Dat is een beetje de vraag idd. Jammer dat hij nooit meer echt op niveau is terug gekomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb geen idee op welk niveau Gonzalez zit momenteel alleen..vrees dat hij totaal niet in zijn ritme kan komen tegen Ivo..
het is echt ongelovelijk hoor. Ik ga bij de Australian open gewoon beginnen met Djokovic/Nadal/Federer/Murray, heb ik iig vier rondjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef Szura het volgende:
2 uur weg geweest, is die Petsert nog niet klaar
ik haat je..quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Petz een break voor. Die gaat gewoon winnen.
Anders ik wel, vorig jaar winst, dit jaar eerste ronde?quote:
Ben benieuwd. Ik voorspel 3-0 Jaziri.quote:
Zou me niets verbazen idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik voorspel 3-0 Jaziri.
bazenwinstquote:
doet ze goed,quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
Sharapova begint ook lekker. 1-4 achter
Misschien als er tennisballen in gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
doet ze goed,
maar of topic
zou die in bed ook zo kreunen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Misschien als er tennisballen in gaan.
maar wel 2-1 achterquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef Drassss het volgende:
De bakker heeft al een game gepakt, dat gaat goed
even relativeren; 2-1*quote:
Nope was tegen Robson.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef BobW het volgende:
Elke keer als ik bij de Bakker livescore kijk serveert Thiemo. Die Jaziri gaat er snel doorheen lijkt het.
Speelde Sharapova niet ook tegen Watson op Wimbledon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |