Ik negeer je niet lieverd. Zou niet durven. Wat was je vraag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je negeert mij, misschien was je dat ook vergeten.
Surinamert!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:35 schreef Viro het volgende:
Oh gawd, had spotnet opgestart om iets op te zoeken. Nadat het klaar was met nieuwe spots binnen te halen was ik al vergeten waarom ik het heb opgestart![]()
Op Skype, lekkere muppet van mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik negeer je niet lieverd. Zou niet durven. Wat was je vraag?
Drink jij paardenpis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Surinamert!
En faal![]()
En die Heineken begint er in te hakken.
oi wat was dat nou afgelopen zaterdag? We zouden toch een show doen. Zag dat we niet op het rooster stondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Surinamert!
En faal![]()
En die Heineken begint er in te hakken.
Dat is hij vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Viro het volgende:
[..]
oi wat was dat nou afgelopen zaterdag? We zouden toch een show doen. Zag dat we niet op het rooster stonden
Ze hebben niks anders op de redactie en wijn drink ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drink jij paardenpis?. Dat kan ik gratis voor je regelen
.
Ja dat was ik ff vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Viro het volgende:
[..]
oi wat was dat nou afgelopen zaterdag? We zouden toch een show doen. Zag dat we niet op het rooster stonden
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben niks anders op de redactie en wijn drink ik niet.
[..]
Ja dat was ik ff vergeten.
Het is nog leuker om geen maagd te zijn en je hierom kapot te lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
Mijn 14 jarige ex-vriendin is zwanger
Wat is het toch leuk om maagd te zijn.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is nog leuker om geen maagd te zijn en je hierom kapot te lachen.
dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moest weer voor me verpesten he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met liefde, moppiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moest weer voor me verpesten he?
Nee ik ben er over heen hoor maak je geen zorgen.quote:
Och, moet die kledder maar beter nadenken voor ze zich drachtig laat schoppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat soort gevallen echt best wel sneu en tragisch (en ook wel komisch). Maar dat kind straks moet nog maar op zien te groeien. Allemaal dolle pret om de ouders natuurlijk, maar het gaat straks wel om een echt kind.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, moet die kledder maar beter nadenken voor ze zich drachtig laat schoppen.
Ja bedankt.quote:
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar ja, dat heeft ze niet gedaan dus ik hoop maar dat het kind een beetje normaal kan opgroeien al vraag ik me af hoe klein die kans is met een tienermoeder en vader.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, moet die kledder maar beter nadenken voor ze zich drachtig laat schoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |