ik Ctrl - F allesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan SAM niet gewoon de mapjes aanhouden die ik al had?
Niet eens zon slecht idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
Zo het werk zit er op nu zet de redactie het op een zuipen.
Mja, was maar een klein albumpje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik een iets ander programma dan WMP, die zoekt WEL de goeie info op, op het web..
Klopt als een bus.. EN Achterwiel aandrijving.. Ik zou er ook graag eentje willen..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Elise denk ikLijkt me echt een leuke auto, volgens mij is het net een kart
Dan word het wat problematischer jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik moet nog gaan werken
Mjah, ik had het dus met wat ik nu draai, dat was een collectie van 50 cd's.. Met WMP kregen alle nummers van het 2e tot 5e album dezelfde titel als CD 1quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, was maar een klein albumpje..
Ik heb er pas 1 keer eentje in het echt zien rijden, en dat was een tegenligger dus die was na enkele seconden weer voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt als een bus.. EN Achterwiel aandrijving.. Ik zou er ook graag eentje willen..
Sante!quote:
Whutquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik had het dus met wat ik nu draai, dat was een collectie van 50 cd's.. Met WMP kregen alle nummers van het 2e tot 5e album dezelfde titel als CD 1![]()
Correctie, 5 cd'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut.
Nee, ik heb een album die wel goed getiteld is, maar waarvan de nummers geen titel hadden. Maar gelukkig ken ik Black Ice goed.
Rock 'n roll train
Black Icequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut.
Nee, ik heb een album die wel goed getiteld is, maar waarvan de nummers geen titel hadden. Maar gelukkig ken ik Black Ice goed.
Rock 'n roll train
quote:
Dat is wel jammer, jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Correctie, 5 cd'sMaar alsnog een WMP faal..
Kom maar opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
Oh god, BZB collectie compleet, daar ga ik jullie ZO mee lastigvallen ooit.
Je negeert mij, misschien was je dat ook vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Oh gawd, had spotnet opgestart om iets op te zoeken. Nadat het klaar was met nieuwe spots binnen te halen was ik al vergeten waarom ik het heb opgestart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |