoorlijk standvastig in mijn meningen..
Maar goed, de kans dat het gebeurt is nihil. Ik haat kinderen.
Ik ben voor vrije keuze voor zowel man als vrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben ook een man en vaak zo hitsig als een beer op coke.
Maar dat betekend niet dat ik vergeet met bescherming te neuken.
En als de dame in kwestie dat niet wilt dan is dat niet mijn probleem want dan word er gewoon niet geneukt.
Ik snap jouw punt ook wel.
Want hij wilt het niet ( En wie zou dat wel willen in zon situatie )
Maar goed ik weet niet misschien is het voor een vrouw anders.
Ik zou een ex of wie dan ook nooit in de steek laten zo.
Als ik iemand drachtig maak dan zorg ik ook voor het hooi.
Dat hebben we begrepenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik ben behoorlijk standvastig in mijn meningen..
Maar goed, de kans dat het gebeurt is nihil. Ik haat kinderen.
Wat oudere kinderen zoals jij vind ze vast wel leuk.quote:
Ik respecteer je meningquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben voor vrije keuze voor zowel man als vrouw.. Dat houdt dus ik dat ik vind dat een man ook mag kiezen niet voor het kind te zorgen. Net als dat de vrouw mag kiezen het kind niet te houden.
Alleen de pil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hebben we begrepen![]()
Maar jij doet alleen pil? Of dubbel? Sowieso blijft het gevaar natuurlijk..
Dat is ook een voordeel aan homo zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
Het enig voordeel aan het niet neuken.
Niemand zwanger kunnen maken, hoezee!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat oudere kinderen zoals jij vind ze vast wel leuk.
Geniaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
Ben net weer thuis.
Werkelijk, elke keer als ik onderweg een Toyota zie, moet ik weer aan dit oude knipseltje denken:
[ afbeelding ]
ToTquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
Ben net weer thuis.
Werkelijk, elke keer als ik onderweg een Toyota zie, moet ik weer aan dit oude knipseltje denken:
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geniaal
Als ze hem nog kwijt wilt geeft ze hem maar aan mij
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening![]()
Maar ik ben persoonlijk van mening dat een kerel en kerel moet zijn.
En dus ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen.
Dat is ook een issue idd.. Pilsliksters die hem iets te vaak "vergeten"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de pil.. En nee, de pil beschermt 99,9%. En vaak gaat het mis door verkeerd pilgebruik. En dat laatste doe ik dus niet.
Of je bent over vruchtbaar.... (al 2x in mijn omgeving gehoord...) Tjah.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen de pil.. En nee, de pil beschermt 99,9%. En vaak gaat het mis door verkeerd pilgebruik. En dat laatste doe ik dus niet.
Kijk! *tik em aan*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook een voordeel aan homo zijn!
Zo blij dat ik van die pil af benquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook een issue idd.. Pilsliksters die hem iets te vaak "vergeten"
Of denken dat het kreng wel werkt als ze antibiotica slikken of zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook een issue idd.. Pilsliksters die hem iets te vaak "vergeten"
Dat kan, maar daar heb ik geen last van, gelukkig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of je bent over vruchtbaar.... (al 2x in mijn omgeving gehoord...) Tjah.
Vlc is beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
Hep iemand een linkje voor in Winamp?Dat .m3u bestandje in de OP heb ik altijd ruzie mee.
Dat soort zaken iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of denken dat het kreng wel werkt als ze antibiotica slikken of zo.
Sommige mensen zijn echt zo achterlijk he...
[..]
Dat kan, maar daar heb ik geen last van, gelukkig.
zo te zien nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn spatie balk doet kut
Hoi!quote:
ik moet keihard drukkenquote:
Dat heb ik dus ook, blij toe dat ik die troep niet meer hoef te slikken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van die pil af ben![]()
Naar de wc rennen dan!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik moet keihard drukken
Ik wil een mirenaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, blij toe dat ik die troep niet meer hoef te slikken.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, blij toe dat ik die troep niet meer hoef te slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |