Godverquote:ivokarlovic ivo karlovic
Gym at #usopen looks like refuge camp. I had to step over 4 Argentines, 3 Franchies and couple of unidentified players to get to dumbbells
5 hours ago
Normaal gesproken zijn onze landgenoten dus maximaal bij de tweede ronde uitgeschakeld. Het is hopen op een verrassing...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:53 schreef BobW het volgende:
Eventuele tegenstanders in de tweede ronde voor onze Nederlanders:
Fish, Murray, Ferrer, Serena Williams, Wozniacki
Waar zie je dat?quote:
Lijkt me dat het eraan ligt of er nog zware beschadigingen zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Uitlopers van de orkaan Irene bereiken vandaag rond 12.00 uur (Amerikaanse tijd, dus 18.00 uur bij ons) New York. Lijkt dus geen invloed te hebben op morgen...
Hij heeft de afgelopen weken op zijn geliefde gravel van slechtere tegenstanders verloren hoor. Bij de bookies gaan de odds ook richting de 50-50 als het zo doorgaatquote:
Derde partij op baan 14 (geen tv baan). Starten om 17u. Partijen voor hem:quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:56 schreef Plus_Ultra het volgende:
hoe laat moet de bakker (nl tijd)?
Eerste keer op een andere soort baan als gravel dit jaarquote:
Dat klopt ja, ik hoop het alleen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom benieuwd? Hij speelt toch als een krant de laatste tijd....
Lekker glijden op de baan straksquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerste keer op een andere soort baan als gravel dit jaar
Volgens mij heeft zijn manager zich vergist en bij een verkeerd toernooi ingeschreven.
kutzooi zie dat je geswitched bent, dat wordt eraf in 4 sets voor Petzschnerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Na 2 games scheurt Albert alles af wat er af te scheuren valt.
Weer een deceptie voor Cilic? Zit er wel in natuurlijk met een tegenstander als Harrison.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:06 schreef TheGeneral het volgende:
We gaan beginnen!
Eurosport 2 is al live met Cilic - Harrisson.
Eurosportplayerquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:13 schreef kevin_ het volgende:
Weinig streams zo te zien. Alleen Eurosport..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |