Bij Wimbledon op dag 1 ook al niet geloof ik..snap niet dat de slamtracker er niet meer is..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Handig, dat popup scoreboard werkt nog niet.
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Wimbledon op dag 1 ook al niet geloof ik..snap niet dat de slamtracker er niet meer is..
Sowieso absurd dat je bij normale 250 toernooien betere livescores hebt
Inderdaad ja. Daar kunnen da andere GS nog wat van leren. Dit is een hele fijn app. Scores zijn ook net zo snel als op de tv. Prima ding.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
iphone app livescore werkt perfect
die op android ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
iphone app livescore werkt perfect
Die van Cyril Bauer? Die is verwijderd op de market zag ik net..heeft geen licentie geloof ikquote:
nee heb officiële, gratis iets verder naar beneden scrollen in marketquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van Cyril Bauer? Die is verwijderd op de market zag ik net..heeft geen licentie geloof ik
hup Ramosquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:00 schreef Szura het volgende:
Petsert - Ramos 5-5 nog
Nishikori verloor de eerste set aan Cipolla
thanks, stom dat hij zo laag staat..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
nee heb officiële, gratis iets verder naar beneden scrollen in market
Eurosport2 of nog een uurtje wachten, vanaf 19:15 gaat Eurosport1 ook uitzenden. Streams op de bekende adressen neem ik aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef danusz1986 het volgende:
Waar zijn alle streams van de US Open aangezien er geen tennis op tv is!
Ja op ES 1 natuurlijk weer WTA?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Eurosport2 of nog een uurtje wachten, vanaf 19:15 gaat Eurosport1 ook uitzenden. Streams op de bekende adressen neem ik aan.
Dat weet ik niet. Ze zullen ongetwijfeld weer een mix uitzenden en ga er van uit dat ze gewoon Arthur Ashe volgen waar volgens mij Fish begint.quote:
Wat die Belg er de laatste tijd van aan het maken is....quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:11 schreef Szura het volgende:
7-5 Petsert
Malisse gaat er ook hard af tegen Granollers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |