Ik ook, maar ik vind het mentaal wel taxerend om al die wedstrijden bij te houden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind bij Slams die eerste week altijd zo cool. Zappen tussen wedstrijden, zoveel mogelijk streams aan, scorebord met tig wedsrijden erbij..heerlijk
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het mentaal wel taxerend om al die wedstrijden bij te houden.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind bij Slams die eerste week altijd zo cool. Zappen tussen wedstrijden, zoveel mogelijk streams aan, scorebord met tig wedsrijden erbij..heerlijk
Eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Hahaquote:
Vind het juist best gunstig. Zorgen dat je een beetje op tijd thuis bent, dan kun je 7 uur per dag toch wel kijken. Alleen de avondpotjes niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Haha. Heb er ook weer zin in, al vind ik de USOpen tijden altijd beetje kut dus kan maar weinig kijken.
Je hebt zomaar even een woord geïntroduceerd in de Nederlandse taal.quote:
Ik heb de tweede week vrij genomen. De eerste week vind ik toch minder boeiend.quote:Heb er ook weer zin in, al vind ik de USOpen tijden altijd beetje kut dus kan maar weinig kijken.
32% op zijn 2e service en die heeft hij 54% keer van de tijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
wtf Schoorel..4-1-->4-5 en Galvani gaat serveren voor de set
Hij heeft vast weer slecht ontbeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Zou hij geblesseerd zijn ofzo..nu ook alweer 0-30
Bertens teruggebroken
quote:
Bedankt, ik moet altijd hieraan denken als ik zijn naam hoor (vanaf 0.40):quote:
Kan nog alle kanten op.quote:
twitter:thomasschoorel twitterde op woensdag 24-08-2011 om 21:35:11Verloren met 64 62! Last van mn schouder en was daar alleen maar mee bezig in plaats van tennis! reageer retweet
http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/index.html?promo=topnavquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe laat nederlandse tijd is de draw morgen? Weet iemand dit?
quote:Joao Souza BRA (1) beat Jan Mertl CZE 4-6 6-4 6-2
Gianluca Naso ITA beat Thomas Fabbiano ITA 6-2 6-3
David Goffin BEL beat Roman Borvanov MDA 6-0 6-3
Igor Sijsling NED beat Cedrik-Marcel Stebe GER (25) 6-2 6-3
quote:Stefano Galvani ITA beat Thomas Schoorel NED (4) 6-4 6-2
Antonio Veic CRO beat Danai Udomchoke THA 6-3 6-4
Gregoire Burquier FRA beat Guillermo Rivera-Aranguiz CHI 6-1 6-4
Jesse Huta Galung NED (31) beat Maxime Teixeira FRA 6-4 4-6 6-4
quote:Tsung-Hua Yang TPE beatt Izak Van Der Merwe RSA (11) 6-2 6-1
Conor Niland IRL beat Pavol Cervenak SVK 6-1 6-4
Matteo Viola ITA beat Alessandro Giannessi ITA 6-3 6-1
Matwe Middelkoop NED beat Jerzy Janowicz POL (18) 6-1 6-7 6-1
quote:Michaella Krajicek NED beat Maria Elena Camerin ITA (9) 6-3 4-6 6-2
Kristina Mladenovic FRA beat Ani Mijacika CRO 6-3 3-6 6-1
Nicole Gibbs USA v Melinda Czink HUN ?
Katalin Marosi HUN v Mariya Koryttseva UKR (26) ?
Ja, van elke quote zeg maar van Tim gaat er uiteindelijk eentje door naar het hoofdtoernooi. Acht spelers strijden steeds om één plek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dus nog 2 keer winnen = kwalificatie?
Hartelijk dank!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/index.html?promo=topnav
The 2011 US Open men's and women's singles draws will be revealed on Thursday, August 25 during a one-hour special edition of SportsCenter starting at 12 pm Eastern. Also, listen to a special edition of USOpen.org Radio.
Tijdsverschil met Eastern is 6u, dus is het hier dan 18.00
Yeah rightquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Graag een keer Federer bij Nadal in het schema!
Dat zou leuk zijn. En een beetje zware lotingen (die doorkomen) voor de favorieten. Niet de Youzhny plotseling in de semi staat of zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef TheGeneral het volgende:
Graag een keer Federer bij Nadal in het schema!
Sjongje jonge, het is toch niet normaal meer???Dat is het, uuh, 15e toernooi achter elkaar ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef BobW het volgende:
Federer in de helft van Djokovic
Murray in de helft met Nadal
Alweer.
Djokovic vs qualifier
Murray vs Devvarman
Djokovic bij Monfils in het kwart.
goede pogingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:14 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus zegRafa de moeilijkste loting van de 4 toppers. Hij heeft ook altijd meer pech dan de rest.
Moeilijkste loting? wtf...ik had zelf weer het nare gevoel dat Rafa weer een veels te simpele loting heeft. Roddick die niks meer kan, Ferrer net geblesseerd geweest...nouja, ik wil er niet eens serieus op in gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:14 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus zegRafa de moeilijkste loting van de 4 toppers. Hij heeft ook altijd meer pech dan de rest.
Anyway, maar hopen dat die in topvorm is, dan kan namelijk niemand hem stoppen.
VAMOS!Heb er zin innnnn!!!!
SIIIIIIIII!!!!!!!!!!!
Ferrer heeft de laatste tijd 1 pot gespeeld en verloren, is geblesseerd geweest en niet in vorm. Youzhny was ooit een soort van angstgegner (maar wat, 1 keer gewonnenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef jojomen4 het volgende:
Youznhy is de angstgegner van Rafael Nadal. Ferrer is de hardhitter die zo standvastig is Mahatma Ghandi en net Soderling van de 5de plek heeft verstoten omdat hij dit jaar mega-in-vorm is.
Makkelijk? OMG man.
Hoog, spin en achterinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef luckass het volgende:
Er zijn trouwens wel een paar vreselijke gravelrukwedstrijden in R1 zeg.
Riba - Berlocq, Andujar - Ferrero, Monaco - Seppi, GGL - Gimeno-Traver.
Jezus, hij heeft in Winston-Salem verloren van Benneteauquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Aan de bak tegen Andreev, poe poe
In 2009 misschien..
Murray wordt naar huis gestuurd door Haase in de tweede ronde!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef Plus_Ultra het volgende:
Normaal gesproken stemde ik altijd op Federer bij zo'n beetje elke slam, nu voor het eerst op iemand anders gestemd: Murray.
*3-0 in de tiebreak, maar 2 servicepunten weer ingeleverd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:07 schreef Tim86 het volgende:
5-5 bij Middelkoop..maar weer een MP verneukt
Haar tegenstandster maakt er in ieder geval een driesetter van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek wint met 7-5 en 6-1. Moeizame eerste set, maar daarna erg soepel
Doe es niet hetzelfde postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Czink wint met 6-4 in de derde en moet vanavond tegen Krajicek.
Middelkoop 4-1 voor in de eerste set tegen Niland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Norrage het volgende:
IK HEB HET NIET GEJINXED MATWE!!!
*Pakt almanak erbij waar persoonlijk interview van ons met Matwe instaat voor het goede geluk *Was leuk geweest als dit laatst de honderdmiljardste post was geweest op FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat is echt een aantal dat we in lange tijd niet gehaald hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:16 schreef BobW het volgende:
Vijf Nederlanders dus op een Grand Slam, goed hoor!
Weer zo'n geweldig inzicht van Bolletieri - iets wat iedereen zag die Nadal zag spelen.quote:Bollettieri: Nadal has doubts, a 'new experience'
Ticker - Friday, August 26, 2011
Coach Nick Bollettieri says that Rafael Nadal’s recent losses to Novak Djokovic might be getting into his head, a charge the Spaniard denies.
"That loss at Wimbledon, now the last couple of losses—when you're one of the greatest warriors in the history of the sport, and you start getting beat, what you have to watch for is self-doubt," Bollettierri told TIME. "I believe that right now, that could be an issue. I don't think it's his game, I really don't. The players are getting to him. That's a new experience for him."
Nadal has lost to the Serbian in five finals this year, including at Wimbledon. "I didn't lose because of doubt," Nadal said. I lost because I didn't play well."
Bron.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef BobW het volgende:
Eventuele tegenstanders in de tweede ronde voor onze Nederlanders:
Fish, Murray, Ferrer, Serena Williams, Wozniacki
Zelfs De Bakker moet toch wel kunnen winnen van iemand die ze vers uit de woestijn hebben gescheptquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:46 schreef rajknier het volgende:
Krajicek - Danilidou; 2e ronde Serena Williams.
Huta Galung - Blake
De Bakker - Jaziri
Djokovic - Niland (en had dus Middelkoop moeten zijn)
en ook mooi
U. Radwanska (Q) - A. Radwanska
Het zal je verbazen denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:27 schreef AllysPoenie het volgende:
[..]
Zelfs De Bakker moet toch wel kunnen winnen van iemand die ze vers uit de woestijn hebben geschept?
quote:D
Brian Dabul
Frank Dancevic
Steve Darcis
Jonathan Dasnieres De Veigy
Nikolay Davydenko
Kenny De Schepper
Rik De Voest
Juan Martin Del Potro
Amer Delic
Somdev Devvarman
Grigor Dimitrov
Novak Djokovic
Ivan Dodig
Alexandr Dolgopolov
Evgeny Donskoy
Rogerio Dutra Da Silva
Thiemo de Bakker
Ik zag het, dacht dat die mensen in die lijst er ook in zatenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Neuh, die lag er in de eerste ronde van de kwalificatie al uit.
Ik hoor net op Sport1 dat een of ander golftoernooi onderbroken wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Anonymousz het volgende:
misschin een domme vraag gaat de usa open wel door maandag
want vandaag of morgen komt de orkaan Irene naar NY
Hopelijk gaat tennis wel doorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoor net op Sport1 dat een of ander golftoernooi onderbroken wordt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:00 schreef Tim86 het volgende:
ivokarlovic ivo karlovic
Governor urges people to "Get the hell out of Jersey shore"! You can start panicking now 'couse Snooki will be on the lose.
20 hours ago
Vormcrisis alleenquote:
Godverquote:ivokarlovic ivo karlovic
Gym at #usopen looks like refuge camp. I had to step over 4 Argentines, 3 Franchies and couple of unidentified players to get to dumbbells
5 hours ago
Normaal gesproken zijn onze landgenoten dus maximaal bij de tweede ronde uitgeschakeld. Het is hopen op een verrassing...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef BobW het volgende:
Eventuele tegenstanders in de tweede ronde voor onze Nederlanders:
Fish, Murray, Ferrer, Serena Williams, Wozniacki
Waar zie je dat?quote:
Lijkt me dat het eraan ligt of er nog zware beschadigingen zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Uitlopers van de orkaan Irene bereiken vandaag rond 12.00 uur (Amerikaanse tijd, dus 18.00 uur bij ons) New York. Lijkt dus geen invloed te hebben op morgen...
Hij heeft de afgelopen weken op zijn geliefde gravel van slechtere tegenstanders verloren hoor. Bij de bookies gaan de odds ook richting de 50-50 als het zo doorgaatquote:
Derde partij op baan 14 (geen tv baan). Starten om 17u. Partijen voor hem:quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:56 schreef Plus_Ultra het volgende:
hoe laat moet de bakker (nl tijd)?
Eerste keer op een andere soort baan als gravel dit jaarquote:
Dat klopt ja, ik hoop het alleen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom benieuwd? Hij speelt toch als een krant de laatste tijd....
Lekker glijden op de baan straksquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerste keer op een andere soort baan als gravel dit jaar
Volgens mij heeft zijn manager zich vergist en bij een verkeerd toernooi ingeschreven.
kutzooi zie dat je geswitched bent, dat wordt eraf in 4 sets voor Petzschnerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Na 2 games scheurt Albert alles af wat er af te scheuren valt.
Weer een deceptie voor Cilic? Zit er wel in natuurlijk met een tegenstander als Harrison.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef TheGeneral het volgende:
We gaan beginnen!
Eurosport 2 is al live met Cilic - Harrisson.
Eurosportplayerquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef kevin_ het volgende:
Weinig streams zo te zien. Alleen Eurosport..
Bij Wimbledon op dag 1 ook al niet geloof ik..snap niet dat de slamtracker er niet meer is..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Handig, dat popup scoreboard werkt nog niet.
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Wimbledon op dag 1 ook al niet geloof ik..snap niet dat de slamtracker er niet meer is..
Sowieso absurd dat je bij normale 250 toernooien betere livescores hebt
Inderdaad ja. Daar kunnen da andere GS nog wat van leren. Dit is een hele fijn app. Scores zijn ook net zo snel als op de tv. Prima ding.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
iphone app livescore werkt perfect
die op android ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
iphone app livescore werkt perfect
Die van Cyril Bauer? Die is verwijderd op de market zag ik net..heeft geen licentie geloof ikquote:
nee heb officiële, gratis iets verder naar beneden scrollen in marketquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van Cyril Bauer? Die is verwijderd op de market zag ik net..heeft geen licentie geloof ik
hup Ramosquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef Szura het volgende:
Petsert - Ramos 5-5 nog
Nishikori verloor de eerste set aan Cipolla
thanks, stom dat hij zo laag staat..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
nee heb officiële, gratis iets verder naar beneden scrollen in market
Eurosport2 of nog een uurtje wachten, vanaf 19:15 gaat Eurosport1 ook uitzenden. Streams op de bekende adressen neem ik aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef danusz1986 het volgende:
Waar zijn alle streams van de US Open aangezien er geen tennis op tv is!
Ja op ES 1 natuurlijk weer WTA?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eurosport2 of nog een uurtje wachten, vanaf 19:15 gaat Eurosport1 ook uitzenden. Streams op de bekende adressen neem ik aan.
Dat weet ik niet. Ze zullen ongetwijfeld weer een mix uitzenden en ga er van uit dat ze gewoon Arthur Ashe volgen waar volgens mij Fish begint.quote:
Wat die Belg er de laatste tijd van aan het maken is....quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:11 schreef Szura het volgende:
7-5 Petsert
Malisse gaat er ook hard af tegen Granollers
19:15quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:33 schreef JonkersR het volgende:
Weet iemand hoe laat Eurosport begint met het uitzenden van de US Open? Ik dacht eigenlijk om 18:15, maar dat is blijkbaar niet het geval.
jij had nooit moeten switchen... geloof het wel weer. Maar boodschappen doen n eten makenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je juicht je helemaal in brand nu zeker
Heb een vreemd voorgevoel bij de Duitser
Vorige week had hij voedselvergiftiging opgelopen, maar verder is hij best goed bezig. Op hardcourt alleen verloren van Fish (2x), Djoko en Troicki..(sinds RG)quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef danusz1986 het volgende:
Harrison is het de laatste tijd een beetje kwijt! Maar voor dit jaar won hij ook niet zoveel! Was alleen meer iets van de laatste tijd.
Waarom switch jij dan ook verdommequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ramos gaat er met 7-0 in de TB vandoor in set 2 lijkt het.
Petzschner mentaal naar de knoppen en GSM 3-1. Watch me words.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
kutzooi zie dat je geswitched bent, dat wordt eraf in 4 sets voor Petzschner
Ramosquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ah ik snap um;
Petzschner
Bloedhond.
Goede jinx.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
6-3 voor die ***!
Come on Spanjool!!!11
Dat is een beetje de vraag idd. Jammer dat hij nooit meer echt op niveau is terug gekomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb geen idee op welk niveau Gonzalez zit momenteel alleen..vrees dat hij totaal niet in zijn ritme kan komen tegen Ivo..
het is echt ongelovelijk hoor. Ik ga bij de Australian open gewoon beginnen met Djokovic/Nadal/Federer/Murray, heb ik iig vier rondjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Szura het volgende:
2 uur weg geweest, is die Petsert nog niet klaar
ik haat je..quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Petz een break voor. Die gaat gewoon winnen.
Anders ik wel, vorig jaar winst, dit jaar eerste ronde?quote:
Ben benieuwd. Ik voorspel 3-0 Jaziri.quote:
Zou me niets verbazen idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik voorspel 3-0 Jaziri.
bazenwinstquote:
doet ze goed,quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
Sharapova begint ook lekker. 1-4 achter
Misschien als er tennisballen in gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
doet ze goed,
maar of topic
zou die in bed ook zo kreunen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Misschien als er tennisballen in gaan.
maar wel 2-1 achterquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
De bakker heeft al een game gepakt, dat gaat goed
even relativeren; 2-1*quote:
Nope was tegen Robson.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef BobW het volgende:
Elke keer als ik bij de Bakker livescore kijk serveert Thiemo. Die Jaziri gaat er snel doorheen lijkt het.
Speelde Sharapova niet ook tegen Watson op Wimbledon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |